Ajax overnacht in ‘Hitler-hotel’

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Ajax overnacht in ‘Hitler-hotel’

Bericht door Charly1975 »

Uitgegeven: 9 september 2008 19:36
Laatst gewijzigd: 9 september 2008 19:40

AMSTERDAM - Ajax heeft op zijn minst een ongelukkige keuze gemaakt bij het kiezen van het hotel voor de wedstijd tegen FK Borac. De Amsterdammers spelen op 18 september de uitwedstrijd in de eerste ronde van de UEFA Cup in Belgrado en overnachten daarbij in een heus 'Hitler-hotel'


Ajax Travel & Events, de organisatie die de reizen voor Ajax en de meereizende pers organiseert, heeft hiervoor het Mr. President Hotel uitgekozen. Op zich niet schokkend, behalve dan dat het hotel vooral in het nieuws is geweest omdat het mogelijk is om te overnachten in verschillende designkamers die speciaal gemaakt zijn ter verering van verschillende dictators. Enkele voorbeelden hiervan zijn: Adolf Hitler, Josef Stalin, Benito Mussolini en Fidel Castro. Deze mogelijkheid maakt het hotel zeer populair bij vooral Duitse, Kroatische en Sloveense gasten. Saillant detail is dat de supporters van FK Borac berucht zijn vanwege hun fascistische ideeën.

In het voorstel dat Ajax Travel & Events aan de pers stuurde, is de organisatie zeer positief over het hotel. “Dit 4-sterrenhotel ligt midden in het centrum van Belgrado en naast het Centraal Station. In de kamers en het restaurant zijn interessante en unieke kunstwerken en sculpturen te zien. Elke kamer is ontworpen rondom een vroegere of hedendaagse wereldleider. De gehele accommodatie is stijlvol en comfortabel ingericht”, zo meld Sportweek.

(c)NUsport
Bron: NUsport


Ik weet zelf niet hoe ik dit moet plaatsen....ik verbaas me zelden meer ergens over tegenwoordig. Het kan allemaal maar. Zeg het maar.

Is bewust in de 'Babbelbox' geplaatst omdat ik het net niet de nieuwswaarde vind hebben die een artikel in 'Actueel' moet hebben.
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
Gebruikersavatar
Alex
Beste Signature 2007
Beste Signature 2007
Berichten: 2352
Lid geworden op: 04 jun 2005, 12:20
Locatie: hellevoetsluis

Re: Ajax overnacht in ‘Hitler-hotel’

Bericht door Alex »

Wahahaha wat een toeval :lol: :bonk:
Retreat?!? We're just advancing in another direction..
Gebruikersavatar
michiel01
Lid
Berichten: 3189
Lid geworden op: 18 jun 2006, 18:26
Locatie: De parel van het zuiden

Re: Ajax overnacht in ‘Hitler-hotel’

Bericht door michiel01 »

dit vindt ie grappig hoor.....
Gebruikersavatar
Alex
Beste Signature 2007
Beste Signature 2007
Berichten: 2352
Lid geworden op: 04 jun 2005, 12:20
Locatie: hellevoetsluis

Re: Ajax overnacht in ‘Hitler-hotel’

Bericht door Alex »

Haha deh! Jij kent mij al langer dan vandaag :wink: Weet je al of je mag van je baas :evil:
Retreat?!? We're just advancing in another direction..
Gebruikersavatar
michiel01
Lid
Berichten: 3189
Lid geworden op: 18 jun 2006, 18:26
Locatie: De parel van het zuiden

Re: Ajax overnacht in ‘Hitler-hotel’

Bericht door michiel01 »

mn baas wilde mee, dus morgenavond overleg ik ff met betrokkene.
Gebruikersavatar
Petrikov
Lid
Berichten: 135
Lid geworden op: 25 aug 2008, 18:12

Re: Ajax overnacht in ‘Hitler-hotel’

Bericht door Petrikov »

ik zou maar oppassen met die douches daar :o
its better to die on your feet, then live on your knees
Gebruikersavatar
Sjoerd
Lid
Berichten: 3362
Lid geworden op: 28 nov 2002, 11:28
Locatie: Dronten (Flevoland)

Re: Ajax overnacht in ‘Hitler-hotel’

Bericht door Sjoerd »

Topic is al erg gedateerd, daarom op slot.
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Gesloten