Ruzie over collectie Liberty Park verhevigt

Over het hier en nu (nieuwsberichten, actualiteiten en dergelijke, in relatie met WOII)
MARKET GARDEN
Lid
Berichten: 470
Lid geworden op: 12 aug 2005, 09:51
Locatie: Nijmegen

Re: Ruzie over collectie Liberty Park verhevigt

Bericht door MARKET GARDEN »

Stefke schreef:Carmella schets wel een erg eenzijdig verhaal.
Je moet wel waarheid vertellen en niet verdraaien zodat het jou cq dhr de Groot goed uitkomt!

Ik ga er vanuit dat "Overloon" ook een versie van het verhaal heeft, misschien iets genuanceerder dan wat hier gepost wordt.
Weet iemand een tegengeluid?
De waarheid komt met de jaren
carmella
Lid
Berichten: 20
Lid geworden op: 22 nov 2006, 18:43

Re: Ruzie over collectie Liberty Park verhevigt

Bericht door carmella »

Beste mensen,

Al mijn informatie heb ik gekregen en kunnen lezen op de rechtbank in Den Bosch. Dit is gewoon een "open boek" en voor iedere Nederlandse staatsburger toegankelijk.Wat betreft beslag is dit inderdaad gebeurt, er is nu zelfs een professionele invordering gaande!Nogmaals informeer bij een betrouwbare bron!
Stefke
Lid
Berichten: 110
Lid geworden op: 06 jun 2007, 14:17

Re: Ruzie over collectie Liberty Park verhevigt

Bericht door Stefke »

Carmella, zeg ook niet dat je bron onbetrouwbaar is. Je vertelt het alleen eenzijdig.
Zo ben je bijvoorbeeld vergeten te vermelden dat niet alleen dhr de Groot de nieuwbouw heeft gerealiseerd maar verscheidende partijen. Mijn bron groot bord bij ingang Liberty park.
If you wish for peace, understand war.
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Re: Ruzie over collectie Liberty Park verhevigt

Bericht door sobel »

Dit topic gaat tijdelijk op slot om berichten die voor de ontspooring hebben gezorgd te verwijderen, ''dogsen'' krijgt een waarschuwing en als in het vervolg de discussie niet normaal kan lopen dan blijft dit topic op slot en zullen er andere maatregelen genomen moeten worden, ik verwacht dat iedereen zich hier toch wel enigzins volwassen kan gedragen.
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Re: Ruzie over collectie Liberty Park verhevigt

Bericht door sobel »

Vanaf heden is dit topic weer open, wel dienen de hierboven geplaatse punten in acht te worden genomen, of een volwassen, nette discussie of geen discussie.
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
jeroen1944
Lid
Berichten: 991
Lid geworden op: 20 aug 2004, 22:03

Re: Ruzie over collectie Liberty Park verhevigt

Bericht door jeroen1944 »

Ik wil wel even reageren. Ik vind jammer dat de De Groot collectie er staat. Past er totaal niet. Nietemin ziet het er mooi uit. De verzameling is een transport voertuigen verzameling. Trouwens de hal is midden op het slagveld gebouwd wat ook jammer is vind ik persoonlijk.
Ik kom al 25 jaar in Overloon en telkens verbaas ik me erover dat er dingen weg zijn. Het zou jammer zijn als zoiets gebeurd met de collectie van Dhr De Groot. En natuurlijk de nieuwe FJ display. Ik denk dat het meer gaat om mensen die niet met hun handjes van zaken kunnen afblijven.
Denk dat de meeste mensen wel weten waar ik het over heb.
coco
Lid
Berichten: 3516
Lid geworden op: 20 dec 2007, 21:10
Locatie: Land van Heusden en Altena

Re: Ruzie over collectie Liberty Park verhevigt

Bericht door coco »

Ik weet niet wat ik ervan moet denken, maar Dhr. De Groot zei dat zijn collectie werdt verwaarloosd door Liberty pakr, maar zelf heeft hij ze jaren gebruikt in de bouw is dat geen verwaarlozing?

mvg,
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
Gebruikersavatar
racefiets
Lid
Berichten: 2769
Lid geworden op: 20 jul 2006, 15:46
Gegeven: 4 keer
Ontvangen: 37 keer

Re: Ruzie over collectie Liberty Park verhevigt

Bericht door racefiets »

Maar daarna zijn ze wel volledig gerestaureerd.
coco
Lid
Berichten: 3516
Lid geworden op: 20 dec 2007, 21:10
Locatie: Land van Heusden en Altena

Re: Ruzie over collectie Liberty Park verhevigt

Bericht door coco »

racefiets schreef:Maar daarna zijn ze wel volledig gerestaureerd.
Door Liberty Park :wink:
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
Gebruikersavatar
racefiets
Lid
Berichten: 2769
Lid geworden op: 20 jul 2006, 15:46
Gegeven: 4 keer
Ontvangen: 37 keer

Re: Ruzie over collectie Liberty Park verhevigt

Bericht door racefiets »

coco schreef:
racefiets schreef:Maar daarna zijn ze wel volledig gerestaureerd.
Door Liberty Park :wink:
Nee door de Groot. Bij het oude museum waren (of zijn) een aantal mensen in dienst die de diverse voertuigen in eigen beheer gerestaureerd hebben. Dat is van voor de periode dat de voertuigen in overloon terecht kwamen. L
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Re: Ruzie over collectie Liberty Park verhevigt

Bericht door sobel »

Klopt, voertuigen zijn op de locatie in zwijndrecht gerestaureerd, het publiek in het museum kon altijd mooi zien hoe dat werd gedaan!
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
coco
Lid
Berichten: 3516
Lid geworden op: 20 dec 2007, 21:10
Locatie: Land van Heusden en Altena

Re: Ruzie over collectie Liberty Park verhevigt

Bericht door coco »

sobel schreef:Klopt, voertuigen zijn op de locatie in zwijndrecht gerestaureerd, het publiek in het museum kon altijd mooi zien hoe dat werd gedaan!
Oh oke, sorry heb dat dan verkeerd begrepen.
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
Plaats reactie