Ebay oplichter!!

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
Gebruikersavatar
Willem ter Haar
Lid
Berichten: 1270
Lid geworden op: 27 jul 2003, 15:18
Locatie: Barneveld (Gelderland)
Contacteer:

Bericht door Willem ter Haar »

Daarom koop ik nooit iets wat ik niet gelijk mee kan nemen.
Doe alles handje contantje. Is het een iets te groot bedrag, dan kruip ik bij die gene ff achter rabobank internetbankieren. Kan die persoon gelijk zien dat het over gemaakt is.
Als iedereen hetzelfde denkt, dan denkt er iemand niet na. (generaal George S. Patton)
Gebruikersavatar
Roel R.
Lid
Berichten: 5675
Lid geworden op: 21 sep 2003, 01:50
Contacteer:

Bericht door Roel R. »

Is het in jullie op gekomen dat de verkoper bv:

In het ziekenhuis kan liggen?
Dood kan zijn?

Etc....
laurens
Lid
Berichten: 90
Lid geworden op: 07 okt 2003, 19:02

Bericht door laurens »

Laten we het laatste hopen Roel!

Laurens
Gebruikersavatar
Roel R.
Lid
Berichten: 5675
Lid geworden op: 21 sep 2003, 01:50
Contacteer:

Bericht door Roel R. »

:)
laurens
Lid
Berichten: 90
Lid geworden op: 07 okt 2003, 19:02

Bericht door laurens »

:wink:
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

We hebben het hier nu over een verkoper maar vergeten wel eens dat het andersom net zo vaak voor komt dat mensen(kopers) hun end van de afspraak niet na komen.
Maak het zelf nog wel eens mee dat een potentiële koper zich niet aan zijn verplichtingen voldoet.
Niet alleen verkopers rijden dus wel eens een scheve schaats :wink: .
Gebruikersavatar
robin.h
Lid
Berichten: 1877
Lid geworden op: 11 nov 2002, 17:23
Locatie: Maastricht
Contacteer:

Bericht door robin.h »

Mooyman schreef:We hebben het hier nu over een verkoper maar vergeten wel eens dat het andersom net zo vaak voor komt dat mensen(kopers) hun end van de afspraak niet na komen.
Maak het zelf nog wel eens mee dat een potentiële koper zich niet aan zijn verplichtingen voldoet.
Niet alleen verkopers rijden dus wel eens een scheve schaats :wink: .
Ik vind het andersom erger,je bent je geld kwijt en je hebt je item niet gekregen.Als kopers hun afspraken niet nakomen ben je niks kwijt(als verkoper)of je moet het item van te voren hebben verzonden en niet op het geld hebben gewacht.
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

robin.h schreef:
Ik vind het andersom erger,je bent je geld kwijt en je hebt je item niet gekregen.Als kopers hun afspraken niet nakomen ben je niks kwijt(als verkoper)of je moet het item van te voren hebben verzonden en niet op het geld hebben gewacht.
Niet geheel de realiteit Robin, als een koper afhaakt is het altijd moeilijk het blijkbaar eerder verkochte item te verkopen daar vorige belangstellenden dan weer moeilijk weer warm zijn te krijgen voor een dergelijk item en je vaak weer geheel opnieuw een advertentie moet plaatsen.
jacob
Lid
Berichten: 865
Lid geworden op: 29 feb 2004, 16:34

Bericht door jacob »

Ja daar kan ik mee instemmen want ik heb op een item eens 2 mensen gehad die afhaakten....dan gaan anderen zich afvragen of je stiekem niet zelf hebt probren te prijs op te drijven.
Je geloofwaardigheid (bij onbekenden dan) kan er door aangetast worden.
Gebruikersavatar
robin.h
Lid
Berichten: 1877
Lid geworden op: 11 nov 2002, 17:23
Locatie: Maastricht
Contacteer:

Bericht door robin.h »

Ok,daar heb je ook wel gelijk in.Maar het is erger(Tenminste,dat vind ik) Als je Bijv.50 euro kwijt bent.
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
jacob
Lid
Berichten: 865
Lid geworden op: 29 feb 2004, 16:34

Bericht door jacob »

ja liever bekend staan als een oplichter dan 50 euro kwijt :lol: .................nee das erg flauw...excuses
laurens
Lid
Berichten: 90
Lid geworden op: 07 okt 2003, 19:02

Bericht door laurens »

Mooyman: Je hebt inderdaad gelijk dat het ook , en misschien wel net zo vaak andersom voorkomt.

Ik ben het echter wel eens met Robin. Als ik mag kiezen heb ik liever dat de andere partij niet koopt.

Laurens
ironmarc
Lid
Berichten: 2000
Lid geworden op: 19 feb 2004, 21:22
Locatie: IJsselstein

Bericht door ironmarc »

Wat een K#T streek!! Ik zou idd een mailtje naar hem sturen om hem te melden dat je hem wilt aanklagen en hem bij ebay melden, misschien kunnen ze hem wel de foto laten sturen.
Als hij verder niet meer reageert zou ik hem echt een mail bom sturen, kan ie z'n mailadres voorlopig niet meer gebruiken en loopt ie z'n handel mis :)
ironmarc
Lid
Berichten: 2000
Lid geworden op: 19 feb 2004, 21:22
Locatie: IJsselstein

Bericht door ironmarc »

laurens schreef: Ik ben het echter wel eens met Robin. Als ik mag kiezen heb ik liever dat de andere partij niet koopt.

Laurens
Ben ik het ook mee eens, beter dat de andere partij op het laast afhaakt dan dat iemand z'n item niet opstuurd nadat je betaald hebt want dan ben je gewoon je geld kwijt.
laurens
Lid
Berichten: 90
Lid geworden op: 07 okt 2003, 19:02

Bericht door laurens »

Als je wilt kan je zo zijn email adres krijgen hoor! :D


Laurens
Gesloten