fascistisme onder voetballers.

Over het hier en nu (nieuwsberichten, actualiteiten en dergelijke, in relatie met WOII)
ziznl
Lid
Berichten: 24
Lid geworden op: 16 okt 2008, 21:04

Re: fascistisme onder voetballers.

Bericht door ziznl »

Ruimteaapje schreef:Wow, ik ben echt onder de indruk van je beledigingen Ziznl _/-\o_
Oooh..het is helemaal niet beledigend bedoeld hoor.
Droom gewoon lekker verder; als je maar niet zo veel praatte (postte) in je slaap.
Wedden dat Ziznl nu een fijne ingang ziet voor pseudo-filosofisch geneuzel :wink:
Ik zie geen ingang. Sta jij open voor echte onderbouwingen dan?
Gebruikersavatar
Ruimteaapje
Lid
Lid
Berichten: 696
Lid geworden op: 16 mei 2008, 12:29

Re: fascistisme onder voetballers.

Bericht door Ruimteaapje »

Aangezien het je niet lukt mijn geslacht goed te benoemen heb ik ook weinig vertrouwen in de rest van je inschattingsvermogen :wink:
D'yer wanna be a spacemonkey and live in the sky?
ziznl
Lid
Berichten: 24
Lid geworden op: 16 okt 2008, 21:04

Re: fascistisme onder voetballers.

Bericht door ziznl »

Ruimteaapje schreef:Aangezien het je niet lukt mijn geslacht goed te benoemen heb ik ook weinig vertrouwen in de rest van je inschattingsvermogen :wink:
Kun jij je geslacht onderbouwen dan? :P
Gebruikersavatar
Veltro
Lid
Berichten: 1378
Lid geworden op: 26 jul 2005, 21:05

Re: fascistisme onder voetballers.

Bericht door Veltro »

@Ruimteaapje; "Veltro: alle respect voor je gedetailleerde reactie. Wat ik echt wel wil opmerken is dat het een schemergebied is. Goed, veel Italiaanse voetballers en supporters gebruiken fascistische symbolen en retoriek terwijl ze feitelijk eerder racisten zijn, maar feit blijft dat het combineren van al die elementen - bij Buffon de genoemde punten (camerata, boia chi molla en zwaaien met die vlag) toch echt wel wijst op fascistische sympathie. Of zijn invulling van het fascisme overeenkomt met de werkelijke inhoud van deze politieke stroming is weer iets anders. Dan kom je bij de vraag of mensen die denken dat ze fascist zijn dit ook daadwerkelijk zijn."
Niets op aan te merken, helemaal waar.

Veltro
Credere, Obbedire, Combattere!!!!Avanti!!!!Saluto Al Duce!!!!
Gebruikersavatar
Bram.T.
Lid
Berichten: 436
Lid geworden op: 17 jun 2007, 11:26
Locatie: Lokeren O-VL Belgie

Re: fascistisme onder voetballers.

Bericht door Bram.T. »

ziznl schreef:
SPEARHEAD schreef:
Veltro schreef:@SPEARHEAD; veel plezier!!
Ga je voor een bepaalde reden/tijd? In ieder geval weet je door te kijken naar de door mij geposte thread wat er zoal te zien is op het Foro Italico en zal je kunnen voelen waarom het Fascisme verbonden is met die clubs.

Groet,

Veltro
1 dag voor as roma-chelsea fc
Off-topic .................en bemoei je met je eigen zaken.
hoe kan mijn quote nu off-topic zijn het gaat over italiaanse voetbal ploegen ik antwoord met iets dat er duidelijk mee te maken heeft en jij zegt off-topic. ga jij ook nog iets nuttig bijdragen op dit forum of kom je gewoon naar hier om iedereen hier te beledigen
"You can manufacture weapons and you can purchase ammunition, but you can't buy valor and you can't pull heroes off an assembley line"
http://www.35thinfantrydivisionbelgium.be/
Gebruikersavatar
Robin V
Lid
Berichten: 1620
Lid geworden op: 05 okt 2003, 13:55
Locatie: Brussel

Re: fascistisme onder voetballers.

Bericht door Robin V »

Moet nu echt élke discussie of wat er op lijkt ontaarden in heen -en weergescheld?

:roll:
De volgende zin is fout. De vorige zin is juist.
Gebruikersavatar
PPL
Lid
Berichten: 1889
Lid geworden op: 24 okt 2002, 17:21
Locatie: Amsterdam

Re: fascistisme onder voetballers.

Bericht door PPL »

Blijf on-topic.
Uiteraard kunnen inhoudelijke verschillen van inzicht worden besproken, maar dan wel op een respectvolle manier zonder met modder te gooien.
Smijten met modder wordt niet gewaardeerd.

Persoonlijke aanvallen, beledigingen en/of scheldpartijen zullen verwijderd worden.

Cover up your face, you can't run the race.
The pace is too fast, you just won't last.
Gesloten