gezocht

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
repmuts
Lid
Berichten: 31
Lid geworden op: 06 apr 2008, 21:53
Locatie: leeuwarden

gezocht

Bericht door repmuts »

hallo ik ben 14 en ik ben beginnend verzamelaar wie kan mij helpen aan gratis legerspullen

groeten sjoerd
vergeven niet vergeten
johan willaert
Lid
Berichten: 5568
Lid geworden op: 04 aug 2004, 12:37
Locatie: België
Gegeven: 4 keer
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Re: gezocht

Bericht door johan willaert »

Waarom ga je er van uit dat je iets gratis krijgt?
29th Let's Go!!!!!
Gebruikersavatar
viny
Lid
Berichten: 1730
Lid geworden op: 05 sep 2006, 16:55

Re: gezocht

Bericht door viny »

Omdat ie 14 is?
'War is delightful for those who have not experienced it'
Gebruikersavatar
rutger
Lid
Berichten: 1081
Lid geworden op: 25 apr 2006, 18:43

Re: gezocht

Bericht door rutger »

repmuts schreef:hallo ik ben 14 en ik ben beginnend verzamelaar wie kan mij helpen aan gratis legerspullen

groeten sjoerd
Ik ben bang dat je hier aan het verkeerde adres bent jongen. Gratis kennen we (bijna) niet bij militaria :wink:
'' I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it. The brave man is not he who does not feel afraid, but he who conquers that fear. ''

Nelson Mandela
Gebruikersavatar
Ivo Wilms
Lid
Berichten: 692
Lid geworden op: 22 okt 2006, 18:36
Locatie: St. Joost (Midden-Limburg)

Re: gezocht

Bericht door Ivo Wilms »

Het gaat hier waarschijnlijk weer eens om een "grap". Draai zijn gebruikersnaam maar eens om...
Mocht het geen grap zijn, dan past die naam perfect bij je! :lol:
"Sankt Joost war schrecklich."
http://www.stichtingbergingstirlingw7630.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
coco
Lid
Berichten: 3516
Lid geworden op: 20 dec 2007, 21:10
Locatie: Land van Heusden en Altena

Re: gezocht

Bericht door coco »

Lol, het enige wat we weg doen voor een schapelijke prijs zijn repro's en nl's na 1950 :P

repmuts :arrow: stumper....

mvg,
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Re: gezocht

Bericht door sobel »

Wat ben jij een harde maloot coco.... Waar slaat het op? Ken je het spreekwoord niet geschoten is altijd mis? Te topicstarter schiet tenmiste, er zijn ik weet niet hoeveel die gerust hun plunjezak voor niets wegdoen... Als je er nu iemand blij mee kan maken...
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
repmuts
Lid
Berichten: 31
Lid geworden op: 06 apr 2008, 21:53
Locatie: leeuwarden

Re: gezocht

Bericht door repmuts »

sobel schreef:Wat ben jij een harde maloot coco.... Waar slaat het op? Ken je het spreekwoord niet geschoten is altijd mis? Te topicstarter schiet tenmiste, er zijn ik weet niet hoeveel die gerust hun plunjezak voor niets wegdoen... Als je er nu iemand blij mee kan maken...
bedankt want ik weet niet waar ik het vandaan moet halen ik heb
al wat maar ja

mvg sjoerd
vergeven niet vergeten
Gebruikersavatar
Ivo Wilms
Lid
Berichten: 692
Lid geworden op: 22 okt 2006, 18:36
Locatie: St. Joost (Midden-Limburg)

Re: gezocht

Bericht door Ivo Wilms »

sobel schreef:Wat ben jij een harde maloot coco.... Waar slaat het op? Ken je het spreekwoord niet geschoten is altijd mis? Te topicstarter schiet tenmiste, er zijn ik weet niet hoeveel die gerust hun plunjezak voor niets wegdoen... Als je er nu iemand blij mee kan maken...
Tsja, maar om nou uitgerekend op een wo2 forum gaan vragen voor gratis(!) militair spul?
Plaats dan een advertentie in een lokaal blaadje, dan heb je denk ik toch wel wat meer kans...
"Sankt Joost war schrecklich."
http://www.stichtingbergingstirlingw7630.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Re: gezocht

Bericht door sobel »

Ik had net toch al uitgelegd dat niet geschoten altijd mis is, hij kon het dus gewoon proberen.... gedachtes zoals die van jullie verpesten het voor de beginner.
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
jeroen wo2
Beste Signature 2008
Beste Signature 2008
Berichten: 2210
Lid geworden op: 25 mar 2006, 12:12
Locatie: Zuid-Holland

Re: gezocht

Bericht door jeroen wo2 »

Geef die jongen toch is een kans, hij is als het goed is net nieuw op dit forum en dan krijgt hij zo'n onthaal?
Never Back Down
Gebruikersavatar
Ivo Wilms
Lid
Berichten: 692
Lid geworden op: 22 okt 2006, 18:36
Locatie: St. Joost (Midden-Limburg)

Re: gezocht

Bericht door Ivo Wilms »

Ik ben best bereid om iemand een kans te geven, daar gaat het niet om. Maar men moet wel realistisch blijven...
"Sankt Joost war schrecklich."
http://www.stichtingbergingstirlingw7630.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Re: gezocht

Bericht door sobel »

En jij vind dit niet realistisch? Hij zoekt militaria dus is het niet realistisch om hier te zoeken?
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
jeroen wo2
Beste Signature 2008
Beste Signature 2008
Berichten: 2210
Lid geworden op: 25 mar 2006, 12:12
Locatie: Zuid-Holland

Re: gezocht

Bericht door jeroen wo2 »

Misschien heeft inderdaad iemand gewoon een na oorlogse plunjebaal voor hem liggen je weet maar nooit.
Never Back Down
Gebruikersavatar
Ivo Wilms
Lid
Berichten: 692
Lid geworden op: 22 okt 2006, 18:36
Locatie: St. Joost (Midden-Limburg)

Re: gezocht

Bericht door Ivo Wilms »

sobel schreef:En jij vind dit niet realistisch? Hij zoekt militaria dus is het niet realistisch om hier te zoeken?
Nee, ik vind het niet realistisch dat iemand hier gratis militaria komt zoeken... De meesten hier spenderen flinke bedragen aan hun hobby, denk je dan serieus dat hier iemand gratis spul gaat weggeven?

En Jeroen, ik denk niet dat hij naar na-oorlogse spullen opzoek is op een wo2 forum. :wink:
"Sankt Joost war schrecklich."
http://www.stichtingbergingstirlingw7630.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie