Luftwaffe camo achtergebleven bij de laatste gevechten in NL

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
Gebruikersavatar
killingspree
Lid
Berichten: 1659
Lid geworden op: 21 nov 2004, 18:19
Locatie: None

Re: Luftwaffe camo achtergebleven bij de laatste gevechten in NL

Bericht door killingspree »

tis erg he... :r
anti repro
Lid
Berichten: 172
Lid geworden op: 14 mar 2007, 19:50

Re: Luftwaffe camo achtergebleven bij de laatste gevechten in NL

Bericht door anti repro »

Edgar schreef:Forum.wo2 weer op z'n best!!
Steek je hand in eigen boezem zou ik zeggen.

Alleen omdat ik mijn waardering (meerdere malen, hetgeen kennelijk verboden is) over de helm van Killingspree uitspreek, menen sommigen hun "almighty voice" ten toon te moeten spreiden. Jammer !! (Killingspree is wel onderhand de enige die mooi spul laat zien en het bezoek aan dit forum waard is).

Willem, je laat keer op keer zien dat je overloopt van jaloezie, ondanks meerdere verzoeken van leden niets van je eigen verzameling laat zien (kennelijk bezit je een in elkaar geflanst Duits jasje en wat bovo helmen) .
Na je "ban" ga je gewoon door met het zieken van anderen en het getuigt van zieligheid ten top om via PM op deze respectloze manier naar andere forumleden te reageren. Haat,nijd en jaloezie druipen van je reacties af. Ben een kerel en probeer volwassen te reageren.

Jammer dat deze topic over een camohelm zou uit de klauwen giert. :?
(mea culpa wat betreft mijn onnozele vragen)
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Re: Luftwaffe camo achtergebleven bij de laatste gevechten in NL

Bericht door Edgar »

anti repro schreef:
Edgar schreef:Forum.wo2 weer op z'n best!!
Steek je hand in eigen boezem zou ik zeggen.

Alleen omdat ik mijn waardering (meerdere malen, hetgeen kennelijk verboden is) over de helm van Killingspree uitspreek, menen sommigen hun "almighty voice" ten toon te moeten spreiden. Jammer !! (Killingspree is wel onderhand de enige die mooi spul laat zien en het bezoek aan dit forum waard is).

Willem, je laat keer op keer zien dat je overloopt van jaloezie, ondanks meerdere verzoeken van leden niets van je eigen verzameling laat zien (kennelijk bezit je een in elkaar geflanst Duits jasje en wat bovo helmen) .
Na je "ban" ga je gewoon door met het zieken van anderen en het getuigt van zieligheid ten top om via PM op deze respectloze manier naar andere forumleden te reageren. Haat,nijd en jaloezie druipen van je reacties af. Ben een kerel en probeer volwassen te reageren.

Jammer dat deze topic over een camohelm zou uit de klauwen giert. :?
(mea culpa wat betreft mijn onnozele vragen)
Misschien moet jij de politiek in gaan anti-repro.. Daar hebben ze wel behoefte aan figuurtjes zoals jou. Meepraten, slijmen, zonder inhoud etc.
Maar goed, meer zal ik niet meer posten in dit topic, dan kan jij mooi verder gaan met je complimentjes.
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Heavy Fuel

Re: Luftwaffe camo achtergebleven bij de laatste gevechten in NL

Bericht door Heavy Fuel »

Wil er best wel op reageren hoor Anti Repro. Ik laat hier inderdaad niets zien van mijn collectie,dat behoud ik voor 3 andere fora.Er zijn hier leden geregistreerd,die weten wat ik in mijn collectie heb.Ik ben namelijk geen ooh en aah verzamelaar. En jaloezie hoe bedoel je ? Word zelf eens volwassen,je bent ziende blind.
Mvg
Willem
Gebruikersavatar
magicdutchmen
Lid
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 aug 2007, 19:09
Contacteer:

Re: Luftwaffe camo achtergebleven bij de laatste gevechten in NL

Bericht door magicdutchmen »

Willem, je laat keer op keer zien dat je overloopt van jaloezie, ondanks meerdere verzoeken van leden niets van je eigen verzameling laat zien (kennelijk bezit je een in elkaar geflanst Duits jasje en wat bovo helmen) .
Na je "ban" ga je gewoon door met het zieken van anderen en het getuigt van zieligheid ten top om via PM op deze respectloze manier naar andere forumleden te reageren. Haat,nijd en jaloezie druipen van je reacties af. Ben een kerel en probeer volwassen te reageren.
Laten we het inderdaad op jaloezie houden. Dan hoeven we er ook niet inhoudelijk op in te gaan. Maar heren, in het kader van het wederzijds respect; ook denkende aan het nieuwe jaar stel ik voor dat we deze discussie beeindigen in dit topic.
http://warhelmets.nl/
Op zoek naar Nederlandse helmen pre 40.
Gebruikersavatar
killingspree
Lid
Berichten: 1659
Lid geworden op: 21 nov 2004, 18:19
Locatie: None

Re: Luftwaffe camo achtergebleven bij de laatste gevechten in NL

Bericht door killingspree »

dat zou dan het zoveelste topic zijn wat de laatste weken verziekt is en gesloten mede dankzij ....
Gebruikersavatar
luc
Lid
Berichten: 606
Lid geworden op: 05 apr 2005, 18:04
Locatie: eeklo , oost vlaanderen
Gegeven: 1 keer
Ontvangen: 2 keer

Re: Luftwaffe camo achtergebleven bij de laatste gevechten in NL

Bericht door luc »

Heavy Fuel schreef:Er zijn hier leden geregistreerd,die weten wat ik in mijn collectie heb.
:yes: Inderdaad, en het is meer dan een in elkaar geflanst Duits jasje en wat bovo helmen O-)
http://meetjesland1940.be/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
jeroen wo2
Beste Signature 2008
Beste Signature 2008
Berichten: 2210
Lid geworden op: 25 mar 2006, 12:12
Locatie: Zuid-Holland

Re: Luftwaffe camo achtergebleven bij de laatste gevechten in NL

Bericht door jeroen wo2 »

Dus jullie bedoelen dat als iemand een grote collectie heeft dat hij een bepaalde status heeft.
Het lijkt mij dat als iemand de juiste kennis heeft dat hij pas status heeft..
Ga anders lekker verder via pb met zeiken en laat deze gozer zijn collectie tonen..
Never Back Down
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Luftwaffe camo achtergebleven bij de laatste gevechten in NL

Bericht door S1991 »

killingspree schreef:dat zou dan het zoveelste topic zijn wat de laatste weken verziekt is en gesloten mede dankzij ....
Helemaal correct :yes: :zapped:
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Luftwaffe camo achtergebleven bij de laatste gevechten in NL

Bericht door S1991 »

killingspree schreef:nee dit soort helmen zijn een "Dead End".
Geen naam, geen rang, geen eenheid...
not much to go on
Ah oke. Bedankt! Wel jammer dat je niet meer informatie erover kunt vinden.
Maar goed, ga zo door met het verzamelen van die nette potjes :) :yes:
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Gebruikersavatar
battle of the Bulge
Lid
Berichten: 206
Lid geworden op: 21 feb 2007, 17:36
Locatie: SITTARD

Re: Luftwaffe camo achtergebleven bij de laatste gevechten in NL

Bericht door battle of the Bulge »

Nog even vlug twee dingen, voordat dit topic weer eens gesloten wordt.
1. Anti repro, eerlijk waar ik erger me nog eens dood aan jou.
2. Klasse helm had niet anders verwacht ga zo door.

En nu weer lekker On Topic we hebben ons weer van onze beste kant laten zien forum.
mvg Merijn.
Saint Vith en Hürtgen: dat was de druppel die de Bloody Bucket deed overlopen.
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Re: Luftwaffe camo achtergebleven bij de laatste gevechten in NL

Bericht door Proos »

Laten we wel wezen: bedreigingen zijn niet toegestaan op dit forum. Ik ga twee personen (vooralsnog) tijdelijk bannen. Als men niet met elkaar om kan gaan (tel eens tot tien en reageer niet op de ander) dan is dit niet de place to be en is het echt einde lidmaatschap. Volgens mij is prima duidelijk wat wel en niet mag, wees zelf een voorbeeld voor wat je dit forum zou willen laten zijn.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Plaats reactie