Bunkers in Harlinger stadpark moeten open

Over het hier en nu (nieuwsberichten, actualiteiten en dergelijke, in relatie met WOII)
Plaats reactie
Gebruikersavatar
ArjenS
Lid
Berichten: 257
Lid geworden op: 18 nov 2007, 18:10
Gegeven: 1 keer

Bunkers in Harlinger stadpark moeten open

Bericht door ArjenS »

Afbeelding
nickdompeling
Lid
Berichten: 52
Lid geworden op: 22 jun 2006, 17:25
Locatie: leiderdorp

Re: Bunkers in Harlinger stadpark moeten open

Bericht door nickdompeling »

juist dit zou nouw veel vaker moeten gebeuren!

ik woon in leiderdorp
en bij mij verderdop in een polder ligt ook een communicatie bunker een 12 mann bunker en een lucht doel geschutsbunker onder 1 dak een tamelijk zeldzame dus. hij ligt nu vol modder en onder het zand doordat de gemeente het nodig vond om daar een zandopspuitplaats voor de HSL te maken. ik weet niet wat de gemeente van plan is . ik heb al eens gevraagt wat te doen. toen kwamen twee gemeente lui naar mijn huis om te zeggen dat hij er niet meer lag. ik zij onzin ben er pas nog geweest. ze zijn voor mij gaan kijken. en kwamen een halfuur later terug helemaal enthousiast om mij te vertellen dat ik gelijk had. de gemeente is in de toekomst van plan er een recreatie park te maken en hopelijk de bunker weer bloot te leggen. misschien moet ik maar eens net als de man in het kranten artikel met de gemeente in zee gaan en hun eens te vertellen dat ze een stuk leiderdorpse geschiedenis weg flikkeren als ze hem opblazen of laten verzinken.

nick
Only the strongest will survive, Lead me to heaven, when we die. I am a shadow on the wall
I'll be the one to save us all!
Plaats reactie