Waarde van enkele duitse items..

Algemeen over het verzamelen van asmogendheden militaria: waar moet je op letten, tips, naslagwerk
Gebruikersavatar
Daan S.
Lid
Berichten: 971
Lid geworden op: 10 mar 2004, 21:48

Waarde van enkele duitse items..

Bericht door Daan S. »

Aangezien ik niet into Duits ben, maar wel enkele items aangeboden krijg als zijnde 'souvenirs'. Vraag ik mij af wat de gemiddelde waarde is van de volgende items;

1. Armband met ribbon
Afbeelding

2. Mutter kruis
Afbeelding

3. Ost medaille
Afbeelding
Gebruikersavatar
jeroen wo2
Beste Signature 2008
Beste Signature 2008
Berichten: 2210
Lid geworden op: 25 mar 2006, 12:12
Locatie: Zuid-Holland

Re: Waarde van enkele duitse items..

Bericht door jeroen wo2 »

Armband 85 euro?
Ribbon 5 euro?
Mutterkreuz goud 65 euro?
Ost medaille 20 euro?
Never Back Down
coco
Lid
Berichten: 3516
Lid geworden op: 20 dec 2007, 21:10
Locatie: Land van Heusden en Altena

Re: Waarde van enkele duitse items..

Bericht door coco »

Muttter kreuz deze staat zonder lintje zou ik 50 voor over hebben denk ik, maar vind het zoiezo zonde medaille's zonder lintje te kopen.
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
Gebruikersavatar
jeroen wo2
Beste Signature 2008
Beste Signature 2008
Berichten: 2210
Lid geworden op: 25 mar 2006, 12:12
Locatie: Zuid-Holland

Re: Waarde van enkele duitse items..

Bericht door jeroen wo2 »

coco schreef:Muttter kreuz deze staat zonder lintje zou ik 50 voor over hebben denk ik, maar vind het zoiezo zonde medaille's zonder lintje te kopen.
Ja ik zou zelf ook maar 60 euro voor een armband uitgeven maar ze worden toch verkocht voor 85 euro...
Hij wil weten voor wat voor normale prijzen dit verkocht word en niet wat jij er voor geeft.
Never Back Down
coco
Lid
Berichten: 3516
Lid geworden op: 20 dec 2007, 21:10
Locatie: Land van Heusden en Altena

Re: Waarde van enkele duitse items..

Bericht door coco »

jeroen wo2 schreef:
coco schreef:Muttter kreuz deze staat zonder lintje zou ik 50 voor over hebben denk ik, maar vind het zoiezo zonde medaille's zonder lintje te kopen.
Ja ik zou zelf ook maar 60 euro voor een armband uitgeven maar ze worden toch verkocht voor 85 euro...
Hij wil weten voor wat voor normale prijzen dit verkocht word en niet wat jij er voor geeft.
Ik bedoel eingelijk, ik denk eerder dat mutterkreuz 50 euro waard is ;)
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
Gebruikersavatar
JimK
Lid
Berichten: 2214
Lid geworden op: 25 okt 2005, 16:34
Locatie: ergens in nederland
Contacteer:

Re: Waarde van enkele duitse items..

Bericht door JimK »

een goud zonder lintje zal bij ons normaal 50 euro kosten. met lintje kosten ze altijd 55 euro bij ons. Gr. Jim
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Re: Waarde van enkele duitse items..

Bericht door Edgar »

50 euri is nog veel te veel naar mijn mening. Mijn exemplaar in topstaat kocht ik bij een dealer met doosje voor 68 euri. Ze doen wel iets meer, maar in deze richting gaan de complete. Een los exemplaar zonder lintje en doosje gok ik op een 25-30 euro (al zou ik 'm persoonlijk los nooit kopen..).
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Gebruikersavatar
Daan S.
Lid
Berichten: 971
Lid geworden op: 10 mar 2004, 21:48

Re: Waarde van enkele duitse items..

Bericht door Daan S. »

Bedankt heren!

Nu heb ik een idee van de waarde van deze items. Waarschijnlijk krijg ik ze er gratis bij maar anders betaal ik er niet teveel voor, thanks ;)
Gebruikersavatar
willysproject
Lid
Berichten: 716
Lid geworden op: 24 feb 2005, 23:20

Re: Waarde van enkele duitse items..

Bericht door willysproject »

Jongen, doe aub niet zo belachelijk door die swastika te bedekken. Als je er zo allergisch aan bent, geef ze dan voor niks weg. Te hypocriet om een stomme swastika te tonen, maar door middel van deze swastika zelf geld verdienen kan dan wel... :lol:
Gebruikersavatar
Daan S.
Lid
Berichten: 971
Lid geworden op: 10 mar 2004, 21:48

Re: Waarde van enkele duitse items..

Bericht door Daan S. »

Als ik die foto's toch zo krijg vuile jankert..

En wie heeft het over geld verdienen? Op het internet een groot mondje, maar in het echt een klein mietje, hahaha. Triest ventje..
willysproject schreef:Jongen, doe aub niet zo belachelijk door die swastika te bedekken. Als je er zo allergisch aan bent, geef ze dan voor niks weg. Te hypocriet om een stomme swastika te tonen, maar door middel van deze swastika zelf geld verdienen kan dan wel... :lol:
Gebruikersavatar
willysproject
Lid
Berichten: 716
Lid geworden op: 24 feb 2005, 23:20

Re: Waarde van enkele duitse items..

Bericht door willysproject »

Jaah, dan gaan we maar weer gaan schelden en beledigen! _/-\o_ :lol: :yes:

Daan S. schreef:Als ik die foto's toch zo krijg vuile jankert..

En wie heeft het over geld verdienen? Op het internet een groot mondje, maar in het echt een klein mietje, hahaha. Triest ventje..
willysproject schreef:Jongen, doe aub niet zo belachelijk door die swastika te bedekken. Als je er zo allergisch aan bent, geef ze dan voor niks weg. Te hypocriet om een stomme swastika te tonen, maar door middel van deze swastika zelf geld verdienen kan dan wel... :lol:
Gebruikersavatar
Daan S.
Lid
Berichten: 971
Lid geworden op: 10 mar 2004, 21:48

Re: Waarde van enkele duitse items..

Bericht door Daan S. »

Je vraagt er zelf om met je kinderachtig gedrag.
willysproject schreef:Jaah, dan gaan we maar weer gaan schelden en beledigen! _/-\o_ :lol: :yes:
coco
Lid
Berichten: 3516
Lid geworden op: 20 dec 2007, 21:10
Locatie: Land van Heusden en Altena

Re: Waarde van enkele duitse items..

Bericht door coco »

willysproject schreef:Jongen, doe aub niet zo belachelijk door die swastika te bedekken. Als je er zo allergisch aan bent, geef ze dan voor niks weg. Te hypocriet om een stomme swastika te tonen, maar door middel van deze swastika zelf geld verdienen kan dan wel... :lol:
Ik snap even niet waar dit op slaat, waarschijnlijk nooit gehoord van LEZEN?, deze persoon krijgt waarschijnlijk deze Duitse items, en wil alleen de waarde weten, om een beetje een indruk te geven, geeft hij deze foto's die door de verkoper/weggevver waarschijnlijk zo zijn gemaakt.

En omdat jij niet kan lezen onstaat er gelijk ruzie -.- wie zijn fout is dat nu...... :full:
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
merkloos
Lid
Berichten: 244
Lid geworden op: 14 sep 2008, 14:21

Re: Waarde van enkele duitse items..

Bericht door merkloos »

Is het officeel hier verboden om een swazika te laten zien zonder af te dekken?
Gebruikersavatar
iknowdintoo
Lid
Berichten: 1753
Lid geworden op: 10 okt 2007, 17:33
Locatie: Terherne, Friesland
Ontvangen: 1 keer

Re: Waarde van enkele duitse items..

Bericht door iknowdintoo »

merkloos schreef:Is het officeel hier verboden om een swazika te laten zien zonder af te dekken?
Nee.
En coco, je overreageert hier wel een beetje, alsjeblieft zeg.
Plaats reactie