Onbenul..

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Gesloten
Gebruikersavatar
Ruimteaapje
Lid
Lid
Berichten: 696
Lid geworden op: 16 mei 2008, 12:29

Re: Onbenul..

Bericht door Ruimteaapje »

Mensen die zich superieur wanen aan anderen zijn altijd irritant. Maar net zo vervelend zijn mensen die niets van anderen willen aannemen. En juist daarvan zie je er veel onder de pubertjes die dit soort fora bevolken. Het is net alsof zij het bijstellen van hun mening of toegeven dat ze het fout hadden zien als een persoonlijke nederlaag. Alsof ze nog liever tegen alle logica in hun gelijk willen volhouden omdat toegeven gezichtsverlies zou zijn.
D'yer wanna be a spacemonkey and live in the sky?
Gebruikersavatar
sniper snoop
Beste Signature 2010
Beste Signature 2010
Berichten: 1704
Lid geworden op: 23 jul 2006, 03:09
Locatie: Ieper - Belgie
Contacteer:

Re: Onbenul..

Bericht door sniper snoop »

Ruimteaapje schreef:Welke Word heb jij dan? :? Bij mij staat "verbindingsproblemen" er gewoon in. Maar dat is het punt niet. Als ik bijvoorbeeld kijk naar de fouten die jij maakt in jouw berichten dan had je die vrijwel allemaal kunnen voorkomen door ze in Word te schrijven voordat je ze post.
In heb Open Office, maar mijn controle werkt niet. Foutje in software :/ . In Mozilla Firefox, met de Google Toolbars, markeer hij verkeerd. Maar ik heb dit al eens eerder ontdekt in school of werk. Daar worden ook vaak woorden gemarkeerd terwijl ze goed waren. Ik heb dit eens gevraagd aan een Pc winkel. Ze zeggen dat dit kan gebeuren omdat de spelling vaak verandert. Dat zeggen ze toch. Als ik twijfel of het goed is of niet, dan gooi ik het woord in Google. Dat werkt ook.
"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008

Heb je Battlefield 1918 problemen? Klik hier en leg uit wat het probleem is!
Gebruikersavatar
sniper snoop
Beste Signature 2010
Beste Signature 2010
Berichten: 1704
Lid geworden op: 23 jul 2006, 03:09
Locatie: Ieper - Belgie
Contacteer:

Re: Onbenul..

Bericht door sniper snoop »

Effe gekeken voor mijn Open Office, hij stond op "Nederlands (BE)" en dit zou problemen geven, volgens de website, en het klopt inderdaad. Moest aangepast worden naar "Nederland (Ned)". Altijd iets met België. :x Back to spelling. In mijn controle stond verbindingsproblemen niet in? :? Hij keurde het af. Vreemd, iemand een idee om deze fouten te vermijden? Mail me aub!
"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008

Heb je Battlefield 1918 problemen? Klik hier en leg uit wat het probleem is!
Gebruikersavatar
broeloe
Lid
Berichten: 175
Lid geworden op: 29 mar 2005, 17:46

Re: Onbenul..

Bericht door broeloe »

Ruimteaapje schreef:Mensen die zich superieur wanen aan anderen zijn altijd irritant. Maar net zo vervelend zijn mensen die niets van anderen willen aannemen. En juist daarvan zie je er veel onder de pubertjes die dit soort fora bevolken. Het is net alsof zij het bijstellen van hun mening of toegeven dat ze het fout hadden zien als een persoonlijke nederlaag. Alsof ze nog liever tegen alle logica in hun gelijk willen volhouden omdat toegeven gezichtsverlies zou zijn.
Dit is niet alleen iets wat pubers niet kunnen...
Wie vrede wil bereidt zich voor op oorlog
Gebruikersavatar
killingspree
Lid
Berichten: 1659
Lid geworden op: 21 nov 2004, 18:19
Locatie: None

Re: Onbenul..

Bericht door killingspree »

dan snappen jullie misschien dyslexie niet. want soms maak je fouten, die na een paar keer lezen nog niet ziet. dus wat jullie zeggen over dyslexie vind ik niet echt kunnen. en ik heb hier mijn dyslexie verklaring klaar liggen.

dit is mijn mening.
En zo is het maar net,
Ik heb Ruimteaapje al diverse malen reacties zien plaatsen op spellings fouten !
Iemand op dyslexie aanvallen vat ik het zelfde op als tegen een manke zeggen dat hij door moet lopen. Ik persoonlijk voel me hier door beledigd en dit heb ik je reeds 2 keer indirect en direct gemeld. Je ( we ) hoeven het niet overal over eens te zijn, maar een soort van respect voor mekaar ontbreekt toch vaak. Er worden conclusies getrokken uit gebeurtenissen of ander mans verhalen en die worden zomaar als waar aan genomen. Om hier even op kort op door te gaan. Als men ( en jullie kennen de situatie's en personen ) mij iets in de schoenen schuift wat niet op waarheid berust, zal ik hier dan ook kosten wat kost tegen in gaan. Met als gevolg, "no more mr. nice guy".

Keep it cool ! :wink:
Gebruikersavatar
Ruimteaapje
Lid
Lid
Berichten: 696
Lid geworden op: 16 mei 2008, 12:29

Re: Onbenul..

Bericht door Ruimteaapje »

killingspree schreef:Iemand op dyslexie aanvallen vat ik het zelfde op als tegen een manke zeggen dat hij door moet lopen
Maak dan verdorie gewoon gebruik van de spellingcheck. Ik ken talloze mensen met dyslexie en die doen dat ook gewoon :yes:
D'yer wanna be a spacemonkey and live in the sky?
Gebruikersavatar
Petrikov
Lid
Berichten: 135
Lid geworden op: 25 aug 2008, 18:12

Re: Onbenul..

Bericht door Petrikov »

Nou Ruimteaapje volgens mij ergeren kinderen die info zoeken op dit forum zich meer aan de moeilijke woorden die sommige forum leden gebruiken dan aan de spellingsfouten die hier worden gemaakt.

ff als voorbeeldje:
Ruimteaapje schreef:
Mensen die zich superieur wanen aan anderen zijn altijd irritant. Maar net zo vervelend zijn mensen die niets van anderen willen aannemen. En juist daarvan zie je er veel onder de pubertjes die dit soort fora bevolken. Het is net alsof zij het bijstellen van hun mening of toegeven dat ze het fout hadden zien als een persoonlijke nederlaag. Alsof ze nog liever tegen alle logica in hun gelijk willen volhouden omdat toegeven gezichtsverlies zou zijn.
Toen ik in groep 8 zat had ik nog geen flauw idee wat die woorden betekenden.
its better to die on your feet, then live on your knees
Gebruikersavatar
Ruimteaapje
Lid
Lid
Berichten: 696
Lid geworden op: 16 mei 2008, 12:29

Re: Onbenul..

Bericht door Ruimteaapje »

Wat een geluk dat wij hier geen leerlingen uit groep 8 hebben. Maar ik wil best in Jip & Janneke taal gaan schrijven op WO2 forum als dat beter bij jullie niveau past hoor.
D'yer wanna be a spacemonkey and live in the sky?
Gebruikersavatar
Petrikov
Lid
Berichten: 135
Lid geworden op: 25 aug 2008, 18:12

Re: Onbenul..

Bericht door Petrikov »

Volgens mij is dit forum ook bedoelt om mensen info te geven over wo2 voor bijvoorbeeld werkstukken of presentaties.
Als een kind van 11 jaar advies krijgt om op dit forum te kijken voor informatie heeft hij er niet zoveel aan als er woorden worden gebruikt die hij nog niet eens begrijpt. Mischien posten hier geen kinderen die informatie zoeken maar ze zullen wel zoeken naar bepaalde teksten/foto's over een bepaald onderwerp over de tweede wereldoorlog. Niet alleen leden kijken rond op dit forum.

En Jip en Janneke taal is wel zwaar overdreven. Mischien is het in de 10 jaar dat ik er niet naar heb gekeken wel verandert maar dan ga ik ervan uit dat jij het vast wel zal weten.
its better to die on your feet, then live on your knees
Gebruikersavatar
killingspree
Lid
Berichten: 1659
Lid geworden op: 21 nov 2004, 18:19
Locatie: None

Re: Onbenul..

Bericht door killingspree »

Ruimteaapje schreef:
killingspree schreef:Iemand op dyslexie aanvallen vat ik het zelfde op als tegen een manke zeggen dat hij door moet lopen
Maak dan verdorie gewoon gebruik van de spellingcheck. Ik ken talloze mensen met dyslexie en die doen dat ook gewoon :yes:
laat die :yes: maar achter wegen ruimte aapje, want ik heb het idee dat je het zo helemaal niet bedoeld.
laat ik 1 ding zeggen, en nogmaals ik hoop dat dit de allerlaatste keer is anders is het echt "no more mr. nice guy". Jij kent mij niet, jij kent mijn taal kennis niet en laat dat nu net iets zijn wat voor mij heel moeilijk is. Dat heeft niets met moeite te maken.
Ik probeer hier foto's, materiaal en kennis te delen... en als jou taalknobbel de aanleiding is tot dergelijke posts, dan moet je je niet af vragen waarom er mensen vertrekken !!
Dus, knoop dit even goed in je oren beste makker want ik meen dit heel serieus
Gebruikersavatar
Ruimteaapje
Lid
Lid
Berichten: 696
Lid geworden op: 16 mei 2008, 12:29

Re: Onbenul..

Bericht door Ruimteaapje »

killingspree schreef:laat ik 1 ding zeggen, en nogmaals ik hoop dat dit de allerlaatste keer is anders is het echt "no more mr. nice guy". [...] Dus, knoop dit even goed in je oren beste makker want ik meen dit heel serieus
Ga je dreigen?
D'yer wanna be a spacemonkey and live in the sky?
Gebruikersavatar
killingspree
Lid
Berichten: 1659
Lid geworden op: 21 nov 2004, 18:19
Locatie: None

Re: Onbenul..

Bericht door killingspree »

Kijk en een dergelijke reactie kan ik daar weer op terug verwachten.
Ooit gehoord van de vraag, wat was er eerst de Kip of het Ei ?
Gebruikersavatar
Ruimteaapje
Lid
Lid
Berichten: 696
Lid geworden op: 16 mei 2008, 12:29

Re: Onbenul..

Bericht door Ruimteaapje »

Nee, ik stel jou een vraag: ga je dreigen? Daar lijkt het namelijk wel op mister nice guy. En als je gaat dreigen, prima, I'm your huckleberry :yes:
D'yer wanna be a spacemonkey and live in the sky?
Gebruikersavatar
killingspree
Lid
Berichten: 1659
Lid geworden op: 21 nov 2004, 18:19
Locatie: None

Re: Onbenul..

Bericht door killingspree »

hahah wat zijn we grappig... :/
Dergelijke verlopen van topics krijg je dan.
Trek je conclusie maar uit mijn post, lijkt me meer dan duidelijk.
Ik ben dit gezeik namelijk MEER dan zat.
Gebruikersavatar
mtdr
Lid
Berichten: 371
Lid geworden op: 01 jan 2008, 21:43
Locatie: Gld

Re: Onbenul..

Bericht door mtdr »

:roll:
killingspree schreef: Ooit gehoord van de vraag, wat was er eerst de Kip of het Ei ?
Een interessante vraag, ik denk zelf aan het ei...
Verzamel D-Day Soldbucher.
Gesloten