We gaan weer aan de slag met Wo2.nl!

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Plaats reactie
Dean-
Lid
Berichten: 920
Lid geworden op: 20 feb 2005, 14:37
Locatie: Noordwijk
Contacteer:

We gaan weer aan de slag met Wo2.nl!

Bericht door Dean- »

Hallo,

Enige tijd geleden heb ik een mailtje gestuurd naar Gijs (Proos) over een samenwerking tussen mijn eigen websites en Wo2.nl. Mijn eigen websites liepen niet zo goed als ik gehoopt had, en zijn ondertussen ook in de slop geraakt. Toch wilde ik bezig blijven met een website over de Tweede Wereldoorlog, vandaar dat ik ook Gijs gemaild heb. Ik ben al jaren een trouwe bezoeker van Wo2.nl en ben dan ook verheugd dat Gijs mij gevraagd heeft redacteur op Wo2.nl te worden. Ik heb besloten dit aanbod te accepteren, vandaar ook dit topic.

Ik ben van plan om de content op Wo2.nl uit te breiden, en eventueel te verbeteren. Dit kan ik echter niet alleen, daarom wil ik jullie vragen of er geïnteresseerden zijn om artikelen voor Wo2.nl te schrijven. Mocht je geïnteresseerd zijn om artikelen te gaan schrijven, of heb je vragen kan je mailen naar Dean @ Wo2.nl.
De komende tijd zal ik me vooral richten op dingen achter de schermen zodat alles goed gaat lopen. Ik ben ook heel erg benieuwd naar jullie meningen en opmerkingen over wat we moeten aanpassen aan Wo2.nl of wat er eventueel nog ontbreekt. Met jullie input kunnen we van Wo2.nl een interessante en goede website over de Tweede Wereldoorlog maken. Ik zal zeker kijken wat ik kan doen met eventuele opmerkingen en suggesties die jullie inbrengen.
Ik wil iedereen alvast bedanken voor de moeite!

Met vriendelijke groet,
Dean (Dean @ Wo2.nl)
''Man hat uns zwar die welt genomen aber beim himmel hat man es nicht geschafft''
Gebruikersavatar
Jurrie
Moderator
Moderator
Berichten: 1947
Lid geworden op: 05 jan 2004, 23:09

Re: We gaan weer aan de slag met Wo2.nl!

Bericht door Jurrie »

Heel erg leuk Dean dat je hier alsnog je draai kan vinden. Goeie keuze om dat hier te doen, bevalt me hier altijd ;). Je weet ook dat mijn hulp altijd beschikbaar is!

Greetz,

Jurrie
Dean-
Lid
Berichten: 920
Lid geworden op: 20 feb 2005, 14:37
Locatie: Noordwijk
Contacteer:

Re: We gaan weer aan de slag met Wo2.nl!

Bericht door Dean- »

Dankje Jurgen, je bent de eerste die het zal horen als ik hulp nodig heb! Ik ga me best doen om dit wel tot een succes te maken!
''Man hat uns zwar die welt genomen aber beim himmel hat man es nicht geschafft''
Gebruikersavatar
Joe_Liebgott
Lid
Berichten: 294
Lid geworden op: 30 mei 2007, 19:35
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Re: We gaan weer aan de slag met Wo2.nl!

Bericht door Joe_Liebgott »

Een verbetering? Ik zou meer hyperlinks naar http://www.wo2.nl maken zodat de grote hoeveelheid mensen die hier komt, dan ook daar meer zullen komen.
Ga serieus om met het WOII forum. Dan houden we het forum voor alle leden interessant!

"Battle is an orgy of disorder" George S. Patton
Gebruikersavatar
Isaf13
Lid
Berichten: 54
Lid geworden op: 23 sep 2008, 19:06

Re: We gaan weer aan de slag met Wo2.nl!

Bericht door Isaf13 »

dsdùp[img][img][img][img][img]
AVATAR WW2.jpg
AVATAR WW2.jpg (6.71 KiB) 3261 keer bekeken
[/img][/img][/img][/img][/img]otjvPZT B£Z04I B0ZI£°0VY°3Q0B
_"(
-ài
yv-
açb
è"o)o§
("-)o§
()
AVATAR WW2.jpg
AVATAR WW2.jpg (6.71 KiB) 3261 keer bekeken
Gebruikersavatar
sniper snoop
Beste Signature 2010
Beste Signature 2010
Berichten: 1704
Lid geworden op: 23 jul 2006, 03:09
Locatie: Ieper - Belgie
Contacteer:

Re: We gaan weer aan de slag met Wo2.nl!

Bericht door sniper snoop »

Onderwerpen die zelden voorkomen in het Nederlands, dit lijk me gewoon ideaal. Met als voorbeeld, Operation Mincemeat. Toen de Britten een lijk in de zee gooiden bij de Zuid Spaanse kust met papieren. Die papieren waren plannen om "Sardinië aan te vallen", wat eenmaal niet zo was. Maar men wou Sicilië aanvallen. Door de papieren aan de Spaanse kust te laten droppen met het lijk - die met alles en nog wat werd voorzien - in de hoop dat de Spanjaarden denken dat het lijk verdronk, dat de papieren richting Duitsland gingen. D plannen lukten, het lijk werd als verdronken verklaard en de Duitsers wisten over de invasie in Sardinië en gingen het eiland zwaar verdedigen. Uiteindelijk vielen de Britten het andere eiland Sicilië aan.

Deze onderwerpen missen we! Dit is maar een voorbeeld, er zijn er nog talrijke voorbeelden.
"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008

Heb je Battlefield 1918 problemen? Klik hier en leg uit wat het probleem is!
Gebruikersavatar
Marcello
Lid
Berichten: 52
Lid geworden op: 02 mei 2010, 17:03

Re: We gaan weer aan de slag met Wo2.nl!

Bericht door Marcello »

mooie web-site hoor.
succes!
LEO
Lid
Berichten: 646
Lid geworden op: 30 apr 2005, 16:17
Locatie: Belgium
Contacteer:

Re: We gaan weer aan de slag met Wo2.nl!

Bericht door LEO »

Onderwerpen over WoII zijn steeds welkom. En ik vermoed dat op dit forum genoeg kennis aanwezig is (users en gasten, bv) om tot het uiterste te gaan.

Maar in feite ligt de keuze bij de topic-opener, als ik iets wil weten over bv. Normandië, Ardennen of Market-Garden hoef ik maar een topic te openen en ik ben zeker van gedegen en onderbouwde antwoorden.

Wat me wel stoort is het gebrek aan interesse voor de strijd in Azië en de Pacific. Idem voor het Interbellum, toch onlosmakend verbonden met WoII.

Maar, Go On zou ik zeggen, we zien wel.
Gebruikersavatar
beno
Lid
Berichten: 700
Lid geworden op: 18 apr 2009, 21:01

Re: We gaan weer aan de slag met Wo2.nl!

Bericht door beno »

LEO schreef:Idem voor het Interbellum, toch onlosmakend verbonden met WoII.
En WO1 mag je dan ook niet vergeten, want dat is ook verbonden met WO2. (Maar dan kun je ook de Frans-Pruisische oorlog in 1870 erbij nemen en dat gaat wat te ver :wink: )
Gebruikersavatar
christiaan1989
Lid
Berichten: 549
Lid geworden op: 27 aug 2006, 20:28

Re: We gaan weer aan de slag met Wo2.nl!

Bericht door christiaan1989 »

Wat overigens wel een hoogstens interessante oorlog is!
"In the absence of orders, go find something and kill it." Erwin Rommel
Gebruikersavatar
Kugelblitz
Moderator
Moderator
Berichten: 3733
Lid geworden op: 02 apr 2008, 14:12
Gegeven: 6 keer
Ontvangen: 10 keer

Re: We gaan weer aan de slag met Wo2.nl!

Bericht door Kugelblitz »

Voor artikels over bunkers en Den Haag en omstreken mag je me altijd een PB sturen! :)
Laten we het vooral gezellig houden! :)
LEO
Lid
Berichten: 646
Lid geworden op: 30 apr 2005, 16:17
Locatie: Belgium
Contacteer:

Re: We gaan weer aan de slag met Wo2.nl!

Bericht door LEO »

Zoals je kan merken in mijn ondertiteling heb ik een tijdlijn in mekaar gebokst van de oorlogen en conflicten in de 20ste eeuw.

http://users.telenet.be/tijdlijn20steeeuw/

En ik kan je verzekeren dat onze voorouders niet stil hebben gezeten. Stof genoeg voor gesprekken denk ik.
Plaats reactie