call of duty 2<->batterie todt

Forumonderdeel m.b.t. afbeeldingen uit de Tweede Wereldoorlog
special air service
Lid
Berichten: 496
Lid geworden op: 07 feb 2007, 14:14

Bericht door special air service »

het zal misschien wel kunnen maar dan gaan de teksten volgens mij ook mee en als het schoon is wordt het we weer opnieuw beklad. de gasten die dat doen zouden ze gewoon moeten oppakken. maarja.. dat zeg ik dus weer :P
Gebruikersavatar
Luc J.
Lid
Berichten: 745
Lid geworden op: 08 feb 2007, 17:52
Locatie: Limburg!
Contacteer:

Bericht door Luc J. »

Zulke bunkers moeten ze s'avond afsluiten en alleen openen voor bijvoorbeeld rondleidingen.
Zo kunnen de gasten die de bunkers kapot maken er teminste niet bij ;)
June 6, 1944, Norman Cota: “Well, Goddamn it then, Rangers, lead the way!”
special air service
Lid
Berichten: 496
Lid geworden op: 07 feb 2007, 14:14

Bericht door special air service »

maar dan moet je weer geld betalen om naar binnen te mogen. ze zouden hem idd beter kunnen afsluiten 's avonds maar zet er dan iemand neer die er toezicht op houd of laat er om het half uur politie langskomen.
Schwimmwagen
Lid
Berichten: 13
Lid geworden op: 24 mar 2007, 14:49
Locatie: Weert

Bericht door Schwimmwagen »

Je zou dan ook betalen voor de instandhouding van BT 'Todt'

Kijk om dat te bekijken heb ik er nog best 10 euro voor over zonder graffitie en ingericht als museum.
And don't forget to say please!
Jeroen 29th
Lid
Berichten: 203
Lid geworden op: 11 apr 2006, 16:44

Bericht door Jeroen 29th »

special air service schreef:maar dan moet je weer geld betalen om naar binnen te mogen. ze zouden hem idd beter kunnen afsluiten 's avonds maar zet er dan iemand neer die er toezicht op houd of laat er om het half uur politie langskomen.
Op een half uur is te veel gebeurt en binnen gaat de politie heus niet kijken hoor!!!
Gebruikersavatar
snafu
Lid
Berichten: 280
Lid geworden op: 28 jul 2006, 16:04
Locatie: Vlaanderen

Bericht door snafu »

Ja het is echt een zonde natuurlijk die grafittispuiters maar blijkbaar geeft het hen een kick!En zo'n spuiters zien natuurlijk niet de historische waarde in van zo'n fresco's!Voor diegene die ze nog in het echt willen zien, haast je want het zal geen 5 jaar meer duren voor ze weg zijn vrees ik!
Greifkommando!
Gebruikersavatar
Tovarisj
Lid
Berichten: 119
Lid geworden op: 29 okt 2006, 15:26
Locatie: Hardinxveld - Giessendam

Bericht door Tovarisj »

Waren die screenshots uit CoD 2 niet gewoon uit Frankrijk ook i.p.v. uit Afrika? Dat level dat je die artillerie moet afmaken en dat je eerst met zo'n touw omhoog moet?

Graffiti is zeer spijtig inderdaad.
Ik ga sterven, maar ik geef me niet over. Vaarwel moederland. 20/VII-41
Gebruikersavatar
Stefan
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 23 jan 2007, 19:13

Bericht door Stefan »

Inderdaad,je moet eerst Pointe Du Hoc opklimmen,die flak geweren onschadelijk maken,en dan 2x terug vallen,tot aan die bunker.In die bunker is dat toch?
Gebruikersavatar
Tovarisj
Lid
Berichten: 119
Lid geworden op: 29 okt 2006, 15:26
Locatie: Hardinxveld - Giessendam

Bericht door Tovarisj »

In ieder geval verspreid over al die bunkers dacht ik ja..
Ik ga sterven, maar ik geef me niet over. Vaarwel moederland. 20/VII-41
Gebruikersavatar
snafu
Lid
Berichten: 280
Lid geworden op: 28 jul 2006, 16:04
Locatie: Vlaanderen

Bericht door snafu »

Ja daar staan er ook een paar van die fresco's maar ook in een missie in Afrika waar je 4 munitiebunkers moet opblazen en ook fuel-depots!
Greifkommando!
fallschirmjager
Lid
Berichten: 158
Lid geworden op: 15 jan 2008, 18:11
Locatie: Lokeren Oost-vlaanderen

Re:

Bericht door fallschirmjager »

snafu schreef:
Goof schreef:Dit zijn foto's uit bestaande bunkers. Wel jammer van die graffiti. Enig idee waar deze bunker(s) staat?
Deze exemplaren (4stuks) staan langs de kust in Frankrijk ter hoogte van Calais.Deze is te vinden enkele kilometers ten noorden van Ambleteuse aan de D 940 (ongeveer 15 kilometer ten noorden van Boulogne-sur-Mer)
Turm 3 is diegene met al de fresco's.Turm 1 is het museum en turm 4 is volledig verwoest en turm 2 staat er ook nog maar is volledig afgesloten(best klimgordel meenemen als je er in wilt gaan) en daar staat nog een mooie schootstabel op de muur maar is best gevaarlijk.Dus voor de mooie dingen moet je in Turm 3 zijn.
Afbeelding
hey kan het zijn dat ik dit ergens van herken,
kdenk en geloof uit bepaald boek
ben niet zeker???
Metal-Arvak
Lid
Berichten: 128
Lid geworden op: 21 jan 2006, 15:18

Re: call of duty 2<->batterie todt

Bericht door Metal-Arvak »

Mooi gedaan hoor!
Plaats reactie