Panzer Uniform

Games, etc. Let op: modelbouw, reenactment e.d. hebben eigen onderdelen.
bull
Lid
Berichten: 80
Lid geworden op: 07 jun 2007, 02:42
Locatie: blaasveld

Panzer Uniform

Bericht door bull »

Hey,

Ik ben op zoek naar een panzeruniform (liefst repro) aangezien het voor reenactment is.
Ik zou dan ook gaan voor het zwarte uniform (geen camo) met de nodige insignes ed.
Weet er iemand goede winkels of sites (buiten the-bunker dan? want zijn panzer uniforms zijn naar mijn mening niet wat het zou moeten zijn, prijs kwaliteit neem ik aan...)

Alvast bedankt
Bull
those who fear to lose
are certain of defeat
Sander89
Lid
Berichten: 245
Lid geworden op: 20 jun 2008, 13:51

Re: Panzer Uniform

Bericht door Sander89 »

http://www.re-enactmentshop.com/p_german_panzer.htm

Hoewel hij hetzelfde verkoopt als The-Bunker (is zelfs dezelfde eigenaar), maar de meesten verkopen de uniformen van dat merk, Sturm/Miltec (= een van de goedkoopste). Wat klopt hier -naar jouw mening- dan niet aan?
Gebruikersavatar
Andre1983nl
Lid
Berichten: 415
Lid geworden op: 22 jun 2007, 12:30
Locatie: Hollum Ameland

Re: Panzer Uniform

Bericht door Andre1983nl »

Ik verzamel Repro ... omdat ik dan zeker weet dat het echt NEP is!

Regiment Huzaren!
Ik zoek info, foto's en items over Huzaren/Cavalerie.

Soldiers wins the war & Generals gets the the Credits
WanneSchlamm
Lid
Lid
Berichten: 33
Lid geworden op: 24 sep 2008, 15:58

Re: Panzer Uniform

Bericht door WanneSchlamm »

Wat je ook vindt in de nabije omgeving; het is allemaal STURM. Het enige verschil is de prijs.

Wil je echt goede pakken; dan zul je toch echt in engeland/de VS moeten bestellen.
bull
Lid
Berichten: 80
Lid geworden op: 07 jun 2007, 02:42
Locatie: blaasveld

Re: Panzer Uniform

Bericht door bull »

op zich is er niets "mis" met deze uniformen maar de kleur is niet juist en ik vind ze niet "wollig" genoeg....

Alvast bedankt voor de reacties trouwes :)
those who fear to lose
are certain of defeat
woudric
Lid
Berichten: 56
Lid geworden op: 30 mar 2008, 21:40

Re: Panzer Uniform

Bericht door woudric »

En wat dacht je van deze: http://www.zeugmeisterei.de/cms/de/inde ... 7fb2925802 Hij staan ongeveer in het midden, en dan nog een beetje naar bedenden scrollen

Afbeelding

De Bluse: 79 euro
De bijbehorende broek: 69 euro
WanneSchlamm
Lid
Lid
Berichten: 33
Lid geworden op: 24 sep 2008, 15:58

Re: Panzer Uniform

Bericht door WanneSchlamm »

Is ook sturm...
Sander89
Lid
Berichten: 245
Lid geworden op: 20 jun 2008, 13:51

Re: Panzer Uniform

Bericht door Sander89 »

bull schreef:op zich is er niets "mis" met deze uniformen maar de kleur is niet juist en ik vind ze niet "wollig" genoeg....

Alvast bedankt voor de reacties trouwes :)
Lol! Het is zwart! Daarnaast is het probleem van de uniformen van Sturm dat ze juist te wollig zijn.
Gebruikersavatar
Rick de G.
Lid
Berichten: 640
Lid geworden op: 23 jan 2008, 16:32
Locatie: Weert, op de fiets met Justin achterop

Re: Panzer Uniform

Bericht door Rick de G. »

Sander89 schreef:Daarnaast is het probleem van de uniformen van Sturm dat ze juist te wollig zijn.
Inderdaad, al mijn Sturmspul krijgt eerst een voorstelrondje met de verfbrander.
Grenadier Markus Schenk
Gebruikersavatar
JimK
Lid
Berichten: 2214
Lid geworden op: 25 okt 2005, 16:34
Locatie: ergens in nederland
Contacteer:

Re: Panzer Uniform

Bericht door JimK »

Ook vrij logisch dat alles van Sturm is, hun prijs is perfect. Met deze prijzen wat je bij de bovengenoemde sites ziet, kun je nog een behoorlijke winst maken als je bij sturm koopt. Ik vind de prijs kwaliteit verhouding van Sturm ook perfect.

@ WanneSchlam; In de VS zit sturm ook :wink:

Maar je kunt ook de repro's kopen van Janke, die worden in Kassel wel aangeboden, dat is echt topkwaliteit. Je betaald er wel meer voor, maar dat is logisch.
WanneSchlamm
Lid
Lid
Berichten: 33
Lid geworden op: 24 sep 2008, 15:58

Re: Panzer Uniform

Bericht door WanneSchlamm »

mgschutze schreef:Ook vrij logisch dat alles van Sturm is, hun prijs is perfect. Met deze prijzen wat je bij de bovengenoemde sites ziet, kun je nog een behoorlijke winst maken als je bij sturm koopt. Ik vind de prijs kwaliteit verhouding van Sturm ook perfect.

@ WanneSchlam; In de VS zit sturm ook :wink:

Maar je kunt ook de repro's kopen van Janke, die worden in Kassel wel aangeboden, dat is echt topkwaliteit. Je betaald er wel meer voor, maar dat is logisch.
Onzin. Sturm is een groothandel gevestigd in Duitsland, die importeert uit china, india en pakistan, in Duitsland herverpakt en van daaruit exporteert naar dealers wereldwijd.

De prijs/kwaliteitsverhouding van Sturm is met veel dingen redelijk, met een aantal dingen ook verschrikkelijk slecht ( de camouflage bijvoorbeeld) en qua wollen uniformen kun je beter bij http://www.reenactment-box.com kopen... Die zijn beter, en kosten nog minder ook.... Voor camouflage uitrusting en winterkleding moet je echt naar de groetere europese/amerikaanse dealers zoals SM Wholesale, 1944militaria, Zeugmeisterei en Richard Underwood...

Waar sturm nog wel goed voor is; wollen mantels.
Gebruikersavatar
JimK
Lid
Berichten: 2214
Lid geworden op: 25 okt 2005, 16:34
Locatie: ergens in nederland
Contacteer:

Re: Panzer Uniform

Bericht door JimK »

WanneSchlamm schreef:
mgschutze schreef:Ook vrij logisch dat alles van Sturm is, hun prijs is perfect. Met deze prijzen wat je bij de bovengenoemde sites ziet, kun je nog een behoorlijke winst maken als je bij sturm koopt. Ik vind de prijs kwaliteit verhouding van Sturm ook perfect.

@ WanneSchlam; In de VS zit sturm ook :wink:

Maar je kunt ook de repro's kopen van Janke, die worden in Kassel wel aangeboden, dat is echt topkwaliteit. Je betaald er wel meer voor, maar dat is logisch.
Onzin. Sturm is een groothandel gevestigd in Duitsland, die importeert uit china, india en pakistan, in Duitsland herverpakt en van daaruit exporteert naar dealers wereldwijd.
Dat is Onzin!
Ik kom zelf bijsturm. Sturm heeft de twee vestigingen in Duitsland, in Tangermunde en Rottenburg. Ook is er een vestiging in Amerika, Sturm European Military Surplus Inc.

Ook is het onzin wat jij zegt dat er uit china geimporteerd wordt. De producten van Miltec worden allemaal gemaakt in de fabriek in Duitsland. Met open dagen kun je het hele bedrijf ook bezichtigen, en zijn er leuke aanbiedingen. Ze hebben in Tangermunde gewoon grote ruimtes met naaimachines en medewerkers die hele dagen van alles van de Miltec lijn in elkaar zetten.
WanneSchlamm
Lid
Lid
Berichten: 33
Lid geworden op: 24 sep 2008, 15:58

Re: Panzer Uniform

Bericht door WanneSchlamm »

Haah, haha, tsss, pffrrt, haha. kuch.
De producten van Miltec worden allemaal gemaakt in de fabriek in Duitsland.
:lol:
Gebruikersavatar
mark bogers
Lid
Berichten: 119
Lid geworden op: 01 okt 2009, 20:48
Locatie: Hoogerheide

Re: Panzer Uniform

Bericht door mark bogers »

Geachte leden,

Ik heb mijn pak gekocht bij AOS blaesius. Op de beurs in Ciney.
Deze zijn gemaakt door Mil-tec, en ik kan niet zeggen dat ze slecht zijn.
Ik ken een man, een groot verzamelaar van origineel en weet ook zeer veel informatie,
en zei dat het pak van goed materiaal gemaakt is.

Met vriendelijke groet,

Mark Bogers
Karl Fliege, Kanonier der Deutsche Luftwaffe am Einsatzhafen Woensdrecht, Flakstelle Buitendreef 3./Lei. Flak-Abt. 668

Zoekt U informatie over de Slag om Woensdrecht of over Einsatzhafen Woensdrecht '40/'45? Dan bent u bij mij aan het juiste adres!
Gebruikersavatar
Rick de G.
Lid
Berichten: 640
Lid geworden op: 23 jan 2008, 16:32
Locatie: Weert, op de fiets met Justin achterop

Re: Panzer Uniform

Bericht door Rick de G. »

Dag Mark, de pakken van Sturm zijn ook niet slecht voor het geld dat je ervoor neertelt.
Het ging er meer om dat er betere repro's te koop zijn in het buitenland.
Grenadier Markus Schenk
Plaats reactie