Het 'Grote' EK Topic

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
DonorNL
Lid
Berichten: 97
Lid geworden op: 17 sep 2007, 17:35
Locatie: Rosmalen

Het 'Grote' EK Topic

Bericht door DonorNL »

Hey,

Naja, tijd voor een EK topic..
Praten voor en na de wedstrijd :)
Ik vindt het geweldig dat Nederland de poule des doods heeft doorstaan, en dat we gewoon 1ste zijn geworden. 2 Honden vechten om een been, gaat de 3de ermee heen.. :)
Verder heb ik in de finale Nederland-Duitsland, lekker ouderwets :)

Wie hebben jullie als kampioen van dit EK?

GeGroet,
Geen idee wat ik zeg en bedoel, de tekst hierboven is vast voud.
coco
Lid
Berichten: 3516
Lid geworden op: 20 dec 2007, 21:10
Locatie: Land van Heusden en Altena

Re: Het 'Grote' EK Topic

Bericht door coco »

Ik had 2-1 werdt 3-0
Ik had 2-1 werdt 4-1
Ik heb 2-1 (:P ja eingelijk bij alle wedstrijden) wordt 2-0 (met B team als ze slim zijn..)

En dan hè..?

Ik denk dat Nederland geen europees kampioen wordt, en ik hoop dan Spanje veel mensen onderschatten het.
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
Gebruikersavatar
Julian
Lid
Berichten: 767
Lid geworden op: 16 jul 2005, 19:08
Locatie: Twisk, NH

Re: Het 'Grote' EK Topic

Bericht door Julian »

4-1 .. YEEEUUHH!!!
(Ruimteaapje gaat dit irritant vinden)
anti repro
Lid
Berichten: 172
Lid geworden op: 14 mar 2007, 19:50

Re: Het 'Grote' EK Topic

Bericht door anti repro »

Tjaaa... nu durve we de vlaggetjes weer aan de auto's en huizen te hangen en een lange neus te trekken naar alles en iedereen. :r

Hypocriet :oops:

maar ja.... toch wel gaaf. :yes:
Gebruikersavatar
Ruimteaapje
Lid
Lid
Berichten: 696
Lid geworden op: 16 mei 2008, 12:29

Re: Het 'Grote' EK Topic

Bericht door Ruimteaapje »

Julian schreef:4-1 .. YEEEUUHH!!!
(Ruimteaapje gaat dit irritant vinden)
Neuh, zolang je mij niet zoent valt het mee :wink:

Allez les Blues :nocheer:
D'yer wanna be a spacemonkey and live in the sky?
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Re: Het 'Grote' EK Topic

Bericht door Dodo »

Gister in de kroeg weer me keel kapot geschreeuwd. 'T was weer een mooi feest.. :D Wel ontzettend veel ME en politie in de stad gisteravond, das dan weer jammer dat dat toch moet.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
DonorNL
Lid
Berichten: 97
Lid geworden op: 17 sep 2007, 17:35
Locatie: Rosmalen

Re: Het 'Grote' EK Topic

Bericht door DonorNL »

Nja, ik las vanochtend op de NOS site, dat er maar 10 Nederlanders zijn opgepakt in Bern. De reden weet ik even niet meer, maar het was iedergeval niet iets met vechten. Dat vind ik dan ik weer goed: 70.000 supporters in Bern, en er maar 10 'opgepakt'. Het maakt niet uit of je voor Ajax, Feyenoord, PSV of voor een andere club bent, Nee, je bent gewoon voor Oranje :)
Geen idee wat ik zeg en bedoel, de tekst hierboven is vast voud.
anti repro
Lid
Berichten: 172
Lid geworden op: 14 mar 2007, 19:50

Re: Het 'Grote' EK Topic

Bericht door anti repro »

en nu Holland B tegen Roemenie :yes:

dan hakke we Zweden in de pan :bonk: om daarna paëlla te maken van Spanje :bonk: om vervolgens in de finale de Portugezen voetballes te geven :bonk: .
_/-\o_

volgens mijn vader want ik vind er eigenlijk geen f.ck aan, wel gezellig zuipe met de buren en vrienden onder onze oranje partytent :r
Pa ziet het helemaal zitten sinds gisteren. :yes:
coco
Lid
Berichten: 3516
Lid geworden op: 20 dec 2007, 21:10
Locatie: Land van Heusden en Altena

Re: Het 'Grote' EK Topic

Bericht door coco »

anti repro schreef:en nu Holland B tegen Roemenie :yes:

dan hakke we Zweden in de pan :bonk: om daarna paëlla te maken van Spanje :bonk: om vervolgens in de finale de Portugezen voetballes te geven :bonk: .
_/-\o_

volgens mijn vader want ik vind er eigenlijk geen f.ck aan, wel gezellig zuipe met de buren en vrienden onder onze oranje partytent :r
Pa ziet het helemaal zitten sinds gisteren. :yes:
Kwart finale: Zweden eruit easy
Halve Finale: Spanje zou mooi zijn
Finale Duitsland net als in 1988 PRACHTIG: 7-0 :mrgreen:

En wie ziet het niet zitten sinds gister..?
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
Gebruikersavatar
Ruimteaapje
Lid
Lid
Berichten: 696
Lid geworden op: 16 mei 2008, 12:29

Re: Het 'Grote' EK Topic

Bericht door Ruimteaapje »

Euhh, "finale Duitsland net als in 1988"? Toen was de finale Nederland tegen de Sovjet-Unie en het was slechts 2-0 (Gullit en Van Basten) 8)

Overigens interesseert dat hele toernooi mij niet. Afgelopen maandagavond lag ik heerlijk met een niet-voetbalkijkende dame en een fles wijn in het Vondelpark (waar het geluid van juichende fans in de stad vertroebelde tot een soort sonoor gebrul van aanvallende Noormannen) en gisteravond lag ik te slapen tijdens de wedstrijd. Daarna nog wel naar de kroeg geweest alwaar Julian met z'n dronken harses "4-1" bleef blèren. Punks die oranjefan zijn, waar gaat het heen met deze wereld :?
D'yer wanna be a spacemonkey and live in the sky?
coco
Lid
Berichten: 3516
Lid geworden op: 20 dec 2007, 21:10
Locatie: Land van Heusden en Altena

Re: Het 'Grote' EK Topic

Bericht door coco »

Ruimteaapje schreef:Euhh, "finale Duitsland net als in 1988"? Toen was de finale Nederland tegen de Sovjet-Unie en het was slechts 2-0 (Gullit en Van Basten) 8)

Overigens interesseert dat hele toernooi mij niet. Afgelopen maandagavond lag ik heerlijk met een niet-voetbalkijkende dame en een fles wijn in het Vondelpark (waar het geluid van juichende fans in de stad vertroebelde tot een soort sonoor gebrul van aanvallende Noormannen) en gisteravond lag ik te slapen tijdens de wedstrijd. Daarna nog wel naar de kroeg geweest alwaar Julian met z'n dronken harses "4-1" bleef blèren. Punks die oranjefan zijn, waar gaat het heen met deze wereld :?
Dat het 2-0 was snap ik..maar ik bedoel dit jaar 7-0, :wink:
Sovjet unie? dan was er een fout op tv daar zeiden ze duitsland :wink:
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
Gebruikersavatar
Ruimteaapje
Lid
Lid
Berichten: 696
Lid geworden op: 16 mei 2008, 12:29

Re: Het 'Grote' EK Topic

Bericht door Ruimteaapje »

Nope, tegen Duitsland dat was de halve finale (2-1: Koeman en Van Basten). Mooie herinnering uit de tijd dat ik de wedstrijden nog wel keek.
D'yer wanna be a spacemonkey and live in the sky?
anti repro
Lid
Berichten: 172
Lid geworden op: 14 mar 2007, 19:50

Re: Het 'Grote' EK Topic

Bericht door anti repro »

Dit topic loopt niet echt lekker. Te weinig voetballiefhebbers onder de verzamelaars. :lol:
coco
Lid
Berichten: 3516
Lid geworden op: 20 dec 2007, 21:10
Locatie: Land van Heusden en Altena

Re: Het 'Grote' EK Topic

Bericht door coco »

anti repro schreef:Dit topic loopt niet echt lekker. Te weinig voetballiefhebbers onder de verzamelaars. :lol:

Ghehehe wacht maar tot ze in de halve finale zitten dan begint denk wel meer te lopen!
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
anti repro
Lid
Berichten: 172
Lid geworden op: 14 mar 2007, 19:50

Re: Het 'Grote' EK Topic

Bericht door anti repro »

al mijn geld op Duitsland omdat ze nu in een positie zitten waarin ze zich thuis voelen en zeer gevaarlijk zijn ! Iedereen ophemelen, hun eigen Manschafft afkraken maar ondertussen.....

Mijn pa had ook al zo'n vlaggetje aan zijn auto, heb ik het gisterenavond vervangen door een Duits vlaggetje... kon het niet waarderen !! :lol:
Plaats reactie