laat je Re-enact ment outfit zien

Plaats hier alles met betrekking tot militariareproducties en re-enactment.

Moderator: Kugelblitz

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Rick de G.
Lid
Berichten: 640
Lid geworden op: 23 jan 2008, 16:32
Locatie: Weert, op de fiets met Justin achterop

Re: laat je Re-enact ment outfit zien

Bericht door Rick de G. »

iknowdintoo schreef:
Bastogne101st schreef:hallo, waar kan ik het beste een uniform kopen van de 506 zoals joe liebcot die had? en een tompson wil ik ook of een garand. en waar kan ik dan meevechten/

Sander
En jij zegt dat mensen re-enactment 'sirieus' moeten nemen.
Chapeau chapeau. _/-\o_
Grenadier Markus Schenk
Bastogne101st
Lid
Berichten: 36
Lid geworden op: 16 mar 2008, 08:43

Re: laat je Re-enact ment outfit zien

Bericht door Bastogne101st »

Waarom zou je re-enactment niet sirieus nemen?
Er zijn zeker hele sirieuse mensen actief in de re-enactmentwereld. Als je door de KTR en stickerclubs heenkijkt.

Naar mijn weten doen wij het allemaal voor 1 ding. En dat is dat de wo2 en de vreselijke dingen die er toen gebeurt zijn NIET vergeten mogen worden en dat is FUCKING BLOED SIRIEUS!!
Kijk eens op me site:
http://www.easycompagnie.come2me.nl

Bastogne "the hole in the doughnut

Joe Liebgott mijn idool!
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Re: laat je Re-enact ment outfit zien

Bericht door sobel »

Niets persoonlijk maar doe even normaal in je post a.u.b. het is trouwen serieus i.p.v. sirieus en het woord focking lijkt me overbodig in je bericht, evenals je vastzittende capslock toets...
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Bastogne101st
Lid
Berichten: 36
Lid geworden op: 16 mar 2008, 08:43

Re: laat je Re-enact ment outfit zien

Bericht door Bastogne101st »

't is toch ook niet normaal, En het is trouwens en niet trouwen sobel! Als je me dan toch verbetert let dan ook even op je eigen spelling.
Kijk eens op me site:
http://www.easycompagnie.come2me.nl

Bastogne "the hole in the doughnut

Joe Liebgott mijn idool!
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Re: laat je Re-enact ment outfit zien

Bericht door sobel »

Dat is een tikfout.. geen spellingsfout..

En je hebt gelijk, je woordkeuze in je reactie is inderdaad niet normaal.
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
Veltro
Lid
Berichten: 1378
Lid geworden op: 26 jul 2005, 21:05

Re: laat je Re-enact ment outfit zien

Bericht door Veltro »

@iknowdintoo; ach, er zijn heden ten dage wel enkele hoogblonde Russische dames te bedenken waar ik wel een beschuitje mee zou willen eten, dus het lijkt me niet uit te sluiten dat er tijdens WO2 ook 1 blonde dame heeft deelgenomen aan het conflict als sniper.

@To Tall; Ik heb ook nooit gezegd dat ze op dat evenement als snipster aanwezig moest (kunnen) zijn. Ik vermelde enkel dat ik haar wel voor me zag als snipster.

Veltro
Credere, Obbedire, Combattere!!!!Avanti!!!!Saluto Al Duce!!!!
Bastogne101st
Lid
Berichten: 36
Lid geworden op: 16 mar 2008, 08:43

Re: laat je Re-enact ment outfit zien

Bericht door Bastogne101st »

sobel schreef:Dat is een tikfout.. geen spellingsfout..

En je hebt gelijk, je woordkeuze in je reactie is inderdaad niet normaal.

Dan was dat bij mij ook een tikfoutje.

Toch blijf ik bij mijn standpunt. De opmerking: Wie neemt re-enactment nu nog sirieus is een hele foute opmerking. Re-enactment is het uitbeelden van een bepaalde historishe periode. Dit gebeurt alleen niet altijd op de juiste manier. Tja, Soms rijden er jeeps rondt waarvan je niet meer door de vooruit kan kijken omdat deze vol met stickers geplakt zit. Tuurlijk lopen er mensen rond met totaal geen wapendisipline, Tuurlijk lopen er mensen rond die geen enkel historish besef hebben, En tuurlijk lopen er mensen rond die sochtends vroeg hun bed niet kunnen uitkomen vanwege de drank van de avond hiervoor.

Maar er zijn genoeg verenigingen die het re-enactmentsirieus oppakken. En ik denk dat een belangerijk onderdeel hiervan OOK is respect voor de slagtoffers die gevallen zijn.
Kijk eens op me site:
http://www.easycompagnie.come2me.nl

Bastogne "the hole in the doughnut

Joe Liebgott mijn idool!
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Re: laat je Re-enact ment outfit zien

Bericht door sobel »

Het intresseert me persoonlijk niet zo heel veel wat je standpunten zijn, het gaat me enkel op de manier waarop je het verwoord! (ps: niet om vervelend te doen, maar het is nog steeds serieus... of was het een tikfoutje?)
Bastogne101st schreef:
sobel schreef:Dat is een tikfout.. geen spellingsfout..

En je hebt gelijk, je woordkeuze in je reactie is inderdaad niet normaal.

Dan was dat bij mij ook een tikfoutje.

Toch blijf ik bij mijn standpunt. De opmerking: Wie neemt re-enactment nu nog sirieus is een hele foute opmerking. Re-enactment is het uitbeelden van een bepaalde historishe periode. Dit gebeurt alleen niet altijd op de juiste manier. Tja, Soms rijden er jeeps rondt waarvan je niet meer door de vooruit kan kijken omdat deze vol met stickers geplakt zit. Tuurlijk lopen er mensen rond met totaal geen wapendisipline, Tuurlijk lopen er mensen rond die geen enkel historish besef hebben, En tuurlijk lopen er mensen rond die sochtends vroeg hun bed niet kunnen uitkomen vanwege de drank van de avond hiervoor.

Maar er zijn genoeg verenigingen die het re-enactmentsirieus oppakken. En ik denk dat een belangerijk onderdeel hiervan OOK is respect voor de slagtoffers die gevallen zijn.
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
Imme
Lid
Lid
Berichten: 194
Lid geworden op: 17 mar 2005, 10:28
Locatie: Achterin een opel blitz, onder een zletbahn

Re: laat je Re-enact ment outfit zien

Bericht door Imme »

Serieus, slachtoffers.
17th Engineers, We pave the way!
Bastogne101st
Lid
Berichten: 36
Lid geworden op: 16 mar 2008, 08:43

Re: laat je Re-enact ment outfit zien

Bericht door Bastogne101st »

ik draai al jaren mee in de re-enactmentwereld. Het is ook dan weer echt iets voor op dit forum om op iemand anders zijn kleine spellingfoutjes te gaan letten. Triest.
Kijk eens op me site:
http://www.easycompagnie.come2me.nl

Bastogne "the hole in the doughnut

Joe Liebgott mijn idool!
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Re: laat je Re-enact ment outfit zien

Bericht door sobel »

Bastogne101st schreef:ik draai al jaren mee in de re-enactmentwereld. Het is ook dan weer echt iets voor op dit forum om op iemand anders zijn kleine spellingfoutjes te gaan letten. Triest.

Tjonge jonge... je snapt het volgens mij ook niet he? wat is nu de intentie van mijn post? Ik wil je duidelijk laten maken dat je ook op een normale manier je mening kan vertolken...
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Re: laat je Re-enact ment outfit zien

Bericht door sobel »

Bastogne101st schreef:ik draai al jaren mee in de re-enactmentwereld. Het is ook dan weer echt iets voor op dit forum om op iemand anders zijn kleine spellingfoutjes te gaan letten. Triest.
Bastogne101st schreef:Hallo

mijn naam is sander en ik wil binnenkort ook gaan reenacten ik heb de film band of brothers gekregen van mijn vader en die vond ik zo mooi dat ik ook zon uniform wil hebben om ook een keer mee te vechten. wat heb ik dan allemaal nodig en waar kan ik dat kopen? en waar kan ik bijvoorbeeld een garand kopen?
Het liefst zou ik presies het zelfde uniform als joe liebcot willen hebben en ook bij het 506th meespelen. bij welke groep kan dat?
Ik heb al wat spullen van mijn vader gekregen zoals een groene jas en broek en bruine schoenen en een helm. die had hij nog van toen hij in het leger heb gezeten. ik wil eigelijk dit jaar ook wel naar gevechten toe gaan ik wil namelijk naar waalwijk en santa fe in roermond als ik voor die tijd een uniform heb

wie kan mij helpen?

Sander

Triest ventje
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
iknowdintoo
Lid
Berichten: 1753
Lid geworden op: 10 okt 2007, 17:33
Locatie: Terherne, Friesland
Ontvangen: 1 keer

Re: laat je Re-enact ment outfit zien

Bericht door iknowdintoo »

Ik zou net posten wat Sobel net heeft gepost. Inderdaad een triest ventje.
Gebruikersavatar
Rick de G.
Lid
Berichten: 640
Lid geworden op: 23 jan 2008, 16:32
Locatie: Weert, op de fiets met Justin achterop

Re: laat je Re-enact ment outfit zien

Bericht door Rick de G. »

Sorry, maar dit is volgens mij toch echt een gegronde reden voor een permanente verbanning van het forum.
Het mag nu wel duidelijk zijn dat hij zich voor iemand anders uitgeeft.
Grenadier Markus Schenk
Gebruikersavatar
Pvt. Mike
Lid
Berichten: 178
Lid geworden op: 08 apr 2008, 18:19
Locatie: LIMBURG!
Contacteer:

Re: laat je Re-enact ment outfit zien

Bericht door Pvt. Mike »

Hmmm... Sobel heeft wel gelijk! Als je al "jaren" meedraait in de re-enactment wereld, waarom heb je dan alleen maar een tank jacket, Garand Belt en een broek en een helm?? :?
Fuck Hitler And The Rest, 35th The Best!
Plaats reactie