Het 'Grote' EK Topic

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gebruikersavatar
rutger
Lid
Berichten: 1081
Lid geworden op: 25 apr 2006, 18:43

Re: Het 'Grote' EK Topic

Bericht door rutger »

En alweer staat het bier koud :mrgreen: :bonk:
'' I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it. The brave man is not he who does not feel afraid, but he who conquers that fear. ''

Nelson Mandela
Gebruikersavatar
JimK
Lid
Berichten: 2214
Lid geworden op: 25 okt 2005, 16:34
Locatie: ergens in nederland
Contacteer:

Re: Het 'Grote' EK Topic

Bericht door JimK »

rutger schreef:En alweer staat het bier koud :mrgreen: :bonk:
hehe, hier ook. :P
Gebruikersavatar
DonorNL
Lid
Berichten: 97
Lid geworden op: 17 sep 2007, 17:35
Locatie: Rosmalen

Re: Het 'Grote' EK Topic

Bericht door DonorNL »

Njaw, heel spannend was de wedstrijd tegen Roemenië niet echt, máár toch nog gewonnen :)
Vanavond hopelijk spannender, want vanavond wordt bekend wie onze tegenstander is. Zweden-Rusland. Alleen als Rusland wint, wordt het Van Basten-Hiddink, spelen ze gelijk of wint Zweden, dan is het Nederland - Zweden :)
Geen idee wat ik zeg en bedoel, de tekst hierboven is vast voud.
Gebruikersavatar
rutger
Lid
Berichten: 1081
Lid geworden op: 25 apr 2006, 18:43

Re: Het 'Grote' EK Topic

Bericht door rutger »

DonorNL schreef:Njaw, heel spannend was de wedstrijd tegen Roemenië niet echt, máár toch nog gewonnen :)
Vanavond hopelijk spannender, want vanavond wordt bekend wie onze tegenstander is. Zweden-Rusland. Alleen als Rusland wint, wordt het Van Basten-Hiddink, spelen ze gelijk of wint Zweden, dan is het Nederland - Zweden :)
Ik ben er eigenlijk zeker van dat Zweden door gaat naar de kwartfinale.
'' I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it. The brave man is not he who does not feel afraid, but he who conquers that fear. ''

Nelson Mandela
anti repro
Lid
Berichten: 172
Lid geworden op: 14 mar 2007, 19:50

Re: Het 'Grote' EK Topic

Bericht door anti repro »

Ik zet mijn geld op Rusland voor de komende zaterdag. (zijn we van al het gezeik af)

Wat een jonge, geweldig voetballende ploeg. Sneden door de Zweedse rollator-linies heen als een warm mes in zachte boter.
Zelfs mijn pa ziet het zaterdag zeer moeilijk worden. Hiddink kent ook alle spelers en tactiek van Oranje.

:zapped:
Gebruikersavatar
JimK
Lid
Berichten: 2214
Lid geworden op: 25 okt 2005, 16:34
Locatie: ergens in nederland
Contacteer:

Re: Het 'Grote' EK Topic

Bericht door JimK »

Rusland is onvoorspelbaar, zo is hun team dus ook. Maar Nederland moet gewoon goed voetballen, ze kunnen het hebben ze laten zien. Dan moeten ze het ook nu waarmaken. Und wir fahren nach Wien :!:
anti repro
Lid
Berichten: 172
Lid geworden op: 14 mar 2007, 19:50

Re: Het 'Grote' EK Topic

Bericht door anti repro »

mgschutze schreef:Rusland is onvoorspelbaar, zo is hun team dus ook. Maar Nederland moet gewoon goed voetballen, ze kunnen het hebben ze laten zien. Dan moeten ze het ook nu waarmaken. Und wir fahren nach Wien :!:

Klopt helemaal. Het is alles of niets bij die gasten.

ik hoop voor mijn pa dat het zaterdag NIETS is.(dus dat Rusland verliest)
Gebruikersavatar
Sturmkreuz
Lid
Berichten: 527
Lid geworden op: 06 nov 2007, 20:12

Re: Het 'Grote' EK Topic

Bericht door Sturmkreuz »

_/-\o_ Duitsland door! 2-3 tegen Portugal! _/-\o_
anti repro
Lid
Berichten: 172
Lid geworden op: 14 mar 2007, 19:50

Re: Het 'Grote' EK Topic

Bericht door anti repro »

.... en dit keer geen gestolen overwinning voor B :r LLACK und Co !!

Een hecht team dat als blok voetbalde tegen de BV'tjes van Portugal.

Mijn schoonvader is helemaal door het dolle heen. (hij is Duits)
"Steeds mij bellen: "Jet's gehts los !!, Wien, wir fahren nach Wien, Schade Holland alles ist vorbei, Sieg, Finale ohhoohho"

Sport verbroederd. :bonk:
Gebruikersavatar
DonorNL
Lid
Berichten: 97
Lid geworden op: 17 sep 2007, 17:35
Locatie: Rosmalen

Re: Het 'Grote' EK Topic

Bericht door DonorNL »

anti repro schreef:.... en dit keer geen gestolen overwinning voor B :r LLACK und Co !!

Een hecht team dat als blok voetbalde tegen de BV'tjes van Portugal.

Mijn schoonvader is helemaal door het dolle heen. (hij is Duits)
"Steeds mij bellen: "Jet's gehts los !!, Wien, wir fahren nach Wien, Schade Holland alles ist vorbei, Sieg, Finale ohhoohho"

Sport verbroederd. :bonk:
Nja, ik heb Nederland - Duitsland als finale. Dat wordt dan wat bij jouw thuis :D
Geen idee wat ik zeg en bedoel, de tekst hierboven is vast voud.
Gebruikersavatar
Ajacied8989
Lid
Berichten: 577
Lid geworden op: 02 jun 2006, 20:09
Locatie: Hardinxveld-Giessendam
Contacteer:

Re: Het 'Grote' EK Topic

Bericht door Ajacied8989 »

Ik ben benieuwd naar zaterdag. Vermoed dat het nog best eens moeilijk kan worden.
Goddam it, you'll never get the Purple Heart hiding in a foxhole! Follow me! - Captain Henry P. Jim Crowe
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Re: Het 'Grote' EK Topic

Bericht door sobel »

Gister iemand toevallig portugal duitsland gezien? Wat een jankerd zeg die ronaldo, tikje tegen zijn been en op de grond die gast..
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
Sturmkreuz
Lid
Berichten: 527
Lid geworden op: 06 nov 2007, 20:12

Re: Het 'Grote' EK Topic

Bericht door Sturmkreuz »

Ja ik, je had Ronaldo zijn gezicht moeten zien doorheen de wedstrijd, hij was bijna iedere keer aan het "bleiten"!
(Wat hij graag doet..) en kwaad dat ie werd toen Lehmann op de grond lag, alhoewel ik vind dat die Portugees toch redelijk hard een 'kniestoot' gaf toen Lehmann naar de bal vloog. Wat Ronaldo duidelijk tijdtrekken vond.

Waarom noemen ze die Ronaldo toch de beste speler van de wereld?

Ik vind persoonlijk Schweinsteiger één van de beste, hij doet erg zijn best, maakt top doelpunten en heeft een goede conditie. Liep Schweinsteiger gisteren geen 10.45km?
Gebruikersavatar
Ruimteaapje
Lid
Lid
Berichten: 696
Lid geworden op: 16 mei 2008, 12:29

Re: Het 'Grote' EK Topic

Bericht door Ruimteaapje »

sobel schreef:Gister iemand toevallig portugal duitsland gezien? Wat een jankerd zeg die ronaldo, tikje tegen zijn been en op de grond die gast..
Hij wordt vandaag aan dat been geopereert stond op teletext. Zo onschuldig was dat "tikje" blijkbaar niet.
D'yer wanna be a spacemonkey and live in the sky?
Doornewaard
Lid
Berichten: 402
Lid geworden op: 08 mei 2007, 17:17
Locatie: Oosterwolde

Re: Het 'Grote' EK Topic

Bericht door Doornewaard »

Now hij viel, daarna keek hij om en een seconde of 3 later begon hij te janken. De beelden spreken voor zich!. Rood geven zulke gasten.
Plaats reactie