Vraag over decals

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
Gebruikersavatar
Samuel.
Lid
Berichten: 308
Lid geworden op: 17 nov 2007, 21:06

Re: Vraag over decals

Bericht door Samuel. »

Nico Roelofs schreef:
Samuel. schreef:Aangepast. :)
Maar als hij zegt wat voor decals hij erop wil plakken zijn we alweer een stap verder.
Er zijn er namelijk nog al wat die je erop kan plakken...
Hoezo zijn we dan een stap verder? Denk eerder dat jij een stap achter loopt. :wink: Als je zijn openingspost leest dan kun je lezen dat de decals er al op zitten. Enige wat hij vraagt is hoe je decals kan verouderen.
JelleVD schreef:Ik heb vandaag een helm gekocht, en ook wat decals voor op de helm. Ik heb ze er vanmiddag gelijk op aangebracht. Weet iemand misschien een manier om de decals een beetje oud te laten lijken? Want nu heb ik een helm met behoorlijk wat krassen en dan die glimmende decals erop. Dat staat niet echt mooi.
Ok, sorry iets te snel gelezen.
[Beschikbaar voor advertentie, bij interesse PB]
A lone wolf without a pack is either a survivor or a brute.
Gebruikersavatar
mtdr
Lid
Berichten: 371
Lid geworden op: 01 jan 2008, 21:43
Locatie: Gld

Re: Vraag over decals

Bericht door mtdr »

Misschien een domme vraag, maar ik zie wel eens orginele helmen waar nep decals op worden geplakt om ze leuker te maken(helaas) :frownno:
Maar zijn deze decals er dan niet weer (makkelijk) af te halen?
Verzamel D-Day Soldbucher.
Gebruikersavatar
magicdutchmen
Lid
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 aug 2007, 19:09
Contacteer:

Re: Vraag over decals

Bericht door magicdutchmen »

Decal-veroudering past ethisch gezien niet op dit forum naar mijn mening. We moeten het vervalsers nou ook weer niet te makkelijk maken.
Dat afgezien van het feit dat ze voor ervaren verzamelaars makkelijk te spotten zijn.
http://warhelmets.nl/
Op zoek naar Nederlandse helmen pre 40.
Gebruikersavatar
mtdr
Lid
Berichten: 371
Lid geworden op: 01 jan 2008, 21:43
Locatie: Gld

Re: Vraag over decals

Bericht door mtdr »

magicdutchmen schreef:Decal-veroudering past ethisch gezien niet op dit forum naar mijn mening. We moeten het vervalsers nou ook weer niet te makkelijk maken.
helemaal mee eens, erg jammer dat het steeds vaker voor komt, maar deze zijn er toch ook wel weer af te halen?
Verzamel D-Day Soldbucher.
Gebruikersavatar
battle of the Bulge
Lid
Berichten: 206
Lid geworden op: 21 feb 2007, 17:36
Locatie: SITTARD

Re: Vraag over decals

Bericht door battle of the Bulge »

Maar waar slaat dit eigenlijk op; een (repro met lelijke decals) Duiste helm op een beer??
Sorry dit gaat me wat te ver, van mij mag hier een heel groot hangslot op (zonder decals)
Saint Vith en Hürtgen: dat was de druppel die de Bloody Bucket deed overlopen.
Plaats reactie