hoera

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Yorick
Lid
Berichten: 648
Lid geworden op: 28 jan 2004, 18:49
Locatie: Doorwerth, vlakbij Arnhem

Bericht door Yorick »

gefeliciteerd!
"Arnhem bridge. And hold it!"
Gebruikersavatar
de ernstige man
Lid
Berichten: 192
Lid geworden op: 08 jun 2004, 14:19
Locatie: Haarlem

Bericht door de ernstige man »

:o Gefeliciteerd!!!!, en uhh sterkte :P
monmax
Lid
Berichten: 453
Lid geworden op: 26 nov 2002, 22:10

Bericht door monmax »

Okke,

Allereerst van harte gefeliciteerd.

Zelf als vader van twee jonge dochters (2,5 en 5) denk ik te weten wat je hebt doorgemaakt, Onze eerste was van zondag 23:00 tot dinsdag 07:00. De tweede ging gelukkig wat vlotter. Dan besef je (ik in ieder geval) dat je in het hele proces maar een kleine rol hebt (belangrijk, maar klein).

Ik weet niet hoe het jou vergaan is, maar toen na negen maanden het resultaat zichtbaar was, heb ik bij beide staan janken als een klein kind.

Moge de cognac en sigaar je goed bekomen zijn, jij hebt ze zeker ook verdient.

Veel geluk samen toegewenst, en de komende weken meer nachtrust dan je nu denkt dat je zult krijgen
Gebruikersavatar
okke
Lid
Berichten: 3369
Lid geworden op: 25 feb 2003, 20:31
Locatie: Rosmalen
Gegeven: 3 keer

Bericht door okke »

monmax schreef:Okke,

Allereerst van harte gefeliciteerd.
Allemaal heel hartelijk bedankt voor de felicitaties.
Zelf als vader van twee jonge dochters (2,5 en 5) denk ik te weten wat je hebt doorgemaakt, Onze eerste was van zondag 23:00 tot dinsdag 07:00. De tweede ging gelukkig wat vlotter. Dan besef je (ik in ieder geval) dat je in het hele proces maar een kleine rol hebt (belangrijk, maar klein).
Ik heb het idee dat ik tijdens de 60-uur durende marathon een grote rol gespeeld heb. Mijn vriendin moest het lichamelijke werk doen, maar zonder steun en rust red je dat niet. Als team hebben we gezwoegd, gejankt, gewerkt en geglundert om de prestaties die we leverden.
De climax was enorm; onbeschrijvelijk. En ik heb 's avonds met mijn glas cognac en de sigaar menige traan laten lopen van geluk. En heb daarna een geweldige droomloze slaap thuis geslapen, terwijl mijn vriendin en Roosmarijn in goede handen in het ziekenhuis waren.
Ik weet niet hoe het jou vergaan is, maar toen na negen maanden het resultaat zichtbaar was, heb ik bij beide staan janken als een klein kind.
Wat een emoties komen er vrij onder lange spanning, vermoeidheid en uitputting.
Moge de cognac en sigaar je goed bekomen zijn, jij hebt ze zeker ook verdient.

Veel geluk samen toegewenst, en de komende weken meer nachtrust dan je nu denkt dat je zult krijgen
Vannacht de eerste nacht met zijn drietjes gehad; hard werken, want samen moet er veel gedaan worden; voeden, verschonen, sussen. En toch zorgen dat je zelf tot je rust komt. Het ging heel redelijk en we leren zo snel van elkaar dat het alleen maar beter zal gaan.
Toch hoop ik dat ik inderdaad meer nachtrust zal krijgen dan dat ik nu denk dat er voor mij in het verschiet ligt.
Zelf Denken Samen Leven - Humanistisch Verbond
Gebruikersavatar
Peter
Lid
Berichten: 2861
Lid geworden op: 24 okt 2003, 21:44
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door Peter »

Van harte gefeliciteerd!! :) :)
Gebruikersavatar
Miesjel
Lid
Berichten: 3050
Lid geworden op: 07 dec 2003, 20:02

Bericht door Miesjel »

Ook namens mij van harte cefeliciteerd Okke.. Hoop dat je een coole vader gaat worden!
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
Gesloten