Onbenul..

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Gesloten
Gebruikersavatar
killingspree
Lid
Berichten: 1659
Lid geworden op: 21 nov 2004, 18:19
Locatie: None

Re: Onbenul..

Bericht door killingspree »

er kon er maar 1 op reageren.... ( dat bijvoorbeeld is hitserig gedrag ) snel geirriteerd, snel op de teentjes getrapt.
Maar onthoud 1 ding, actie = reactie !
Gebruikersavatar
Ruimteaapje
Lid
Lid
Berichten: 696
Lid geworden op: 16 mei 2008, 12:29

Re: Onbenul..

Bericht door Ruimteaapje »

Aaaah, dan begreep ik je verkeerd. Ik dacht aan hitsige pubers ofzo - jongetjes met hormonen - maar gezien het aantal dames dat lid is van dit forum hebben we dat gedrag al twee jaar niet meer gezien hier :wink:
D'yer wanna be a spacemonkey and live in the sky?
Gebruikersavatar
killingspree
Lid
Berichten: 1659
Lid geworden op: 21 nov 2004, 18:19
Locatie: None

Re: Onbenul..

Bericht door killingspree »

wellicht heeft dat ook een reden.
Gebruikersavatar
Ruimteaapje
Lid
Lid
Berichten: 696
Lid geworden op: 16 mei 2008, 12:29

Re: Onbenul..

Bericht door Ruimteaapje »

Dat er geen oversekst pubergedrag meer is op dit forum? Uiteraard heeft dat een reden maar die reden is al twee jaar weg :yes:
D'yer wanna be a spacemonkey and live in the sky?
Gebruikersavatar
Petrikov
Lid
Berichten: 135
Lid geworden op: 25 aug 2008, 18:12

Re: Onbenul..

Bericht door Petrikov »

IK hou me een beetje in op het forum dus vandaar dat er niet zoveel oversekste pubers meer zijn :P
its better to die on your feet, then live on your knees
Gebruikersavatar
Ruimteaapje
Lid
Lid
Berichten: 696
Lid geworden op: 16 mei 2008, 12:29

Re: Onbenul..

Bericht door Ruimteaapje »

Wat betreft het vragen om respect: dat krijg iemand alleen als hij het verdient. Dat klinkt heel bot, maar wat ik wil zeggen is dat het een wisselwerking is: veel mensen voelen zich "expert" maar als andere mensen dit niet zo ervaren dan krijg je wrevel. Iemand claimt dan een positie die hij in de ogen van (een deel van) de rest niet verdient. En helaas is het zo dat spelling (jawel, daar is dat woord weer) daar ook een rol in speelt: iemand met een beroerde kennis van de Nederlandse taal zal immers ook weinig lees- en schrijfervaring hebben en komt dus, in elk geval op mij, niet over als de ervaren deskundige die hij graag wil zijn. Andersom is uiteraard ook vaak het geval: iemand kan onzin heel welbespraakt in moeilijke woorden verpakken, maar onzin blijft onzin.
D'yer wanna be a spacemonkey and live in the sky?
Gebruikersavatar
Petrikov
Lid
Berichten: 135
Lid geworden op: 25 aug 2008, 18:12

Re: Onbenul..

Bericht door Petrikov »

dat vind jij.
its better to die on your feet, then live on your knees
Gebruikersavatar
Ruimteaapje
Lid
Lid
Berichten: 696
Lid geworden op: 16 mei 2008, 12:29

Re: Onbenul..

Bericht door Ruimteaapje »

Zou dat zijn waarom ik "in elk geval op mij" schreef? :yes:
D'yer wanna be a spacemonkey and live in the sky?
siggel
Lid
Berichten: 223
Lid geworden op: 08 jun 2005, 19:17
Locatie: Assendelft

Re: Onbenul..

Bericht door siggel »

Ruimteaapje schreef:Zou dat zijn waarom ik "in elk geval op mij" schreef? :yes:
@ petrikov. En dat bedoelen we met goed lezen wat er staat. Dus waar slaat dat op, die zin van je?
(\_/)
(o.o)
(><) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Gebruikersavatar
killingspree
Lid
Berichten: 1659
Lid geworden op: 21 nov 2004, 18:19
Locatie: None

Re: Onbenul..

Bericht door killingspree »

ruimteaapje, telkens als er hier iets gepost word hang jij er meteen boven op, vind ik prima, maar het komt bij mij een beetje vreemd over. wellicht realiseer je je dan toch dat niet iedereen gelukkig is met het geen jij post. Je hebt ( net zoals ik ) een zeer uit gesproken mening en dat is ook goed. Maar ik heb door de jaren heen geleerd dat dat niet altijd zijn vruchten afwerpt. Misschien een tip om mee te nemen in de toekomst !
Gebruikersavatar
Ruimteaapje
Lid
Lid
Berichten: 696
Lid geworden op: 16 mei 2008, 12:29

Re: Onbenul..

Bericht door Ruimteaapje »

Dat niet iedereen daar blij mee is realiseer ik mij terdege. Dit topic is sowieso daarom ontstaan (waar is Bartje trouwens gebleven?). Voor mij is belangrijk WIE er niet blij mee is en WAAROM. En als ik naar die combinatie kijk dan kan ik prima met mijn tegenstanders leven. Als ze zich niets aantrokken van mijn kritieken zou het zorgelijk zijn: dan hebben ze namelijk een bord voor hun kop :wink:
D'yer wanna be a spacemonkey and live in the sky?
Heavy Fuel

Re: Onbenul..

Bericht door Heavy Fuel »

Kijk eens aan,nu komt Ruimteaapje tot de kern van de kwestie. Deelnemers op fora,dienen zich wel te realiseren,dat correcte spelling en schrijfwijze. Juist een respect is naar andere deelnemers. Daar valt msn gebrabbel niet onder. Mensen met een woordblindheid,kunnen er niets aan doen,maar dat kan men zelf aangeven. Uiteraard mijn mening.
Mvg
Willem
Gebruikersavatar
magicdutchmen
Lid
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 aug 2007, 19:09
Contacteer:

Re: Onbenul..

Bericht door magicdutchmen »

Het algemene spelling en grammatica- niveau in Nederland is nou eenmaal niet zo hoog dan vaak mag worden verwacht. Bijna elke uitzending van het NOS hoor ik weer een kromme zinsconstructie. Jammer maar waar. Deal with it! Mocht het te guitig worden dan zal er iets van moeten worden gezegd.
Voor mij is belangrijk WIE er niet blij mee is en WAAROM. En als ik naar die combinatie kijk dan kan ik prima met mijn tegenstanders leven
Ik wist niet dat dit forum door jou als een grote boksring werd gezien? Volgens mij is dat niet helemaal de bedoeling. Een discussie is prima, maar om nou telkens het laatste woord te willen hebben komt imo. niet echt volwassen over. Kritiek geven is makkelijk, nu nog ontvangen!
http://warhelmets.nl/
Op zoek naar Nederlandse helmen pre 40.
Gebruikersavatar
killingspree
Lid
Berichten: 1659
Lid geworden op: 21 nov 2004, 18:19
Locatie: None

Re: Onbenul..

Bericht door killingspree »

Hier sluit ik me volledig bij aan,
mocht je je toch nog aan tekst willen ergeren heb je hier een buiten kansje :D ( over msn taal gesproken )
http://link.marktplaats.nl/217543726

Wat rest op dit forum is het gebrek aan respect voor elkaar, sommige kunnen hier kennelijk niet mee omgaan, andere zijn hier reeds voor geband en komen later terug en denken dat men de sarcastische opmerkingen niet door heeft. Ga toch krassen...

jongens, have a nice day. :evil:
Gebruikersavatar
Ruimteaapje
Lid
Lid
Berichten: 696
Lid geworden op: 16 mei 2008, 12:29

Re: Onbenul..

Bericht door Ruimteaapje »

magicdutchmen schreef:Ik wist niet dat dit forum door jou als een grote boksring werd gezien?
Onzin, ik heb het niet over "het forum" maar enkel over die paar forumleden die het nodig vinden om continu tegen mij aan te zeuren over wat ik allemaal wel en niet moet doen en die het (zoals Sturmkreuz/Bart) blijkbaar nodig vinden hier speciaal topics over te starten.
killingspree schreef:andere zijn hier reeds voor geband en komen later terug en denken dat men de sarcastische opmerkingen niet door heeft.
_/-\o- Je snapt het echt niet hè?
D'yer wanna be a spacemonkey and live in the sky?
Gesloten