laat je Re-enact ment outfit zien

Plaats hier alles met betrekking tot militariareproducties en re-enactment.

Moderator: Kugelblitz

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Nuts44
Lid
Berichten: 151
Lid geworden op: 25 dec 2006, 15:53

Re: laat je Re-enact ment outfit zien

Bericht door Nuts44 »

paratrooper schreef:
Nuts44 schreef:Ja jo.. Tuurlijk koop ook nog een holster.. Alsof alle para's met 1911's hebben rondgelopen...

Weetje wat! Koop ook meteen een paracute zodat je die bij elk evenement aan een boom kunt binden.. En TUURLIJK heb je thompson magazijnen nodig.. Iedere porrah liep naartuurlijk met een thompson.. Stel je voor... Een oorlog zonder thompsons en 1911's.. Je zou het maar moeten doen met alleen een garand en 1 sling munutie..

Heb je ook een foto van jezelf in uniform? (Kennen we lagge)
Waarover maak je nou eigenlijk problemen? OK er zijn nu eenmaal veel mensen die 101st uitbeelden en niet altijd even geslaagd dat is ook zo, maar moet je nou meteen beginnen afgeven op iemand gewoon omdat hij ook 101st wilt uitbeelden, een holster voor een 1911 wilt kopen en als wapen voor een Thompson wil kiezen? Zolang hij het maar correct doet, er waren toch para's die een 1911 en Thompson hadden, niet? Ik heb liever dat hij dit doet dan dat hij meteen een rangteken van Colonel op z'n helm zet of van Captain en bij de andere 25 officieren in een groep gaat staan wat nog veel minder correct is. Je kan ook op een vriendelijke manier zeggen dat paratroopers ook andere wapen gebruikten en hem een paar boeken aanraden i.p.v. beginnen kritiek te geven. Je klaagt alleen maar over het probleem i.p.v. het proberen een beetje te verhelpen.

Jij weet niet hoe vaak ik al in contact heb gestaan met meerdere airborne groepen en ze dat op een vriendelijke manier geprobeerd uit te leggen. En ik zie de symptomen nu al verschijnen.. 15 jaar.. airborne.. easy compagnie... thompson... m1911.. Dat kan ook anders, ik heb hem in een ander topic om zijn e-mailadres gevraagd en zal hem het via de mail of msn proberen uit te leggen.

Maar komop.. Doe ook eens wat anders dan airborne..
Gebruikersavatar
Bram.T.
Lid
Berichten: 436
Lid geworden op: 17 jun 2007, 11:26
Locatie: Lokeren O-VL Belgie

Re: laat je Re-enact ment outfit zien

Bericht door Bram.T. »

Nuts44 schreef:
paratrooper schreef:
Nuts44 schreef:Ja jo.. Tuurlijk koop ook nog een holster.. Alsof alle para's met 1911's hebben rondgelopen...

Weetje wat! Koop ook meteen een paracute zodat je die bij elk evenement aan een boom kunt binden.. En TUURLIJK heb je thompson magazijnen nodig.. Iedere porrah liep naartuurlijk met een thompson.. Stel je voor... Een oorlog zonder thompsons en 1911's.. Je zou het maar moeten doen met alleen een garand en 1 sling munutie..

Heb je ook een foto van jezelf in uniform? (Kennen we lagge)
Waarover maak je nou eigenlijk problemen? OK er zijn nu eenmaal veel mensen die 101st uitbeelden en niet altijd even geslaagd dat is ook zo, maar moet je nou meteen beginnen afgeven op iemand gewoon omdat hij ook 101st wilt uitbeelden, een holster voor een 1911 wilt kopen en als wapen voor een Thompson wil kiezen? Zolang hij het maar correct doet, er waren toch para's die een 1911 en Thompson hadden, niet? Ik heb liever dat hij dit doet dan dat hij meteen een rangteken van Colonel op z'n helm zet of van Captain en bij de andere 25 officieren in een groep gaat staan wat nog veel minder correct is. Je kan ook op een vriendelijke manier zeggen dat paratroopers ook andere wapen gebruikten en hem een paar boeken aanraden i.p.v. beginnen kritiek te geven. Je klaagt alleen maar over het probleem i.p.v. het proberen een beetje te verhelpen.

Jij weet niet hoe vaak ik al in contact heb gestaan met meerdere airborne groepen en ze dat op een vriendelijke manier geprobeerd uit te leggen. En ik zie de symptomen nu al verschijnen.. 15 jaar.. airborne.. easy compagnie... thompson... m1911.. Dat kan ook anders, ik heb hem in een ander topic om zijn e-mailadres gevraagd en zal hem het via de mail of msn proberen uit te leggen.

Maar komop.. Doe ook eens wat anders dan airborne..

daar heb je dan het grote nadeel als er films of series zoals band of brothers gemaakt worden.
een serie waar niks mis met is en die jong en oud aanspreekt, mensen die het geen wat ze zien dan willen naspelen waarbij weinigen echt denken aan historische nauwkeurigheid wat wel jammer is maar je kan het niet verbieden. en als ze dan thuis een verzameling van airborne spullen willen hebben kan je ze alleen maar advies geven en hun de raad geven om eerst een paar goeie boeken aan te schaffen en als ze niet luisteren is het hun probleem als achteraf blijkt dat hun verzameling bestaat uit reprospullen.
"You can manufacture weapons and you can purchase ammunition, but you can't buy valor and you can't pull heroes off an assembley line"
http://www.35thinfantrydivisionbelgium.be/
Airborne101
Lid
Berichten: 275
Lid geworden op: 14 dec 2008, 22:21

Re: laat je Re-enact ment outfit zien

Bericht door Airborne101 »

GVD jongens,,


echt hoor!
ik word er gewoon tering gek van,, er komt een topic wat is er mis met 101st airborne, hadden ze het over Band of Brothers,, ik zeg SPR heeft er nog een laag boven op gedaan,, word er helemaal met mij gekut over airborne dit en airborne dat!

tering, ik ga het nu even duidelijk zeggen:
IK BEN AIRBORNEGAANRE-ENACTEN (PROBEREN) OMDAT MIJN OOM DAT OOK DEED!
DAARNA ZAG IK AL DIE FILMS, TOEN VOND IK HET SUPER ENZO!!!!!!!!!
DUS LIG NIET DE HELE TIJD ZO TE KUTTEN! EN WEES BLIJ ALS IEMAND TROTS ERGENS OP IS, OF IETS RE-ENACT OF IETS DERGELIJKS!!!!!

waarom moet je altijd iemand afkraken...
tering,, ik kijk 2 dagen later dat ik post op dit topic en er staan 10 berichten met en dit dion.... en dat dion.. en zus dion...

gvd ik word er gek van, nogmaals ik PROBEER

geef niet elke para op de kop dat hij BOB heeft gekeken en daarom wil re-enacten.
jullie denken echt he, dat ik met mijn oom bob ging kijken, en dacht ey,, ik heb geld ik ga dat kopen, ik koop wat en koop meer,, ach ja ziet er wel leuk uit kopen kopen kopen....

gvd nee, ik heb eerst 3 focking boeken gekocht! allemaal doorgespit, eerst ff 2 maand denken wie en wat ik zou verzamelen, en uiteindelijk re-nacten! ben ik eruit,, heb ik wat basis info en ben ik 14 jaar besluit ik om bij clements een basis setje ( zeg maar) te kopen om een beetje te beginnen jumpboots, m43 suit, helmpie, en suspenders en 'n belt! ik ga naar beurzen probeer meer boeken te kopen, wat ik nu trouwens nog steeds doe! en af en toe koop ik iets!!!

WAT DOE IK NU GVD VERKEERD?????
echt hoa, ik word er gek van, en als jullie denken om iemand een beetje af te zeiken, dat ik dan iets anders PROBEER te re-enacten zitten jullie mooi fout!!!

er zijn mensen die niet alleen bob kijken en denken ey,,, lijkt me leuk ga ik doen!

SCHEER GVD NIET OVER 1 KAM!

en die holster heb ik trouwens vandaag gekocht in duiven, origineel, mooi ding.
en aan welke rang ik zat te denken, wat mezelf altijd wel vet leek (als klein jochie) was sergeant, maar ik DENK dat als ik een vereniging mag joinen dat je dan als pvt moet beginnen ofzo!


DUS GR DION
sorry jongens ik werd een beetje gek hiervan :bonk:
in peace sons bury their fathers,, in war fathers bury their sons,
Gebruikersavatar
Bram.T.
Lid
Berichten: 436
Lid geworden op: 17 jun 2007, 11:26
Locatie: Lokeren O-VL Belgie

Re: laat je Re-enact ment outfit zien

Bericht door Bram.T. »

Airborne101 schreef:GVD jongens,,


echt hoor!
ik word er gewoon tering gek van,, er komt een topic wat is er mis met 101st airborne, hadden ze het over Band of Brothers,, ik zeg SPR heeft er nog een laag boven op gedaan,, word er helemaal met mij gekut over airborne dit en airborne dat!

tering, ik ga het nu even duidelijk zeggen:
IK BEN AIRBORNEGAANRE-ENACTEN (PROBEREN) OMDAT MIJN OOM DAT OOK DEED!
DAARNA ZAG IK AL DIE FILMS, TOEN VOND IK HET SUPER ENZO!!!!!!!!!
DUS LIG NIET DE HELE TIJD ZO TE KUTTEN! EN WEES BLIJ ALS IEMAND TROTS ERGENS OP IS, OF IETS RE-ENACT OF IETS DERGELIJKS!!!!!

waarom moet je altijd iemand afkraken...
tering,, ik kijk 2 dagen later dat ik post op dit topic en er staan 10 berichten met en dit dion.... en dat dion.. en zus dion...

gvd ik word er gek van, nogmaals ik PROBEER

geef niet elke para op de kop dat hij BOB heeft gekeken en daarom wil re-enacten.
jullie denken echt he, dat ik met mijn oom bob ging kijken, en dacht ey,, ik heb geld ik ga dat kopen, ik koop wat en koop meer,, ach ja ziet er wel leuk uit kopen kopen kopen....

gvd nee, ik heb eerst 3 focking boeken gekocht! allemaal doorgespit, eerst ff 2 maand denken wie en wat ik zou verzamelen, en uiteindelijk re-nacten! ben ik eruit,, heb ik wat basis info en ben ik 14 jaar besluit ik om bij clements een basis setje ( zeg maar) te kopen om een beetje te beginnen jumpboots, m43 suit, helmpie, en suspenders en 'n belt! ik ga naar beurzen probeer meer boeken te kopen, wat ik nu trouwens nog steeds doe! en af en toe koop ik iets!!!

WAT DOE IK NU GVD VERKEERD?????
echt hoa, ik word er gek van, en als jullie denken om iemand een beetje af te zeiken, dat ik dan iets anders PROBEER te re-enacten zitten jullie mooi fout!!!

er zijn mensen die niet alleen bob kijken en denken ey,,, lijkt me leuk ga ik doen!

SCHEER GVD NIET OVER 1 KAM!

en die holster heb ik trouwens vandaag gekocht in duiven, origineel, mooi ding.
en aan welke rang ik zat te denken, wat mezelf altijd wel vet leek (als klein jochie) was sergeant, maar ik DENK dat als ik een vereniging mag joinen dat je dan als pvt moet beginnen ofzo!


DUS GR DION
sorry jongens ik werd een beetje gek hiervan :bonk:

je kan ook normaal reageren en niet om de de 5 woorden gvd gebruiken er wordt hier alleen duidelijk gemaakt waarom hier zoveel anti airborne reacties zijn dus vat dat allemaal niet zo persoonlijk op
"You can manufacture weapons and you can purchase ammunition, but you can't buy valor and you can't pull heroes off an assembley line"
http://www.35thinfantrydivisionbelgium.be/
Gebruikersavatar
Nuts44
Lid
Berichten: 151
Lid geworden op: 25 dec 2006, 15:53

Re: laat je Re-enact ment outfit zien

Bericht door Nuts44 »

Porra...
Frontovik
Lid
Berichten: 274
Lid geworden op: 21 dec 2008, 12:31

Re: laat je Re-enact ment outfit zien

Bericht door Frontovik »

Registreer je hier Dion: http://www.re-enactmentforum.nl/

De heer BBD ( BigBeautifulDoll ) zal je graag van dienst zijn met vragen over Re-enactment.
Sovjet re-enactment groep
http://krasnyoktjabr.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

What ever happens, we have got
the Maxim guns, and they have not!
Erik S.
Lid
Berichten: 1828
Lid geworden op: 23 mei 2005, 16:09
Locatie: Bergen Op Zoom

Re: laat je Re-enact ment outfit zien

Bericht door Erik S. »

Airborne101 schreef:GVD jongens,,


echt hoor!
ik word er gewoon tering gek van,, er komt een topic wat is er mis met 101st airborne, hadden ze het over Band of Brothers,, ik zeg SPR heeft er nog een laag boven op gedaan,, word er helemaal met mij gekut over airborne dit en airborne dat!

tering, ik ga het nu even duidelijk zeggen:
IK BEN AIRBORNEGAANRE-ENACTEN (PROBEREN) OMDAT MIJN OOM DAT OOK DEED!
DAARNA ZAG IK AL DIE FILMS, TOEN VOND IK HET SUPER ENZO!!!!!!!!!
DUS LIG NIET DE HELE TIJD ZO TE KUTTEN! EN WEES BLIJ ALS IEMAND TROTS ERGENS OP IS, OF IETS RE-ENACT OF IETS DERGELIJKS!!!!!

waarom moet je altijd iemand afkraken...
tering,, ik kijk 2 dagen later dat ik post op dit topic en er staan 10 berichten met en dit dion.... en dat dion.. en zus dion...

gvd ik word er gek van, nogmaals ik PROBEER

geef niet elke para op de kop dat hij BOB heeft gekeken en daarom wil re-enacten.
jullie denken echt he, dat ik met mijn oom bob ging kijken, en dacht ey,, ik heb geld ik ga dat kopen, ik koop wat en koop meer,, ach ja ziet er wel leuk uit kopen kopen kopen....

gvd nee, ik heb eerst 3 focking boeken gekocht! allemaal doorgespit, eerst ff 2 maand denken wie en wat ik zou verzamelen, en uiteindelijk re-nacten! ben ik eruit,, heb ik wat basis info en ben ik 14 jaar besluit ik om bij clements een basis setje ( zeg maar) te kopen om een beetje te beginnen jumpboots, m43 suit, helmpie, en suspenders en 'n belt! ik ga naar beurzen probeer meer boeken te kopen, wat ik nu trouwens nog steeds doe! en af en toe koop ik iets!!!

WAT DOE IK NU GVD VERKEERD?????
echt hoa, ik word er gek van, en als jullie denken om iemand een beetje af te zeiken, dat ik dan iets anders PROBEER te re-enacten zitten jullie mooi fout!!!

er zijn mensen die niet alleen bob kijken en denken ey,,, lijkt me leuk ga ik doen!

SCHEER GVD NIET OVER 1 KAM!

en die holster heb ik trouwens vandaag gekocht in duiven, origineel, mooi ding.
en aan welke rang ik zat te denken, wat mezelf altijd wel vet leek (als klein jochie) was sergeant, maar ik DENK dat als ik een vereniging mag joinen dat je dan als pvt moet beginnen ofzo!


DUS GR DION
sorry jongens ik werd een beetje gek hiervan :bonk:
Denk je nu écht dat als menig re-enactmentvereniging jouw inschrijving leest en je naam googled, en op dit topic terecht komt, JOU als lid wil hebben?

:W
Master of Puppets - Custom Mannequins
https://www.facebook.com/FJM44" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Bram.T.
Lid
Berichten: 436
Lid geworden op: 17 jun 2007, 11:26
Locatie: Lokeren O-VL Belgie

Re: laat je Re-enact ment outfit zien

Bericht door Bram.T. »

Erik S. schreef:
Airborne101 schreef:GVD jongens,,


echt hoor!
ik word er gewoon tering gek van,, er komt een topic wat is er mis met 101st airborne, hadden ze het over Band of Brothers,, ik zeg SPR heeft er nog een laag boven op gedaan,, word er helemaal met mij gekut over airborne dit en airborne dat!

tering, ik ga het nu even duidelijk zeggen:
IK BEN AIRBORNEGAANRE-ENACTEN (PROBEREN) OMDAT MIJN OOM DAT OOK DEED!
DAARNA ZAG IK AL DIE FILMS, TOEN VOND IK HET SUPER ENZO!!!!!!!!!
DUS LIG NIET DE HELE TIJD ZO TE KUTTEN! EN WEES BLIJ ALS IEMAND TROTS ERGENS OP IS, OF IETS RE-ENACT OF IETS DERGELIJKS!!!!!

waarom moet je altijd iemand afkraken...
tering,, ik kijk 2 dagen later dat ik post op dit topic en er staan 10 berichten met en dit dion.... en dat dion.. en zus dion...

gvd ik word er gek van, nogmaals ik PROBEER

geef niet elke para op de kop dat hij BOB heeft gekeken en daarom wil re-enacten.
jullie denken echt he, dat ik met mijn oom bob ging kijken, en dacht ey,, ik heb geld ik ga dat kopen, ik koop wat en koop meer,, ach ja ziet er wel leuk uit kopen kopen kopen....

gvd nee, ik heb eerst 3 focking boeken gekocht! allemaal doorgespit, eerst ff 2 maand denken wie en wat ik zou verzamelen, en uiteindelijk re-nacten! ben ik eruit,, heb ik wat basis info en ben ik 14 jaar besluit ik om bij clements een basis setje ( zeg maar) te kopen om een beetje te beginnen jumpboots, m43 suit, helmpie, en suspenders en 'n belt! ik ga naar beurzen probeer meer boeken te kopen, wat ik nu trouwens nog steeds doe! en af en toe koop ik iets!!!

WAT DOE IK NU GVD VERKEERD?????
echt hoa, ik word er gek van, en als jullie denken om iemand een beetje af te zeiken, dat ik dan iets anders PROBEER te re-enacten zitten jullie mooi fout!!!

er zijn mensen die niet alleen bob kijken en denken ey,,, lijkt me leuk ga ik doen!

SCHEER GVD NIET OVER 1 KAM!

en die holster heb ik trouwens vandaag gekocht in duiven, origineel, mooi ding.
en aan welke rang ik zat te denken, wat mezelf altijd wel vet leek (als klein jochie) was sergeant, maar ik DENK dat als ik een vereniging mag joinen dat je dan als pvt moet beginnen ofzo!


DUS GR DION
sorry jongens ik werd een beetje gek hiervan :bonk:
Denk je nu écht dat als menig re-enactmentvereniging jouw inschrijving leest en je naam googled, en op dit topic terecht komt, JOU als lid wil hebben?

:W
hij doet me vaag denken aan iemand van een paar maanden geleden bastogne101 of iets in die aard dat was ook zo'n opvliegend type
"You can manufacture weapons and you can purchase ammunition, but you can't buy valor and you can't pull heroes off an assembley line"
http://www.35thinfantrydivisionbelgium.be/
Gebruikersavatar
Pvt. Mike
Lid
Berichten: 178
Lid geworden op: 08 apr 2008, 18:19
Locatie: LIMBURG!
Contacteer:

Re: laat je Re-enact ment outfit zien

Bericht door Pvt. Mike »

Ja, wat is er eigenlijk met bastogne101st gebeurt.. is hij van het forum weg of gebanned ofzo?
Fuck Hitler And The Rest, 35th The Best!
Gebruikersavatar
Bram.T.
Lid
Berichten: 436
Lid geworden op: 17 jun 2007, 11:26
Locatie: Lokeren O-VL Belgie

Re: laat je Re-enact ment outfit zien

Bericht door Bram.T. »

Pvt. Mike schreef:Ja, wat is er eigenlijk met bastogne101st gebeurt.. is hij van het forum weg of gebanned ofzo?
ik denk dat die weg is maar dan vrijwillig
"You can manufacture weapons and you can purchase ammunition, but you can't buy valor and you can't pull heroes off an assembley line"
http://www.35thinfantrydivisionbelgium.be/
Erik S.
Lid
Berichten: 1828
Lid geworden op: 23 mei 2005, 16:09
Locatie: Bergen Op Zoom

Re: laat je Re-enact ment outfit zien

Bericht door Erik S. »

SPEARHEAD schreef: hij doet me vaag denken aan iemand van een paar maanden geleden bastogne101 of iets in die aard dat was ook zo'n opvliegend type
Ja inderdaad, ook zo'n zekere porra. :r
Master of Puppets - Custom Mannequins
https://www.facebook.com/FJM44" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Bram.T.
Lid
Berichten: 436
Lid geworden op: 17 jun 2007, 11:26
Locatie: Lokeren O-VL Belgie

Re: laat je Re-enact ment outfit zien

Bericht door Bram.T. »

wat ik raar vind is dat je zegt dat begonnen bent met airborne voor dat je naar BOB en SPR gekeken hebt terwijl bob zowat de bijbel is voor het merendeel van 101abn reenactrs/verzamelaars. of het moet voor de release geweest zijn van BOB die in nederland in 2002 was dus toen jij ongeveer 8 jaar was wat in mijn ogen nog vreemder is.
"You can manufacture weapons and you can purchase ammunition, but you can't buy valor and you can't pull heroes off an assembley line"
http://www.35thinfantrydivisionbelgium.be/
Gebruikersavatar
Samuel.
Lid
Berichten: 308
Lid geworden op: 17 nov 2007, 21:06

Re: laat je Re-enact ment outfit zien

Bericht door Samuel. »

SPEARHEAD schreef:
Pvt. Mike schreef:Ja, wat is er eigenlijk met bastogne101st gebeurt.. is hij van het forum weg of gebanned ofzo?
ik denk dat die weg is maar dan vrijwillig
Hij is gebanned. (Zo schrijf je het toch?)
http://forum.wo2.nl/viewtopic.php?f=16&t=110&start=120
Op bladzijde 9, iets naar beneden.
[Beschikbaar voor advertentie, bij interesse PB]
A lone wolf without a pack is either a survivor or a brute.
Gebruikersavatar
Veltro
Lid
Berichten: 1378
Lid geworden op: 26 jul 2005, 21:05

Re: laat je Re-enact ment outfit zien

Bericht door Veltro »

Wat een verschrikkelijke thread is dit. En ook logisch dat deze zo verloopt, want het gaat hier om een meningsverschil. Er is geen goed of fout bij de keuze van een hobby.

Ik begrijp waarom mensen een afkeur hebben voor Airborne en dan hoofzakelijk om de reden hoe een jonge starter hier mee omgaat. Ik zou moe worden van zo'n persoon met een half incorrect uniform welke zich re-enacter noemt terwijl ik jaren ermee ben bezig geweest om een eenheid met volle eerbied neer te zetten, naar de veteranen en het publiek toe.

Aan de andere kant: waarom mag je als starter/hobbyist niet een airborne proberen neer te zetten. Alleen de poging hiertoe wordt al neergesabeld. Misschien kan deze persoon met begeleiding van "professionele" re-enacters een correcte weergave bewerkstelligen met een juiste overtuiging. Een mede correcte re-enacter in de dop zou toch moeten worden omarmd, om zijn inzet en beweegredenen uit te werken. Je kan niet iedere starter over 1 kam scheren. Stereotypering heeft in het verleden al tot teveel kwalijke dingen geleid.
Alleen airborne afschrijven vanwege het airborne zijn is kul, net als airborne verheerlijking. Beide negatieve extremen. Italiaans is in vergelijking met alles in Nederlands een anti-hype. Moet ik nu iedereen gaan overhalen om Italiaans te gaan verzamelen/uitbeelden?

Voor mij is een re-enacter een persoon aangesloten bij een re-enactment vereniging. Ieder ander heeft puur een hobby.
Beide behandel ik met respect, maar wel in een ander daglicht. Van een re-enactor verwacht ik een een getrouwe weergave, van een hobbyist verwacht ik enkel passie en een poging tot correcte weergave, dit tot het moment hij ook een re-enacter wordt. Ik verwacht wel van een hobbyist dat hij zich dan ook zo gedraagd.

Veltro
Credere, Obbedire, Combattere!!!!Avanti!!!!Saluto Al Duce!!!!
Gebruikersavatar
Pvt. Mike
Lid
Berichten: 178
Lid geworden op: 08 apr 2008, 18:19
Locatie: LIMBURG!
Contacteer:

Re: laat je Re-enact ment outfit zien

Bericht door Pvt. Mike »

Veltro schreef:
Aan de andere kant: waarom mag je als starter/hobbyist niet een airborne proberen neer te zetten.
Ben ik met je eens.. mijn eerste uniform was ook een 101 AB uniform.. wel niet een m42 reenforced maar unreenforced (volgens mij heet het zo) zoals op de foto's 10 blz. terug te zien is.. hoewel ik toen ook al infanterie en tank crew had en dat heb ik ook al heel lang.. en nu heb ik nog meer uniformen.. dus.. zo kan het met iedereen gaan die met airborne begind.. maarja ik had niet al direct zo'n grote mond zoals Bastogne101st tegen ervaren re-enacters! _/-\o_ :yes:

ps. ik ben al vanaf 2001 bezig met verzamelen ongeveer omdat mijn vader toen zijn GMC kocht.. en heb vanaf 2004 dat m42 uniform.. en nog geen jaar later kwam het infanterie dus.. als je iemand de kans geeft gaat het misschien ook zo:P
Fuck Hitler And The Rest, 35th The Best!
Plaats reactie