Verzameling van Omgitsme ;)

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
Gesloten
dennisb
Lid
Berichten: 593
Lid geworden op: 30 jul 2006, 14:21

Re: Verzameling van Omgitsme ;)

Bericht door dennisb »

OK Omgitsme, goed dat je het snapt. Doe er wat mee, iedereen die je bekritiseerd bedoelt het goed, ook al komt het af en toe raar over.


IK ga er nu niks meer over zeggen.
Laatst gewijzigd door dennisb op 29 aug 2008, 19:58, 1 keer totaal gewijzigd.
koen
Lid
Berichten: 1057
Lid geworden op: 05 sep 2004, 14:22

Re: Verzameling van Omgitsme ;)

Bericht door koen »

dennisb schreef:Laten we maar weer terug On-topic gaan, naar de verzameling van Omgitsme.
Iedereen waant zich tegenwoordig admin.
dennisb
Lid
Berichten: 593
Lid geworden op: 30 jul 2006, 14:21

Re: Verzameling van Omgitsme ;)

Bericht door dennisb »

koen schreef:
dennisb schreef:Laten we maar weer terug On-topic gaan, naar de verzameling van Omgitsme.
Iedereen waant zich tegenwoordig admin.

Heb het even aangepast voor Meneer Koen, die ook graag nog even wat wilde zeggen.
coco
Lid
Berichten: 3516
Lid geworden op: 20 dec 2007, 21:10
Locatie: Land van Heusden en Altena

Re: Verzameling van Omgitsme ;)

Bericht door coco »

koen schreef:
dennisb schreef:Laten we maar weer terug On-topic gaan, naar de verzameling van Omgitsme.
Iedereen waant zich tegenwoordig admin.
Af en toe moet dat ook weleens niet?, de mods kunnen niet alles controleren en om nou een msn-achtig vol met typ fouten zittend forum te krijgen heeft toch niemand zin in..?
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
dennisb
Lid
Berichten: 593
Lid geworden op: 30 jul 2006, 14:21

Re: Verzameling van Omgitsme ;)

Bericht door dennisb »

omgitsme schreef:Nou er zijn ook genoeg verzamelaars die zonder boeken doen.
Wat betreft de boeken zoals ik al tig keer heb gezegt die GI guide wou ik kopen bij bol, is het uitverkocht.
Kijk ik bij Wo2shop uitverkocht, kijk ik bij amazon is hij er nog maar heb geen creditcard, kijk ik bij armyparts4u is hij 58 euro excl. verzending en dat vind ik echt te duur voor een boek wat toch veel mensen zeggen dat het niet een goed boek is en ook bij andere winkels vind je hem voor 40 euro incl. verzending.
Maar goed kap nu maar met het bekritiseren van mij en wat IK ZELF vind verzameling.

Ik wil nog één klein dingetje hier over kwijt, ik vind dat jij jezelf wel erg tegenspreekt, want tegen iemand die hier nieuw is praat je over handige boeken:
omgitsme schreef:Hallo Frank,

Ziet er leuk uit zo !
Ik heb nog geen uniformen of weet ik wat maar dat komt nog wel. ik heb me een beetje geörienteerd hier en heb in ieder geval het idee gekregen dat hier genoeg mensen zitten die veel verstand hebben en wel het verschil zien tussen iets wat echt is en wat na-oorlogs is.
Hiervoor adviseer ik je om eerst boeken te kopen m.b.t. de uniformen van wat je wilt verzamelen en de uitrusting.
Wil je Amerikaans verzamelen dan zijn deze 2 boeken wel handige boeken voor het verzamelen van US militaria: GI Collector's Guide en Individual Gear of the GI in Europe.
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Verzameling van Omgitsme ;)

Bericht door S1991 »

Ik vraag de mods vriendelijk om dit topic te sluiten of om alles op te schonen dus echt alles wat in dit topic stond.
Maar het beste is om hem helemaal te sluiten.
Aangezien ik geen para meer doe in de Ardennen maar een GI van de 4th Infantry Division.
Nadat sommige dit gelezen zullen hebben zullen ze wel blij zijn, ook als ze horen dat ik de repro's aan het verkopen ben (broek,schoenen)
De cartridge belt die blijft nog even.
Zodra mijn etalage pop de M-1937 trouser aan heeft zal ik wel weer een nieuw topic openen en een schone lei te beginnen.

Mvg,
Omgitsme
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Re: Verzameling van Omgitsme ;)

Bericht door sobel »

Prima, maar ik vermeld er wel bij dat het geen standaart is dat mods een verzameltopic sluiten, zo blijven we namelijk bezig, je hebt zelf de bevoegdheid om je post aan te passen en dus uptodate te houden.
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gesloten