Vakantie Ardennen

Over het hier en nu (nieuwsberichten, actualiteiten en dergelijke, in relatie met WOII)
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Martijn95
Lid
Berichten: 169
Lid geworden op: 25 feb 2008, 18:18

Vakantie Ardennen

Bericht door Martijn95 »

Hallo! Ik ben op vakantie geweest naar de ardennen en ja.... óók naar bastogne :D Jammer genoeg geen foto's omdat we de Camera vergeten waren :(...... Maar hier een kort verslagje :D


Als eerste waren we naar het Mcaulliffe plein geweest waar die Sherman Tank staat en een Willy Jeep stonden. Daarna naar een soort van Privé-museumpje geweest waar Bodemvondsten lagen,en vele interessante voorwerpen,Helaas waren er mensen die niet zo serieus waren,dat vond ik wel jammer.Toen waren we naar een winkeltje op het Mcaulliffe plein wat een hele goed winkel was (Ook nederlandstalig :D) En een Model van een B-25 Gekocht. Toen waren we naar het BHC (Bastogne Historical Center) Geweest en hebben het monument bekeken en op het dak gestaan! Daarna naar het museum geweest daarnaast en was zéér interessant!!! Mooie Poppen ook die daar stonden! en het Filmpje gekeken,Toen we naar de Souvenir Shop gingen zagen we mooie Walther PKK en Walther P38 Replica's te koop.

Dit was ong. mijn Verslagje, Ik heb er erg van genoten!!!

Groetjes,

Martijn(COD)
Gebruikersavatar
battle of the Bulge
Lid
Berichten: 206
Lid geworden op: 21 feb 2007, 17:36
Locatie: SITTARD

Re: Vakantie Ardennen

Bericht door battle of the Bulge »

Als je die souvenirshop zo leuk vond, moet je eens naar ciney gaan.
Maar fijne vakantie verder
Saint Vith en Hürtgen: dat was de druppel die de Bloody Bucket deed overlopen.
Plaats reactie