Bunker Kaart Normandie

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Plaats reactie
Looseboom

Bunker Kaart Normandie

Bericht door Looseboom »

Hallo beste forumleden,

In de zomervakantie ga ik (voor de 4e keer) naar Normandie.
Deze keer wil ik veel bunkers fotograferen.
Ik ben op zoek naar een kaart met de plaatsen van de WN's.

Ik zelf kon niks vinden :(

Alvast bedankt!
pvt staticline

Re: Bunker Kaart Normandie

Bericht door pvt staticline »

Ga gewoon naar Normandie, als je naar de stranden gaat dan kun je in de musea genoeg folders en kaarten vinden van de meest uiteenlopende onderwerpen. Elk strand heeft zijn eigen museum en daarnaast zijn er in het binnenland nog genoeg.
Het loont misschien ook wel de moeite om een kortingskaart te kopen als je echt een museum tocht wilt houden.
Verder zijn er routes aangegeven onder de namen assut le choc en iets met port en misschien heb ik er wel eentje over het hoofd gezien.

Het loont in ieder geval de moeite om eventjes bij de musea door de info hoek te lopen.

Jump
Gebruikersavatar
Joe_Liebgott
Lid
Berichten: 294
Lid geworden op: 30 mei 2007, 19:35
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Re: Bunker Kaart Normandie

Bericht door Joe_Liebgott »

pvt staticline schreef:Ga gewoon naar Normandie, als je naar de stranden gaat dan kun je in de musea genoeg folders en kaarten vinden van de meest uiteenlopende onderwerpen. Elk strand heeft zijn eigen museum en daarnaast zijn er in het binnenland nog genoeg.
Het loont misschien ook wel de moeite om een kortingskaart te kopen als je echt een museum tocht wilt houden.
Verder zijn er routes aangegeven onder de namen assut le choc en iets met port en misschien heb ik er wel eentje over het hoofd gezien.

Het loont in ieder geval de moeite om eventjes bij de musea door de info hoek te lopen.

Jump
Ben er vorig jaar geweest en de kortingspas heet Normandie Pass

http://www.normandiememoire.com (De pas en heel veel info van musea, bunkers, en site historique"s

Frank.
Ga serieus om met het WOII forum. Dan houden we het forum voor alle leden interessant!

"Battle is an orgy of disorder" George S. Patton
Plaats reactie