HEER koppelslot?

Algemeen over het verzamelen van asmogendheden militaria: waar moet je op letten, tips, naslagwerk
Gebruikersavatar
JimK
Lid
Berichten: 2214
Lid geworden op: 25 okt 2005, 16:34
Locatie: ergens in nederland
Contacteer:

Re: HEER koppelslot?

Bericht door JimK »

Riem behoort niet bij het slot. Riem is zoals Willem al zegt parade, of politieke partijen etc. Slot is ook niet in een hele mooie staat.
Voor dit slot met de riem zou ik echt niet meer als 80/90 euro aan waarde rekenen.

Gr. Jim
jurgen
Lid
Berichten: 1787
Lid geworden op: 17 okt 2007, 22:52

Re: HEER koppelslot?

Bericht door jurgen »

aahzo, de verkoper biedt er nog een andere uit, is deze goed?
ziet er vrijwel hetzelfde uit maar dan uit aluminium, en de koppel zelf is iets anders.



Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Heavy Fuel

Re: HEER koppelslot?

Bericht door Heavy Fuel »

Deze riem is correct,je zou kunnen kiezen om een stalen slot,te combineren met een riem met stalen haak. Zoals getoond. Of aluslot met alu haak.
Mvg
Willem
jurgen
Lid
Berichten: 1787
Lid geworden op: 17 okt 2007, 22:52

Re: HEER koppelslot?

Bericht door jurgen »

Ik heb het gevraagd of ik het stalen koppelslot met deze riem kan combineren, en anders neem ik deze gewoon zo denk ik.

Nu hopen dat hij het een dikke week gereserveerd kan houden, ik moet nog even wat ander spul verkopen...
Gebruikersavatar
JimK
Lid
Berichten: 2214
Lid geworden op: 25 okt 2005, 16:34
Locatie: ergens in nederland
Contacteer:

Re: HEER koppelslot?

Bericht door JimK »

Dit is een goede set. Staal met alu kan ook prima. Gebeurde in de oorlog vaak.

iets reserveren zonder zekerheid of je het kan betalen lijkt me niet erg slim, daar worden verkopers niet erg vrolijk van. Tip!

Gr. Jim
jurgen
Lid
Berichten: 1787
Lid geworden op: 17 okt 2007, 22:52

Re: HEER koppelslot?

Bericht door jurgen »

mgschutze schreef:Dit is een goede set. Staal met alu kan ook prima. Gebeurde in de oorlog vaak.

iets reserveren zonder zekerheid of je het kan betalen lijkt me niet erg slim, daar worden verkopers niet erg vrolijk van. Tip!

Gr. Jim
Ik kan het wel betalen hoor, maar ik werk met de online rekening van mijn ouders, en ik betaal liever pas als ik daadwerkelijk mijn eigen geld erop heb staan. Ik kan ook gewoon al betalen en daarna mijn geld erop zetten dat mijn ouders niet met schulden zitten.

Ik zie wel wat hij zegt, en als die niet wilt dan wacht ik wel, die koppelsloten komen regelmatig voorbij.
jurgen
Lid
Berichten: 1787
Lid geworden op: 17 okt 2007, 22:52

Re: HEER koppelslot?

Bericht door jurgen »

Die koppel was al verkocht, maar hij kan dat stalen koppelslot nog met deze riem combineren.
Op de foto zit die wel nog bij een luftwaffe koppelslot, ik weet niet of riemen voor een bepaald onderdeel gemaakt werd ofzo?

Afbeelding

Afbeelding
jurgen
Lid
Berichten: 1787
Lid geworden op: 17 okt 2007, 22:52

Re: HEER koppelslot?

Bericht door jurgen »

Weet iemand of deze combinatie ook correct is dan?
Gebruikersavatar
JimK
Lid
Berichten: 2214
Lid geworden op: 25 okt 2005, 16:34
Locatie: ergens in nederland
Contacteer:

Re: HEER koppelslot?

Bericht door JimK »

Mooie riem. Kan prima bij het slot.
Gebruikersavatar
michiel01
Lid
Berichten: 3189
Lid geworden op: 18 jun 2006, 18:26
Locatie: De parel van het zuiden

Re: HEER koppelslot?

Bericht door michiel01 »

Yep das een goed exemplaar, nog in goede conditie ook zo te zien!
Plaats reactie