Welke game speel je nu?

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Plaats reactie
dennisb
Lid
Berichten: 593
Lid geworden op: 30 jul 2006, 14:21

Re: Welke game speel je nu?

Bericht door dennisb »

iknowdintoo schreef:Hier wat foto's van mijn creatie: http://s333.photobucket.com/albums/m365/iknowdinto/

welk spel is dat RO dan?


Lijkt me wel leuk.
Robbert A
Lid
Berichten: 226
Lid geworden op: 13 mar 2008, 21:00

Re: Welke game speel je nu?

Bericht door Robbert A »

dennisb schreef:
iknowdintoo schreef:Hier wat foto's van mijn creatie: http://s333.photobucket.com/albums/m365/iknowdinto/

welk spel is dat RO dan?


Lijkt me wel leuk.
bedoel je garry's mod? dat werkt geloof ik alleen maar als je het spel Half Life hebt
''het spijt me dat ik het uniform heb aangetrokken, niet dat ik deelgenomen heb aan de gevechten, maar dat ik het uniform heb aangetrokken. Er zit een onuitwisbare vlek op'' --- Nederlandse oud-SSer

The Pacific, Hell was just an ocean away
Gebruikersavatar
sniper snoop
Beste Signature 2010
Beste Signature 2010
Berichten: 1704
Lid geworden op: 23 jul 2006, 03:09
Locatie: Ieper - Belgie
Contacteer:

Re: Welke game speel je nu?

Bericht door sniper snoop »

Ik ben nog altijd bezig met mijn Battlefield 2 en zijn mods. Voor wie interesse heeft in een Wo2 game, er is namelijk een mod genaamd Forgotten Hope 2. Die is nu nog geen jaar uit en zijn maar bij de woestijn oorlog. Maar Normandy komt in zicht en ondertussen mogen we deze binnenkort verwachten. _/-\o_

http://forgottenhope.bf1942files.com/sc ... Tiger1.jpg

Meer hier.
http://forgottenhope.bf1942files.com/index.php
"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008

Heb je Battlefield 1918 problemen? Klik hier en leg uit wat het probleem is!
Gebruikersavatar
iknowdintoo
Lid
Berichten: 1753
Lid geworden op: 10 okt 2007, 17:33
Locatie: Terherne, Friesland
Ontvangen: 1 keer

Re: Welke game speel je nu?

Bericht door iknowdintoo »

dennisb schreef:
iknowdintoo schreef:Hier wat foto's van mijn creatie: http://s333.photobucket.com/albums/m365/iknowdinto/

welk spel is dat RO dan?


Lijkt me wel leuk.
Is Garry's mod V10. Je hebt er een Source-spel voor nodig, bijv. Half Life 2 (Deathmatch etc.), Day of Defeat Source, Counter Strike: Source, dat soort. RO werkt er niet mee jammer genoeg. Garry's mod V10 kost $10, ongeveer 6 euro. Heb laatst er ook een soort raketvoertuig van gemaakt, met een deur, een tafeltje, wat thrusters, en een matras :P .
dennisb
Lid
Berichten: 593
Lid geworden op: 30 jul 2006, 14:21

Re: Welke game speel je nu?

Bericht door dennisb »

iknowdintoo schreef:
dennisb schreef:
iknowdintoo schreef:Hier wat foto's van mijn creatie: http://s333.photobucket.com/albums/m365/iknowdinto/

welk spel is dat RO dan?


Lijkt me wel leuk.
Is Garry's mod V10. Je hebt er een Source-spel voor nodig, bijv. Half Life 2 (Deathmatch etc.), Day of Defeat Source, Counter Strike: Source, dat soort. RO werkt er niet mee jammer genoeg. Garry's mod V10 kost $10, ongeveer 6 euro. Heb laatst er ook een soort raketvoertuig van gemaakt, met een deur, een tafeltje, wat thrusters, en een matras :P .


Laat maar, dat bedoel ik niet, ik bedoel RO, maar dat staat voor Red Orchestra..
Gebruikersavatar
iknowdintoo
Lid
Berichten: 1753
Lid geworden op: 10 okt 2007, 17:33
Locatie: Terherne, Friesland
Ontvangen: 1 keer

Re: Welke game speel je nu?

Bericht door iknowdintoo »

dennisb schreef:


Laat maar, dat bedoel ik niet, ik bedoel RO, maar dat staat voor Red Orchestra..
Als je meer Source-spellen koopt krijg je meer items om dingen van te bouwen in dat Garry's mod. Maar RO is geen Source-spel dus..
dennisb
Lid
Berichten: 593
Lid geworden op: 30 jul 2006, 14:21

Re: Welke game speel je nu?

Bericht door dennisb »

iknowdintoo schreef:
dennisb schreef:


Laat maar, dat bedoel ik niet, ik bedoel RO, maar dat staat voor Red Orchestra..
Als je meer Source-spellen koopt krijg je meer items om dingen van te bouwen in dat Garry's mod. Maar RO is geen Source-spel dus..

Jaja, snap ik wel, maar die ik heb het helemaal niet over die Garry's mod, dat interesseert me ook niks :wink: maar ik vroeg alleen waar dat RO voor stond, maar dat weet ik nu al.
Gebruikersavatar
iknowdintoo
Lid
Berichten: 1753
Lid geworden op: 10 okt 2007, 17:33
Locatie: Terherne, Friesland
Ontvangen: 1 keer

Re: Welke game speel je nu?

Bericht door iknowdintoo »

dennisb schreef:
iknowdintoo schreef:
dennisb schreef:


Laat maar, dat bedoel ik niet, ik bedoel RO, maar dat staat voor Red Orchestra..
Als je meer Source-spellen koopt krijg je meer items om dingen van te bouwen in dat Garry's mod. Maar RO is geen Source-spel dus..

Jaja, snap ik wel, maar die ik heb het helemaal niet over die Garry's mod, dat interesseert me ook niks :wink: maar ik vroeg alleen waar dat RO voor stond, maar dat weet ik nu al.
Ohh, ik begreep 'Welk spel is dat, RO?' ;)
Gebruikersavatar
TimD
Lid
Berichten: 44
Lid geworden op: 25 apr 2008, 21:29
Locatie: Dokkum-Friesland-Nederland

Re: Welke game speel je nu?

Bericht door TimD »

Heb gister Crysis gekocht,
geweldige shooter! Mooie graphics!
-3/. Pz. Gren. Rgt. 60. Panzer Division 116. "Der Windhund"-
Gebruikersavatar
iknowdintoo
Lid
Berichten: 1753
Lid geworden op: 10 okt 2007, 17:33
Locatie: Terherne, Friesland
Ontvangen: 1 keer

Re: Welke game speel je nu?

Bericht door iknowdintoo »

De nieuwe PC doet eindelijk iets goed, Red Orchestra werkt eindelijk (eerst steeds foutmedlingen :| ). Heb het nu gespeeld, weliswaar zonder geluid maar dat wordt als het goed is morgen verholpen. En het is een absolute beleving als je als iemand die tot gister een PC uit 2003 had, zo'n spel op Highest met hoogste resolutie in 5 seconden een map ziet laden en vervolgens moeiteloos speelt :cheer: ! Ik ben nu Darkest Hour aan het downloaden, die m'n PC eerst niet eens aankon.. Dus dat wordt smullen voor mij (vooral als het geluid 't weer doet :P ).
Gebruikersavatar
Rowen
Lid
Berichten: 148
Lid geworden op: 04 aug 2007, 16:49

Re: Welke game speel je nu?

Bericht door Rowen »

fallschirmjager schreef:medal of honor vanguard super spel met de 82nd airborne divisie

enn ook wel brothers in arms met 101ste

echt zalige spelletjes

goeie shooters en bia is vrij realistisch
Vind cod veel en veel beter, de meeste duitse soldaten dragen in vanguard geen eens een helm.
En het spel heb je in 4 uurtjes al uitgespeeld :lol:
messemaker
Lid
Berichten: 505
Lid geworden op: 05 okt 2006, 20:05

Re: Welke game speel je nu?

Bericht door messemaker »

BF.....2!!!! :P
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Re: Welke game speel je nu?

Bericht door sobel »

Monkeyball @ mijn ipod,
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
iknowdintoo
Lid
Berichten: 1753
Lid geworden op: 10 okt 2007, 17:33
Locatie: Terherne, Friesland
Ontvangen: 1 keer

Re: Welke game speel je nu?

Bericht door iknowdintoo »

messemaker schreef:BF.....2!!!! :P
Zelfde.. Special Forces. Die grappling hooks zijn echt schitterend :P .
Trouwens, hoe lang duurt 't voor je een wapenupgrade kan krijgen?
Gebruikersavatar
de korte golf
Lid
Berichten: 553
Lid geworden op: 24 mar 2007, 12:36
Locatie: Terherne
Contacteer:

Re: Welke game speel je nu?

Bericht door de korte golf »

die bf2 die je hebt is wel van mij he :p .
I'm not Colorblind, I know the world is just Black and White...
Plaats reactie