Slowchat topic - deel 17

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
coco
Lid
Berichten: 3516
Lid geworden op: 20 dec 2007, 21:10
Locatie: Land van Heusden en Altena

Re: Slowchat topic - deel 17

Bericht door coco »

Dodo schreef:
viny schreef:
Dodo schreef:Vandaag de hindernisbaan over geweest met lee enfields uit 1942.. Haha, d'r hingen daar een stuk of 50. :P
Waar zit je gelegerd?
Breda, op de KMA.
zaterdag is der beurs in breda kan je mooi ff langs, :P Breda is zeker een mooie stad volgend jaar ga ik daar owk nach schule
(I hope :P)

mvg,
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
Gebruikersavatar
sniper snoop
Beste Signature 2010
Beste Signature 2010
Berichten: 1704
Lid geworden op: 23 jul 2006, 03:09
Locatie: Ieper - Belgie
Contacteer:

Re: Slowchat topic - deel 17

Bericht door sniper snoop »

Fata morgana koos Ieper \0/


Ja mense, vandaag zag ik op de Grote Markt van Ieper het busje van Fata Morgana, een programma van de de Vlaamse televisie zender één. Het is ene programma dat steden uitkiest die door middel van opdrachten sterren kan verdienen. Iedere stad krijgt een andere opdrachtgever en voor Ieper is het Tom Waes!

Tom Waes gaat zelf geen enkele uitdaging uit de weg. Dat hij bewees hij de voorbije maanden in Tomtesterom. Samen met zijn cameraman Nico en geluidsman Pascal trok hij erop uit om de "How to"-boekjes in de praktijk om te zetten.

Nu Tom zijn eigen uitdagingen achter de rug zijn, daagt hij Ieper uit om boven zichzelf uit te stijgen. En dat ziet Tom zeer letterlijk. Ieper zal zich alvast schrap moeten zetten om deze uitdagingen binnen de 6 dagen tot een goed eind te brengen!

de sterren

1. Zorg dat minstens 500 mensen leren steltlopen en laat hen een kleurrijke optocht houden.
2. Laat 100 mensen die nog nooit uit een vliegtuig hebben gesprongen, skydiven en zorg voor een spectaculaire diploma uitreiking.
3. Minstens 20 mensen moeten 72 uur onafgebroken paalzitten
4. Maak 10.000 kleurrijke vogels die zaterdag boven de markt van Ieper vliegen.
5. Zorg voor een (acrobatisch) luchtspektakel waarbij minstens 10 mensen de lucht ingaan.

het evenement

Zaterdag moet alles klaar zijn om 13.30 uur. Dan komt Tom Waes ter plaatse en worden de sterren uitgereikt. Onze huisband E.F.R. (dat is Wouter samen met Per Geluk) brengt je al in de stemming vanaf 13.00 uur. Ook tussendoor hoor je hen aan het werk. En wanneer alle sterren zijn uitgereikt, zorgt iedereen voor een muzikaal slot.

de uitzending

Het startschot voor deze uitdaging wordt gegeven maandag 2 juni om 9 uur. In de loop van de week kan je de evolutie dag aan dag volgen via de website en Radio 2.

Op zaterdag 7 juni kan iedereen ter plaatste mee de finale beleven. Is Ieper geslaagd in zijn missie? Het resultaat van een hele week werk zie je zondag 8 juni om 20.15 uur op Eén.

Ik heb trouwens Geena Lisa gezien 8-)
"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008

Heb je Battlefield 1918 problemen? Klik hier en leg uit wat het probleem is!
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Re: Slowchat topic - deel 17

Bericht door Dodo »

Peter schreef:Breda is een mooie stad! Heb je foto's van de Lee Enfields?
Breda is zeker een leuke stad, moest even acclimatiseren, maar ik heb het hier wel naar mijn zin.. ;)

En nee, ik heb geen foto's van de Lee Enfields. Kan je vertellen dat ze zeker niet in een beste staat waren. K zou er zelf 75-100 euro voor geven.. In ieder geval leuk voor de knutselaar.. En met 50 Enfields heb je toch 5000 euri te pakken.. :D
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Peter
Lid
Berichten: 2861
Lid geworden op: 24 okt 2003, 21:44
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Re: Slowchat topic - deel 17

Bericht door Peter »

Dat acclimatiseren zal wel geen groot probleem zijn geweest, leuke kroegjes zijn er wel te vinden! :)
Daar is 'ie weer!
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Re: Slowchat topic - deel 17

Bericht door Dodo »

Peter schreef:Dat acclimatiseren zal wel geen groot probleem zijn geweest, leuke kroegjes zijn er wel te vinden! :)
Das zeker waar, maar die wazige muziek die hier gedraaid word... :P
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Whoa Mahomet 44
Lid
Lid
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 mei 2008, 16:50

Re: Slowchat topic - deel 17

Bericht door Whoa Mahomet 44 »

Dodo schreef:Vandaag de hindernisbaan over geweest met lee enfields uit 1942.. Haha, d'r hingen daar een stuk of 50. :P
Welk jaar? Mijn broer zit momenteel in het tweede jaar, infanterie.
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Re: Slowchat topic - deel 17

Bericht door Dodo »

Whoa Mahomet 44 schreef:
Dodo schreef:Vandaag de hindernisbaan over geweest met lee enfields uit 1942.. Haha, d'r hingen daar een stuk of 50. :P
Welk jaar? Mijn broer zit momenteel in het tweede jaar, infanterie.
1e..

(is hij nu al gebanned, ja toch?)
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
rutger
Lid
Berichten: 1081
Lid geworden op: 25 apr 2006, 18:43

Re: Slowchat topic - deel 17

Bericht door rutger »

Vanavond de Fransen een veeg uit de pan geven! Het bier staat al koud :mrgreen:
'' I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it. The brave man is not he who does not feel afraid, but he who conquers that fear. ''

Nelson Mandela
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Re: Slowchat topic - deel 17

Bericht door Dodo »

rutger schreef:Vanavond de Fransen een veeg uit de pan geven! Het bier staat al koud :mrgreen:
Zo naar de kroeg en alvast wat bier het lichaam in gieten.. . :D

Breda is koning trouwens voor het EK, ben benieuwd hoe het vanavond gaat worden in Den Haag, met het WK was het minder leuk in Den Haag dan met het EK van nu in Breda..
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
rutger
Lid
Berichten: 1081
Lid geworden op: 25 apr 2006, 18:43

Re: Slowchat topic - deel 17

Bericht door rutger »

We worden kampioen, we worden kampioen.. Wat een wedstrijd. Vooral dat goal van Robben.
@ Dodo: Proost jongen :wink:
'' I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it. The brave man is not he who does not feel afraid, but he who conquers that fear. ''

Nelson Mandela
coco
Lid
Berichten: 3516
Lid geworden op: 20 dec 2007, 21:10
Locatie: Land van Heusden en Altena

Re: Slowchat topic - deel 17

Bericht door coco »

rutger schreef:We worden kampioen, we worden kampioen.. Wat een wedstrijd. Vooral dat goal van Robben.
@ Dodo: Proost jongen :wink:
EURO KAMPIOEN 1988-2008!!
HUP HOLLAND HUP!
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Re: Slowchat topic - deel 17

Bericht door sobel »

En ik maar denken dat ze maandag op hun max zaten, nouja ik vond het spel niet altijd even geweldig maar ze waren goed op dreef en frankrijk was toch wel een aanfluiting! Die laatste goal zat me er toch nog ff strak in!
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
iknowdintoo
Lid
Berichten: 1753
Lid geworden op: 10 okt 2007, 17:33
Locatie: Terherne, Friesland
Ontvangen: 1 keer

Re: Slowchat topic - deel 17

Bericht door iknowdintoo »

Vandaag naar computerkamp (klinkt erger dan het is).. 7 dagen meligheid, verdwenen kleding en natuurlijk heel, heel veel games :evil: ..
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Re: Slowchat topic - deel 17

Bericht door sobel »

Is dat niet in Utrecht?
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
iknowdintoo
Lid
Berichten: 1753
Lid geworden op: 10 okt 2007, 17:33
Locatie: Terherne, Friesland
Ontvangen: 1 keer

Re: Slowchat topic - deel 17

Bericht door iknowdintoo »

Drenthe.. Ben er nu. Overal geschiet van CoD2 :P.
Gesloten