Lotje Duits, Origineel?

Algemeen over het verzamelen van asmogendheden militaria: waar moet je op letten, tips, naslagwerk
ammo
Lid
Berichten: 3511
Lid geworden op: 07 aug 2007, 15:04
Gegeven: 3 keer
Ontvangen: 46 keer

Re: Lotje Duits, Origineel?

Bericht door ammo »

mgschutze schreef:
ammo schreef:Jim kijk ff in het boek van angolia en schlicht blz 82 en 83 dan zie wat ik bedoel
Ik heb ff boek gepakt ja, Dit model moet ook wel M34 zijn ja, want hij is uit 35, had ik ff niet over nagedacht.
Maar ik blijf de combinatie niet a fabriek mooi vinden, het zou misschien wel kunnen. Maar de sets die ik heb en heb gehad hebben normaal een mooie zelfde kleur, en van schaarste was in 35 nog geen sprake.
Wat jij zegt over, dat de riemen al een keer vervangen zouden zijn klopt , ik denk ook dat ze en keer vervangen zijn
Nemo Me Impune Lacessit
Gebruikersavatar
JimK
Lid
Berichten: 2214
Lid geworden op: 25 okt 2005, 16:34
Locatie: ergens in nederland
Contacteer:

Re: Lotje Duits, Origineel?

Bericht door JimK »

Dan zijn we er wel uit.

@ Toby,
zeltbahn verkopen wij in deze staat voor een 75, affe rond de 55/60
Toby
Lid
Berichten: 209
Lid geworden op: 13 sep 2006, 17:59

Re: Lotje Duits, Origineel?

Bericht door Toby »

Ook zonder stempels? Deze heeft helaas geen stempels meer. (voor zover de verkoper kan zien)
Gebruikersavatar
JimK
Lid
Berichten: 2214
Lid geworden op: 25 okt 2005, 16:34
Locatie: ergens in nederland
Contacteer:

Re: Lotje Duits, Origineel?

Bericht door JimK »

Toby schreef:Ook zonder stempels? Deze heeft helaas geen stempels meer. (voor zover de verkoper kan zien)
Ja, hoor, als de knopen er ongeveer allemaal aan zitten wel. De reparaties zijn niet heel erg. Geen stempel is niet heel erg, als het maar origineel is.
Voor eentje met stempel in nieuwstaat zijn we ze voor net geen honderd zo kwijt. 75 voor deze is reëel
Toby
Lid
Berichten: 209
Lid geworden op: 13 sep 2006, 17:59

Re: Lotje Duits, Origineel?

Bericht door Toby »

Bedankt voor alle hulp! :)
Plaats reactie