Forumsoftware vernieuwing

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Zhukov
Lid
Berichten: 1308
Lid geworden op: 26 aug 2004, 00:05
Locatie: Spijkenisse
Contacteer:

Re: Forumsoftware vernieuwing

Bericht door Zhukov »

In de subfora zijn de verschillende topics voorzien van een icoontje, meestal een rondje met streepjes erin, dat scrollt als het topic meerdere pagina's bevat. Enkele topics (waaronder dit topic en bijvoorbeeld het Stalingrad-topic van Sturmkreuz in Gevechten&Operaties) hebben een klein rood sterretje rechtsboven in het icoontje staan. Wat betekent deze rode ster??

Afbeelding

Ik neem aan dat een connectie in deze uitgesloten is? ;)
Вместе мы непобедимы
Gebruikersavatar
rutger
Lid
Berichten: 1081
Lid geworden op: 25 apr 2006, 18:43

Re: Forumsoftware vernieuwing

Bericht door rutger »

Volgens mij betekend het rode sterretje dat het een 'hot' topic is? Een topic dat al binnen een korte tijd vaak bekeken is.
'' I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it. The brave man is not he who does not feel afraid, but he who conquers that fear. ''

Nelson Mandela
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Re: Forumsoftware vernieuwing

Bericht door Proos »

Die rode sterretjes erbij indiceren dat je zelf aan het topic hebt deelgenomen :)
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
Zhukov
Lid
Berichten: 1308
Lid geworden op: 26 aug 2004, 00:05
Locatie: Spijkenisse
Contacteer:

Re: Forumsoftware vernieuwing

Bericht door Zhukov »

Proos schreef:Die rode sterretjes erbij indiceren dat je zelf aan het topic hebt deelgenomen :)
Ik vond het al opvallend dat die sterretjes steeds bij interessante topics stonden :oops:
Вместе мы непобедимы
Gebruikersavatar
Jasper J
Lid
Berichten: 1774
Lid geworden op: 10 mei 2005, 13:01

Re: Forumsoftware vernieuwing

Bericht door Jasper J »

Het enige wat ik irritant vind is dat er bij de gebruikers die je online ziet staat er yahoo en google enzo erg irritant . iets kleins maarjah.

mvg
Aude Audenda
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Re: Forumsoftware vernieuwing

Bericht door sobel »

Ik snap niet wat daar irritant aan is? ze staan er maar gewoon, doen je verder niets, geven geen pop ups o.i.d. zijn zelfs met een andere kleur gemerkt zodat je ze makkelijk van andere leden kan scheiden... Deze dingen geven aan dat er mensen via die zoekmachines op deze site kijken.
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
Jasper J
Lid
Berichten: 1774
Lid geworden op: 10 mei 2005, 13:01

Re: Forumsoftware vernieuwing

Bericht door Jasper J »

Vind het wat verwarend,het staat niet zo netjes maar das mijn mening voor de rest niks te klagen prima forum zo

/
Aude Audenda
Gebruikersavatar
Samuel.
Lid
Berichten: 308
Lid geworden op: 17 nov 2007, 21:06

Re: Forumsoftware vernieuwing

Bericht door Samuel. »

Ik vind over het algemeen dat het forum er door de vernieuwing op vooruit is gegaan. :cheer: voor de admins en mods!
En dat Google en Yahoo vindt ik persoonlijk iets extra's geven, een soort van kwaliteit. (Ik kan het gevoel niet echt uitdrukken).

mvg,
Samuel
[Beschikbaar voor advertentie, bij interesse PB]
A lone wolf without a pack is either a survivor or a brute.
Wouter
Lid
Berichten: 1174
Lid geworden op: 24 apr 2006, 19:30
Locatie: Deventer

Re: Forumsoftware vernieuwing

Bericht door Wouter »

Wat ik nog steeds ontzettend irritant vind, is dat je niet meerdere imageshack/photobucket links tegelijk open kan hebben, en dat als je op andere links klikt vaak de hele wo2.nl site weggaat...
Deas Gu Cath
Gebruikersavatar
Joe_Liebgott
Lid
Berichten: 294
Lid geworden op: 30 mei 2007, 19:35
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Re: Forumsoftware vernieuwing

Bericht door Joe_Liebgott »

Wouter schreef:Wat ik nog steeds ontzettend irritant vind, is dat je niet meerdere imageshack/photobucket links tegelijk open kan hebben, en dat als je op andere links klikt vaak de hele wo2.nl site weggaat...
Maar dat was eerst toch niet?
Ga serieus om met het WOII forum. Dan houden we het forum voor alle leden interessant!

"Battle is an orgy of disorder" George S. Patton
coco
Lid
Berichten: 3516
Lid geworden op: 20 dec 2007, 21:10
Locatie: Land van Heusden en Altena

Re: Forumsoftware vernieuwing

Bericht door coco »

Joe_Liebgott schreef:
Wouter schreef:Wat ik nog steeds ontzettend irritant vind, is dat je niet meerdere imageshack/photobucket links tegelijk open kan hebben, en dat als je op andere links klikt vaak de hele wo2.nl site weggaat...
Maar dat was eerst toch niet?

klopt nooit eerder last van gehad tot update het is inderdaad mega irritant.
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
Wouter
Lid
Berichten: 1174
Lid geworden op: 24 apr 2006, 19:30
Locatie: Deventer

Re: Forumsoftware vernieuwing

Bericht door Wouter »

Het 'nog steeds' slaat ook op de periode na de software vernieuwing. Vind het echt machtig irritant. Evenals dat als je op een URL klikt je forum.wo2 pagina weggaat..
Deas Gu Cath
Gebruikersavatar
Jim
Lid
Berichten: 2057
Lid geworden op: 09 aug 2004, 03:56
Locatie: Budel
Ontvangen: 25 keer

Re: Forumsoftware vernieuwing

Bericht door Jim »

Wat ik mis is de citeer knop.
Voor de verandering als je niet was ingelogd en je zag een topic met een reactie waar je op wilde reageren. Klikte je de citeer knop aan en dan kon je inloggen en de betreffende citaat stond er al.

Nu moet je eerst plaats reactie aan klikken dan terug gaan naar het topic het betreffende citaat knop aanklikken en dan kan je aan de gang. een stuk omslachtiger en waarom?

Of is er simpelere handeling die ik gemist heb?
And not all the monkeys are in the zoo.
Every day you meet quite a few. (Swinging on a Star) Anne Shelton 1944
Gebruikersavatar
PPL
Lid
Berichten: 1889
Lid geworden op: 24 okt 2002, 17:21
Locatie: Amsterdam

Re: Forumsoftware vernieuwing

Bericht door PPL »

Jim schreef:Wat ik mis is de citeer knop.
Voor de verandering als je niet was ingelogd en je zag een topic met een reactie waar je op wilde reageren. Klikte je de citeer knop aan en dan kon je inloggen en de betreffende citaat stond er al.

Nu moet je eerst plaats reactie aan klikken dan terug gaan naar het topic het betreffende citaat knop aanklikken en dan kan je aan de gang. een stuk omslachtiger en waarom?

Of is er simpelere handeling die ik gemist heb?
Bij mij zit die knop er gewoon hoor?
Of begrijp ik je vraag verkeerd?

Afbeelding

Cover up your face, you can't run the race.
The pace is too fast, you just won't last.
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Re: Forumsoftware vernieuwing

Bericht door Charly1975 »

PPL schreef:Bij mij zit die knop er gewoon hoor?
Of begrijp ik je vraag verkeerd?

Afbeelding
Ja je begrijpt z'n vraag verkeerd :wink:
Jim schreef:Wat ik mis is de citeer knop.
Voor de verandering als je niet was ingelogd en je zag een topic met een reactie waar je op wilde reageren. Klikte je de citeer knop aan en dan kon je inloggen en de betreffende citaat stond er al.

Nu moet je eerst plaats reactie aan klikken dan terug gaan naar het topic het betreffende citaat knop aanklikken en dan kan je aan de gang. een stuk omslachtiger en waarom?

Of is er simpelere handeling die ik gemist heb?
Als je NIET bent ingelogd is het 'citeer' knopje er NIET.
Als je WEL bent ingelogd is het 'citeer' knopje er WEL.

Dus de simpele handeling: eerst inloggen :wink:
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
Plaats reactie