Duits Jeugdkamp opgerold..

Over het hier en nu (nieuwsberichten, actualiteiten en dergelijke, in relatie met WOII)
Gebruikersavatar
Ruimteaapje
Lid
Lid
Berichten: 696
Lid geworden op: 16 mei 2008, 12:29

Re: Duits Jeugdkamp opgerold..

Bericht door Ruimteaapje »

Waarom vraag je om een slotje terwijl er mss nog mensen zijn die ontopic willen blijven?
D'yer wanna be a spacemonkey and live in the sky?
sydney
Lid
Berichten: 71
Lid geworden op: 01 sep 2008, 19:42

Re: Duits Jeugdkamp opgerold..

Bericht door sydney »

al 3 bladzijden of topic en ik en die andere gast stoppen hier dus met
wie wou je er over praten?
Churchill rookte per jaar ongeveer 4000 dubbele corona's. Bij zijn dood had hij ongeveer 250000 dubbele corona's gerookt.

zie je wel mams je kan ook anders oud worden. :)
Gebruikersavatar
Ruimteaapje
Lid
Lid
Berichten: 696
Lid geworden op: 16 mei 2008, 12:29

Re: Duits Jeugdkamp opgerold..

Bericht door Ruimteaapje »

Ik niet maar zijn wij dan de enige forumleden?
D'yer wanna be a spacemonkey and live in the sky?
sydney
Lid
Berichten: 71
Lid geworden op: 01 sep 2008, 19:42

Re: Duits Jeugdkamp opgerold..

Bericht door sydney »

succes met het zoeken van nieuwe gespreks partners in dit topic/
Churchill rookte per jaar ongeveer 4000 dubbele corona's. Bij zijn dood had hij ongeveer 250000 dubbele corona's gerookt.

zie je wel mams je kan ook anders oud worden. :)
Gebruikersavatar
Ruimteaapje
Lid
Lid
Berichten: 696
Lid geworden op: 16 mei 2008, 12:29

Re: Duits Jeugdkamp opgerold..

Bericht door Ruimteaapje »

Vreemd, ik zeg net dat ik in dit topic niets meer te zeggen heb tenzij er nog mensen ontopic gaan. Sidney, volgens mij begrijp je niet helemaal hoe een forum werkt. Het forum is niet jouw persoonlijke speeltje waarin topics gesloten worden omdat jij dat wil, omdat jij daarin uitgesproken bent of omdat jij je ergert aan het verloop van de discussie. Wie weet komt er morgen, volgende week of volgende maand een ander forumlid die nog iets toe te voegen of te vragen heeft over die jeugdkampen, de extreemrechtse groep die ze organiseert of iets anders dat ontopic is. Daarom is het niet aan jou om te bepalen of er een slotje op een topic moet en waarom.
D'yer wanna be a spacemonkey and live in the sky?
sydney
Lid
Berichten: 71
Lid geworden op: 01 sep 2008, 19:42

Re: Duits Jeugdkamp opgerold..

Bericht door sydney »

dit heet toch acteel. En ik wil nu lullig doen maar volgende maand is het niet meer actuul.
Achja maakt niet uit hoor.
Churchill rookte per jaar ongeveer 4000 dubbele corona's. Bij zijn dood had hij ongeveer 250000 dubbele corona's gerookt.

zie je wel mams je kan ook anders oud worden. :)
Gebruikersavatar
Ruimteaapje
Lid
Lid
Berichten: 696
Lid geworden op: 16 mei 2008, 12:29

Re: Duits Jeugdkamp opgerold..

Bericht door Ruimteaapje »

Jij weet nu al dat er helemaal geen nieuws meer bijkomt over dit onderwerp? Opmerkelijk. Enkele maanden terug was er een topic in actueel over het wassenbeeld van Hitler dat onthoofd was. Gisteren was dit beeld opeens weer in het nieuws omdat het hersteld is en weer in het museum staat. Je weet dus nooit van tevoren of een actueel onderwerp is afgerond of niet. Dus nogmaals, het is niet aan jou om een topic te laten sluiten.
D'yer wanna be a spacemonkey and live in the sky?
sydney
Lid
Berichten: 71
Lid geworden op: 01 sep 2008, 19:42

Re: Duits Jeugdkamp opgerold..

Bericht door sydney »

Dit is nieuws omdat het uniek is. Ik geloof dat de oprichters niet eens worden
vervolgt. En als ze vervlogt worden welk nieuws blad of internet site zou er iets
overschrijven.
Churchill rookte per jaar ongeveer 4000 dubbele corona's. Bij zijn dood had hij ongeveer 250000 dubbele corona's gerookt.

zie je wel mams je kan ook anders oud worden. :)
Gebruikersavatar
Ruimteaapje
Lid
Lid
Berichten: 696
Lid geworden op: 16 mei 2008, 12:29

Re: Duits Jeugdkamp opgerold..

Bericht door Ruimteaapje »

Man, hier kan je nog eeuwen over doorzeuren zoekende naar een onderbouwing van je roep om sluiting van dit topic maar je komt er niet uit. Als er volgende week nog zo'n kamp blijkt te bestaan of de organisatoren komen wel voor het gerecht dan is daar ook nieuws over. Voor de laatste keer: het is niet aan jou om te bepalen wat actueel is, wat nieuwswaarde heeft, welk onderwerp wel of niet in de toekomst nieuws zal zijn en het is al helemaal niet aan jou om te bepalen welk topic er dicht moet en waarom.

Ontopic: de Duitse politiek roept op dit een verbod van de Heimattreuen Deutschen Jugend. Alleen de NPD is tegen. Niet overwacht want er zijn banden tussen de HDJ en de NPD.
D'yer wanna be a spacemonkey and live in the sky?
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Re: Duits Jeugdkamp opgerold..

Bericht door Charly1975 »

sydney schreef:al 3 bladzijden of topic en ik en die andere gast stoppen hier dus met
wie wou je er over praten?
Wordt ik met 'die andere gast' bedoeld ? Ik heb gewoon een naam en wil dus ook niet met 'gast' aangesproken worden.

Het probleem is mede door mij ontstaan dat er zover off-topic is gegaan. Ik zal via een PB aan de mod vragen : OF om de berichten die niet over het jeugdkamp gaan in een ander nieuw topic te plaatsen (mijn voorkeur) OF om de off-topic berichten te verwijderen.

Zoals Ruimteaapje al aangeeft het kan zijn dat er morgen, overmorgen of over een maand iemand nieuwe info heeft over het oorspronkelijke onderwerp of wellicht een vraag heeft over het oorspronkelijke onderwerp. Een slotje m.b.t. de jeugdkampen is lijkt mij nog niet van toepassing. Echter daar moet de desbetreffende Mod maar over oordelen.
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
sydney
Lid
Berichten: 71
Lid geworden op: 01 sep 2008, 19:42

Re: Duits Jeugdkamp opgerold..

Bericht door sydney »

Als jij een alles zou lezen had je dit gelezen
sydney schreef:idd svp mag er een slotje op?
heeft toch geen zin verder.
Dit is een verzoek, aanvraag.
Als ik dit forum als speeltje had gebruikstond er
zoiets als dit.

slotje hier op


Laten we het spelletjes omdraaien. Wie gebruik dit forum om
iedereen zijn mening op te dringen. Iedereen die een andere
idiologie heeft is of rascist of domme kop omdat ik anders denk en
mijn mening onderbouw met andere feiten. En als ik met mijn mening
kom met feiten lees je alleen wat je wilt lezen de goede dingen lees je
niet waardoor ik als heel eenzijdig wordt afgeschilt. Ik kom hier niet met
alle geweld een ander zijn mening op te dringen. Ik vraag
een slotje omdat dit een soort ruzie is. Jij wilt
geen slotje omdat je dan moeilijker je eigen ideen kan
gaan opdringen aan een ander. En kom eens met
argumenten.

Geef hier maar eens antwoord op.
Churchill rookte per jaar ongeveer 4000 dubbele corona's. Bij zijn dood had hij ongeveer 250000 dubbele corona's gerookt.

zie je wel mams je kan ook anders oud worden. :)
Gebruikersavatar
Ruimteaapje
Lid
Lid
Berichten: 696
Lid geworden op: 16 mei 2008, 12:29

Re: Duits Jeugdkamp opgerold..

Bericht door Ruimteaapje »

sydney schreef:Laten we het spelletjes omdraaien. Wie gebruik dit forum om
iedereen zijn mening op te dringen. Iedereen die een andere
idiologie heeft is of rascist of domme kop omdat ik anders denk en
mijn mening onderbouw met andere feiten. En als ik met mijn mening
kom met feiten lees je alleen wat je wilt lezen de goede dingen lees je
niet waardoor ik als heel eenzijdig wordt afgeschilt. Ik kom hier niet met
alle geweld een ander zijn mening op te dringen. Ik vraag
een slotje omdat dit een soort ruzie is. Jij wilt
geen slotje omdat je dan moeilijker je eigen ideen kan
gaan opdringen aan een ander. En kom eens met
argumenten.

Geef hier maar eens antwoord op.
Dus je wil toch geen slotje maar juist verder offtopic? Nergens heb ik jou of wie dan ook voor racist of "domme kop" uitgemaakt. En al helemaal niet "iedereen" (dus structureel). Ik wil graag dat je die bewering onderbouwt met feiten (citaten, meervoudig). Het is leuk dat je om argumenten vraagt maar is het dan niet handig om even te vermelden voor welke beweringen cq stellingen je argumenten wil? Afschillen doe ik hooguit met een appel maar niet met jou. Ik wil je best afschilderen maar wat voor zin heeft dat? De hele discussie hier is ontstaan omdat je niet begrijpt wat ik tegen je zeg en zelfs tot viermaal toe mijn uitleg hierover niet snapt. En dat is het treurige. Doordat je niet begrijpt wat ik tegen je zeg denk jij dat ik je neerzet als racist. Maar wat zegt dat over mij? Ik wil je aanraden toch eerst eens goed naar jezelf te kijken.
D'yer wanna be a spacemonkey and live in the sky?
sydney
Lid
Berichten: 71
Lid geworden op: 01 sep 2008, 19:42

Re: Duits Jeugdkamp opgerold..

Bericht door sydney »

Charly1975 schreef:
sydney schreef:al 3 bladzijden of topic en ik en die andere gast stoppen hier dus met
wie wou je er over praten?
Wordt ik met 'die andere gast' bedoeld ? Ik heb gewoon een naam en wil dus ook niet met 'gast' aangesproken worden.

Het probleem is mede door mij ontstaan dat er zover off-topic is gegaan. Ik zal via een PB aan de mod vragen : OF om de berichten die niet over het jeugdkamp gaan in een ander nieuw topic te plaatsen (mijn voorkeur) OF om de off-topic berichten te verwijderen.

Zoals Ruimteaapje al aangeeft het kan zijn dat er morgen, overmorgen of over een maand iemand nieuwe info heeft over het oorspronkelijke onderwerp of wellicht een vraag heeft over het oorspronkelijke onderwerp. Een slotje m.b.t. de jeugdkampen is lijkt mij nog niet van toepassing. Echter daar moet de desbetreffende Mod maar over oordelen.

Ja oke een beetje onbeleefd ik bedoelde charly1975

Ik bedoel hier komt iemand met een oplossing. Geen persoonlijke verwijtingen die ik niet verdiende.
Heb je al een moderater ge pb of moet ik het doen.
Churchill rookte per jaar ongeveer 4000 dubbele corona's. Bij zijn dood had hij ongeveer 250000 dubbele corona's gerookt.

zie je wel mams je kan ook anders oud worden. :)
sydney
Lid
Berichten: 71
Lid geworden op: 01 sep 2008, 19:42

Re: Duits Jeugdkamp opgerold..

Bericht door sydney »

Ruimteaapje schreef:
sydney schreef:Laten we het spelletjes omdraaien. Wie gebruik dit forum om
iedereen zijn mening op te dringen. Iedereen die een andere
idiologie heeft is of rascist of domme kop omdat ik anders denk en
mijn mening onderbouw met andere feiten. En als ik met mijn mening
kom met feiten lees je alleen wat je wilt lezen de goede dingen lees je
niet waardoor ik als heel eenzijdig wordt afgeschilt. Ik kom hier niet met
alle geweld een ander zijn mening op te dringen. Ik vraag
een slotje omdat dit een soort ruzie is. Jij wilt
geen slotje omdat je dan moeilijker je eigen ideen kan
gaan opdringen aan een ander. En kom eens met
argumenten.

Geef hier maar eens antwoord op.
Dus je wil toch geen slotje maar juist verder offtopic? Nergens heb ik jou of wie dan ook voor racist of "domme kop" uitgemaakt. En al helemaal niet "iedereen" (dus structureel). Ik wil graag dat je die bewering onderbouwt met feiten (citaten, meervoudig). Het is leuk dat je om argumenten vraagt maar is het dan niet handig om even te vermelden voor welke beweringen cq stellingen je argumenten wil? Afschillen doe ik hooguit met een appel maar niet met jou. Ik wil je best afschilderen maar wat voor zin heeft dat? De hele discussie hier is ontstaan omdat je niet begrijpt wat ik tegen je zeg en zelfs tot viermaal toe mijn uitleg hierover niet snapt. En dat is het treurige. Doordat je niet begrijpt wat ik tegen je zeg denk jij dat ik je neerzet als racist. Maar wat zegt dat over mij? Ik wil je aanraden toch eerst eens goed naar jezelf te kijken.
Lol hij loopt er met beide ogen. Kijk ik maak
net zulke verwijten als jij bij mij en als ik het
doe mag het op eens niet. Ik vind dit persoonlijk
erg zwakkjes nooit geleerd dat je nooit iets bij een
ander mag doe wat je zelf ook niet leuk vind ?
Churchill rookte per jaar ongeveer 4000 dubbele corona's. Bij zijn dood had hij ongeveer 250000 dubbele corona's gerookt.

zie je wel mams je kan ook anders oud worden. :)
Gebruikersavatar
Ruimteaapje
Lid
Lid
Berichten: 696
Lid geworden op: 16 mei 2008, 12:29

Re: Duits Jeugdkamp opgerold..

Bericht door Ruimteaapje »

sydney schreef:Lol hij loopt er met beide ogen. Kijk ik maak
net zulke verwijten als jij bij mij en als ik het
doe mag het op eens niet. Ik vind dit persoonlijk
erg zwakkjes nooit geleerd dat je nooit iets bij een
ander mag doe wat je zelf ook niet leuk vind ?
Ik vind het steeds moeilijker om logica in je reacties te ontdekken. Waar zeg ik dat je iets opeens niet mag van mij, of dat ik iets "niet leuk vind"? Waar loop ik met open ogen in? Ik vraag je enkel om je verwijten - dat ik iedereen met een andere ideologie voor rascist en domme kop uitmaak en dat ik dit forum gebruik om anderen mijn mening op te dringen - te onderbouwen met feiten (citaten). Maar daar ga je verder niet op in.

En zo is het steeds. Je beweert over moslims dat "ze" als het "ze" niet aanstaat meteen de straat op gaan, stenen gooien en raketten schieten. Erg leuk dat je vervolgens na mijn reactie (en ik zie twee dagen later nogmaals) je bericht edit maar mijn vraag was simpel: wie zijn "ze" want er is geen "moslimwereld". Ik geef je daarbij voorbeelden van landen en gebieden waar christenen elkaar en anderen naar het leven staan en dan kom jij met een diaree aan antwoorden die allemaal de kern van mijn vraag missen: wie zijn "ze"? Dus niet de vraag of het allemaal katholieken zijn en dat het dus niet aan jou ligt want jij hebt een ander geloof. En niet de vraag of er tussen Iran en Irak meer doden vielen dan in Noord-Ierland. En ook niet de vraag of die christenen nou achter communistische drugssmokkelaars aanzitten of dat ze op moslims uit het naburige Oost-Timorese dorp jagen. Maar gewoon mijn vraag: wie zijn "ze". En dan niet twee dagen later die nuance er alsnog inzetten door je bericht te editten maar gewoon even nadenken voordat je iets post.

Maar goed, als je daar nog vragen over hebt stuur je mij maar een pb of je begint een nieuw topic ofzo. Of wil je hier graag offtopic doorgaan?
D'yer wanna be a spacemonkey and live in the sky?
Gesloten