Luftwaffe Camo

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Luftwaffe Camo

Bericht door S1991 »

Peter F schreef:
omgitsme schreef:Nou, wanneer zou ik eventueel kunnen komen? Mits mijn vader me wil brengen eventueel :P
Wil zeker wel eens je potjes in het echt bekijken.
Doet u vooraf uw huiswerk? :lol: :lol:
Heb nog vakantie haha :lol:
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
ammo
Lid
Berichten: 3513
Lid geworden op: 07 aug 2007, 15:04
Gegeven: 3 keer
Ontvangen: 46 keer

Re: Luftwaffe Camo

Bericht door ammo »

Ik kom wel eens in de buurt (Maasbree) en dan zal ik zeker een keer langs komen.
Laatst gewijzigd door ammo op 23 dec 2008, 21:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Nemo Me Impune Lacessit
Gebruikersavatar
killingspree
Lid
Berichten: 1659
Lid geworden op: 21 nov 2004, 18:19
Locatie: None

Re: Luftwaffe Camo

Bericht door killingspree »

als je je vtv maar even aankondigt is het mij goed 8)
Heavy Fuel

Re: Luftwaffe Camo

Bericht door Heavy Fuel »

killingspree schreef:op één of andere manier de foto doet het maar half... :?

Afbeelding
Afbeelding
Maar ik kan ook wel lief doen tegen Niels hoor! Wil zelfs wel een aai over zijn bolletje geven. Maar ik zal niet kleineren,blijf wel correct. Mooie verzameling Niels,vooral de voorste rij,uiterst rechts. Dat is een echte TOP camohelm.
Mvg
Willem
Gebruikersavatar
killingspree
Lid
Berichten: 1659
Lid geworden op: 21 nov 2004, 18:19
Locatie: None

Re: Luftwaffe Camo

Bericht door killingspree »

:lol: wat ben jij toch een figuur...
bedankt voor je mooie woorden Willem
Ik wil je graag uitnodigen om eens langs te komen, dan kunnen we het hier eens samen over hebben. :bonk:
Gebruikersavatar
Peter
Lid
Berichten: 2861
Lid geworden op: 24 okt 2003, 21:44
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Re: Luftwaffe Camo

Bericht door Peter »

Mooie potjes, Niels! Hoewel Duits niet mijn ding is heb ik wel een enorm zwak voor helmen! Om -offtopic- nog een opmerking te maken over het gezeik wat men kan krijgen: er zit waanzinnig veel afgunst bij. Er wordt het één of ander geroepen en onderbouwen ho maar... Laat je er vooral niet door ontmoedigen, mafkezen heb je overal en dat in deze hobby niet anders.. -terug ontopic- mooie helmen, en het gevoel wat jij erbij hebt is het belangrijkste!
Daar is 'ie weer!
anti repro
Lid
Berichten: 172
Lid geworden op: 14 mar 2007, 19:50

Re: Luftwaffe Camo

Bericht door anti repro »

Heavy Fuel schreef:
killingspree schreef:op één of andere manier de foto doet het maar half... :?

Afbeelding
Afbeelding
Maar ik kan ook wel lief doen tegen Niels hoor! Wil zelfs wel een aai over zijn bolletje geven. Maar ik zal niet kleineren,blijf wel correct. Mooie verzameling Niels,vooral de voorste rij,uiterst rechts. Dat is een echte TOP camohelm.
Mvg
Willem
Wat cynisch !!! :wink: Ergens anders deze helm afkrakenen nu quasi verdekt weer een schop nageven. U bent een forum-onwaardig figuur mijnheer Willem. Afgunst en jaloezie vieren kennelijk ook bij u hoogtij. (ga aub naar de andere fora en als u zich te groot en kwalitatief te hoogstaand vind voor dit forum... blijf dan aub bij uw andere forums of geef gefundeerde kritiek waar ook uw kennis uit kan blijken :? )

Ik denk dat menigeen verzamelaar zéér content zou zijn met deze helmenverzameling. Mogelijk dat er wel een enkel twijfelgeval tussenzit maar ik denk dat ook zelfs de "grote verzamelaars"zo nu en dan de plank misslaan bij de huidige kwaliteit repro's.
Als ik een keer in Limboland kom, toch zo'n dik 1,5 uur rijden van mijn woonplaats, hoop ik deze verzameling in het echt te mogen aanschouwen.
:yes:
Gebruikersavatar
mtdr
Lid
Berichten: 371
Lid geworden op: 01 jan 2008, 21:43
Locatie: Gld

Re: Luftwaffe Camo

Bericht door mtdr »

Nogmaals mooie helmen hoor!
Verzamel D-Day Soldbucher.
anti repro
Lid
Berichten: 172
Lid geworden op: 14 mar 2007, 19:50

Re: Luftwaffe Camo

Bericht door anti repro »

Heavy Fuel schreef:
killingspree schreef:op één of andere manier de foto doet het maar half... :?

Afbeelding
Afbeelding
Maar ik kan ook wel lief doen tegen Niels hoor! Wil zelfs wel een aai over zijn bolletje geven. Maar ik zal niet kleineren,blijf wel correct. Mooie verzameling Niels,vooral de voorste rij,uiterst rechts. Dat is een echte TOP camohelm.
Mvg
Willem


Toch een beter aanzicht dan een aantal "gewone" Duitse potjes op elkaar gestapeld. :wink:

Niet dat ik andere collecties of andermans items niet waardeer... verre van dit zelfs omdat ik ook weinig te bieden heb. Echter... forumleden afzeiken terwijl je zelf niets wil laten zien of zichtbaar niets te bieden hebt vind ik beneden alle peil.
Het laatste wat ik over HF kwijt wil. :/
Plaats reactie