Het dragen van van met nazi geasocieerde kleding in NL.

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Gesloten
Gebruikersavatar
Brianlinden
Lid
Lid
Berichten: 2504
Lid geworden op: 03 jan 2004, 22:13
Locatie: Leiden

Bericht door Brianlinden »

Afbeelding



(kijk die pet) dit kan dus niet en hij is nog mank ook :D
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

Inderdaad, dat gaat erover.

Zatte bende trouwens
pieter de vleminck
Lid
Berichten: 211
Lid geworden op: 10 dec 2003, 20:31
Locatie: denderleeuw oost-vlaanderen belgie

Bericht door pieter de vleminck »

ik zelf heb een leren riem met als hesp een doodshoofd dit heeft niets te maken met nazi's het is gewoon het logo van een amerikaans skatemerk.Zo zie je veel dingen dat met nazi's te maken hebben neem nou het logo dat Veel verschijnt op CD's van Marlyn Manson dat is ook zo'n een soort arend.
They had a rendez-vous with destiny, we have a rendez-vous with history.
Gebruikersavatar
Brianlinden
Lid
Lid
Berichten: 2504
Lid geworden op: 03 jan 2004, 22:13
Locatie: Leiden

Bericht door Brianlinden »

hij draagt ook zoeen cap heb ik ooit gezien op mtv lijkt veel op een SS skul erop
ironmarc
Lid
Berichten: 2000
Lid geworden op: 19 feb 2004, 21:22
Locatie: IJsselstein

Bericht door ironmarc »

Persoonlijk vindt het echt niet kunnen als je met spul van de nazi's of i.d. rond gaat lopen, dan spoor je toch echt niet en heb je helemaal geen begrip en respect voor de slachtoffers.
Kijk je hebt altijd spul wat erop lijkt, als dit verder nix ermee te maken heeft kan het geen kwaat toch?
Gebruikersavatar
Stijn
Lid
Berichten: 725
Lid geworden op: 06 okt 2003, 19:10
Locatie: Amsterdam

Bericht door Stijn »

Maar als het nou gewoon lekker zit :P
Nee, ik ben het hier ook niet mee eens maar ik denk dat maar weinig mensen weten wat er op die pet staat (zou hij het zelf wel weten?)
Gebruikersavatar
Brianlinden
Lid
Lid
Berichten: 2504
Lid geworden op: 03 jan 2004, 22:13
Locatie: Leiden

Bericht door Brianlinden »

Lache in deze docu:

http://www.tweevandaag.nl/call.php?modu ... artvideo=1

Ruimdenkende jongens!!!
Timo Worst
Lid
Berichten: 162
Lid geworden op: 30 mei 2004, 10:22

Bericht door Timo Worst »

...
Laatst gewijzigd door Timo Worst op 18 jun 2004, 22:11, 1 keer totaal gewijzigd.
ironmarc
Lid
Berichten: 2000
Lid geworden op: 19 feb 2004, 21:22
Locatie: IJsselstein

Bericht door ironmarc »

ongelofelijk dat ze dat daar durven flikken!!
ben het helemaal met je eens timo over het verbod
RHJ
Lid
Berichten: 23
Lid geworden op: 25 mei 2004, 11:22
Locatie: Brabant

Bericht door RHJ »

Ga maar eens kijken op de beurs in La Gleize dit weekend.

Je ziet er maar zat lopen in compleet uniform, vorig jaar zelfs een in het plaatselijk cafe met een M43 Waffen-SS Panzer pet. Schandalig naar mijn mening. Die mensen hebben al genoeg meegemaakt, heel La Gleize is aan puin geschoten in die tijd.

Ik vind dat je een onderscheid moet maken tussen verzamelaars en zogenaamde "aanhagers" deze lui verpesten op te duur de markt voor ons, en dan ook nog eens door de vele replica's die dan als orgineel worden versleten. :cry:
Timo Worst
Lid
Berichten: 162
Lid geworden op: 30 mei 2004, 10:22

Bericht door Timo Worst »

...
Laatst gewijzigd door Timo Worst op 18 jun 2004, 22:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Thomas
Lid
Berichten: 232
Lid geworden op: 02 nov 2003, 16:15

Bericht door Thomas »

Timo Worst schreef:Nou Michael, hier nog iemand die anders denkt dan jij. Ik begin nu wel te begrijpen in welke hoek jij zit. ongeveer waar Thomas zich ook ophoud.


En op wat is bovenstaande bewering zoal gebaseerd? Toch straf, dat ik steeds en altijd erachter moet komen dat jij achter de rug van anderen zit te roddelen, nu zelfs over mij. Waarom zeg je nooit zoiets in iemand zijn gezicht eigenlijk? 'k Zal maar niet zeggen wat ik van dit soort gedrag denk, maar ik kan er geen enkel goed woord over zeggen.

Verder: wat kan mij jouw ziekelijke anti-nazi obsessie schelen? Dat jij alles wat je niet aanstaat wil verbieden (of erger) kan me niet veel schelen, ik ben ook een sterke voorstander van het verbieden van hakenkruisen en dergelijke in openbare plaatsen, maar ik wil wel niet betrokken worden in jouw achterbakse spelletjes. Heb je dat goed begrepen?
Timo Worst
Lid
Berichten: 162
Lid geworden op: 30 mei 2004, 10:22

Bericht door Timo Worst »

...
Laatst gewijzigd door Timo Worst op 18 jun 2004, 22:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Timo Worst
Lid
Berichten: 162
Lid geworden op: 30 mei 2004, 10:22

Bericht door Timo Worst »

...
Laatst gewijzigd door Timo Worst op 18 jun 2004, 22:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Thomas
Lid
Berichten: 232
Lid geworden op: 02 nov 2003, 16:15

Bericht door Thomas »

Timo Worst schreef:
Thomas schreef:En op wat is bovenstaande bewering zoal gebaseerd?
...Op een eindeloze rij discussies op verschillende fora, zoals bijvoorbeeld de thread over "Lebensborn" op Feldgrau
Wat een flauwekul. Moesten alle wetenschappelijke debatten op jouw manier gevoerd worden, waarbij de tegenstander de andere voor iets slechts begint uit te maken, het zou mooi zijn. Ofschoon off-topic; ik zie nog steeds geen redelijke argumenten die aantonen dat Lebensborn een "baby-maak-machine" was.
Thomas schreef:Toch straf, dat ik steeds en altijd erachter moet komen dat jij achter de rug van anderen zit te roddelen, nu zelfs over mij.
...steeds en altijd, nu zelfs over jou, hmmm. Wie zouden die anderen dan zijn? En achter wiens rug om hebben we het hier? Je bent hier lid en kunt elke thread lezen. Zoals blijkt overigens, je kunt immers reageren.

De anderen? Patrick Agte bevoorbeeld. Ik moet eerlijk toegeven dat ik van jou niet zoiets had verwacht. Ja, ik ben hier lid maar ik lees de dingen hier niet dagelijks.
Thomas schreef:Waarom zeg je nooit zoiets in iemand zijn gezicht eigenlijk?
...Ha, nu verdraai je wederom de feiten. Das een hobby van je, klaarblijkelijk. Ik heb je altijd in directe confrontaties laten weten hoe ik hierover denk. Zie alleen de discussies op Feldgrau met "Thomas V." Dat je ontkent dat je "StandartenfuehrerSS" was op TRF laten we dan nog buiten beschouwing.

Feldgrau.com? Dat is geen forum meer, eerder een soort chat ruimte waar knotsgekke en soms zelfs extremistische meningen blijkbaar vrij vertolkt kunnen worden. "TRF" ken ik trouwens niet eens.
...En jouw bewijs voor deze boude uitspraak is....waar tevinden?
Als ik zo lees wat jij schrijft doet dat me denken aan een bepaald iemand, hij droeg vaak zo'n bruin uniformpje.
Thomas schreef:...wellicht kun je, nu de werkelijke situatie door mij iets duidelijker is omschreven, alsnog beschrijven wat de betreffende "achterbakse spelletjes" zijn.
Dat is bevoorbeeld Michael proberen zwart te maken en er mij snel mij sleuren om je non-argument wat kracht proberen bij te zetten. 'k Heb al spijt dat ik reageerde op jouw provocatie, maar ik heb geen zin om me hier te laten uitmaken voor iets wat ik niet ben. Ik vind het allemaal maar laag-bij-de-grond en ik doe er niet meer aan mee.
Gesloten