forgotten hope

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
merkloos
Lid
Berichten: 244
Lid geworden op: 14 sep 2008, 14:21

forgotten hope

Bericht door merkloos »

Een forum vol met 2de wereld oorlog verzamelaars of gewoon mensen die het intressant vinden. Maar wie speelt er nou van ons alle nou forgotten hope 2?
Forgotten hope is een mod op battlefield 2 en daardoor krijg je een realisische 2de wereld oorlog setting.

Hier is de link
http://forgottenhope.bf1942files.com/ma ... ng=english
Gebruikersavatar
sniper snoop
Beste Signature 2010
Beste Signature 2010
Berichten: 1704
Lid geworden op: 23 jul 2006, 03:09
Locatie: Ieper - Belgie
Contacteer:

Re: forgotten hope

Bericht door sniper snoop »

Eventjes wat beter informeren. :wink:

Forgotten Hope is een mod voor Battlefield 1942 gebaseerd op historische correctheid. Het heeft o.a. nieuwe army’s geïntroduceerd, de Fransen, New Zee Landers, Polen, Finnen en de Italianen. De mod breidt zich tot 50 meer nieuwe kaarten en 250 verschillende voertuigen uit. En dit aantal blijft stijgen door clans die regelmatig een mappack uitgeven waarin nieuwe mappen worden voorgesteld. Vaak ook nieuwe voertuigen, zoals de Sturmtiger en de Jagdtiger door Pixel-Fighter.com. De eerste planning was om deze mod te laten verlopen in 1940-1941 maar later is besloten deze uit te breiden naar 1939-1945. Het is de bedoeling om ook meer realisme toe te voegen aan Battlefield. Tanks zullen bijvoorbeeld de juiste ‘loadout’ krijgen. Met een jeep rammen op een tank zal geen effect meer hebben. Bommen van de vliegtuigen zullen meer schade toebrengen. Granaten zullen niet tot nauwelijks een tank beschadigen. En verder diverse historisch correcte vehicles die passen bij de nieuwe maps die ook historisch correct moeten zijn. Infantry classes zullen allemaal vernieuwd worden. De machinegunner is bijvoorbeeld genoemd evenals een Rifle Grenade launcher.

Forgotten Hope: Secret Weapons, afgekort als FHSW, is een uitbereiding van Forgotten Hope. Forgotten Hope is van Duits oorsprong, terwijl Forgotten Hope: Secret Weapons een realisatie is van Japanse lui. FHSW speelt zich af tijdens de Tweede Wereldoorlog. Terwijl de oorlog op gang is, worden aan beiden zijden wapens, voertuigen, vliegtuigen en schepen gerealiseerd om de vijand te vernietigen. In deze mod worden veel "secret weapons" gebruikt waarvan er slechts een, twee, mss tien of geen werden gebouwd. Wapens zoals de Stg 44 met Night Vision, gemechaniseerde luchtafweer zoals de Flakpanzer V Coelian en de T54/E1, jachtvlietguigen zoals de Vought XF5U "Flying Flapjack" en de Kyushu J7W1 Shinden. Vliegtuigen voorzien van kanonnen zoals de B-25G Mitchell en de Me 262A-1a/U4 "Pulkzerstörer". Bommenwerpers en transportvliegtuigen zoals He 111-Z, Me 323 en de YB-40 Gunship. En nog veel meer zoals de Nazi Ufo "Hanebau II" en de Landkreuzer P.1000 "Ratte". Er zijn niet alleen meer wapens, maar er is ook een deelnemende nationaliteit bij gekomen, Hongarije, die voor de Duitsers vechten. Daarbij beschikt de mod over drie mappen waar je vliegtuigen, tanks en artillerie kan testen. De effecten zijn nog veel beter en de schepen werde uitgerust met alarm. Een echte aanrader dus!!!

Forgotten Hope 2 is egbaseerd op de eerste versie voor Battlefield 1942. Het speelt zich in haar eerste release grotendeels af in Noord-Afrika er is tot nu toe 1 kaart die zich afspeelt in Griekenland. Forgotten Hope 2 haar eerste release is vrijgegeven op 14 december 2007, de volgende release is werd vrij gegeven op 16 mei 2008. Binnenkort zal er ook een update komen voor de eerste release die meer voertuigen en mappen toevoegd. Bezoek regelamtig de websites voor meer updates.
"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008

Heb je Battlefield 1918 problemen? Klik hier en leg uit wat het probleem is!
merkloos
Lid
Berichten: 244
Lid geworden op: 14 sep 2008, 14:21

Re: forgotten hope

Bericht door merkloos »

gewoon een vraag waar heb je gevonden dat de normandy release in mei is? Ik wist dat hij kwam maar nu weet ik ook een datum kan ik me gaan verheugen :) !

Nog een vraag ik dacht een keer een jeep met een kap te hebben gezien weet jij die toevallig te vinden? Het betreft hier een Willys MB.
Gebruikersavatar
sniper snoop
Beste Signature 2010
Beste Signature 2010
Berichten: 1704
Lid geworden op: 23 jul 2006, 03:09
Locatie: Ieper - Belgie
Contacteer:

Re: forgotten hope

Bericht door sniper snoop »

ooooh, oude info. Moet ik nog eventjes aanpassen. Dit was van plan.....maar het is toch uitgesteld.
"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008

Heb je Battlefield 1918 problemen? Klik hier en leg uit wat het probleem is!
Gebruikersavatar
iknowdintoo
Lid
Berichten: 1753
Lid geworden op: 10 okt 2007, 17:33
Locatie: Terherne, Friesland
Ontvangen: 1 keer

Re: forgotten hope

Bericht door iknowdintoo »

Een andere uitbreiding van Forgotten Hope is Forgotten Honor. Deze heeft ook de KNIL en het NL Verzet, alleen niemand speelt het..
Ik speel FH1 nog wel eens, ik ben sniper snoop al eens tegen gekomen (Ratte trap :P ).
Gebruikersavatar
sniper snoop
Beste Signature 2010
Beste Signature 2010
Berichten: 1704
Lid geworden op: 23 jul 2006, 03:09
Locatie: Ieper - Belgie
Contacteer:

Re: forgotten hope

Bericht door sniper snoop »

iknowdintoo schreef:Een andere uitbreiding van Forgotten Hope is Forgotten Honor. Deze heeft ook de KNIL en het NL Verzet, alleen niemand speelt het..
Ik speel FH1 nog wel eens, ik ben sniper snoop al eens tegen gekomen (Ratte trap :P ).
Ja op FHSW kan je mij zeker terug vinden. Forgotten Hope 2 zal ik wachten. Ik ben die al beu gespeeld. Forgotten Honor zorgt voor problemen thuis. Het geluid valt na een tijdje uit met kort daarop het complete game. Idem voor de mappen in FHSW.
"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008

Heb je Battlefield 1918 problemen? Klik hier en leg uit wat het probleem is!
merkloos
Lid
Berichten: 244
Lid geworden op: 14 sep 2008, 14:21

Re: forgotten hope

Bericht door merkloos »

sniper snoop schreef:
iknowdintoo schreef:Een andere uitbreiding van Forgotten Hope is Forgotten Honor. Deze heeft ook de KNIL en het NL Verzet, alleen niemand speelt het..
Ik speel FH1 nog wel eens, ik ben sniper snoop al eens tegen gekomen (Ratte trap :P ).
Ja op FHSW kan je mij zeker terug vinden. Forgotten Hope 2 zal ik wachten. Ik ben die al beu gespeeld. Forgotten Honor zorgt voor problemen thuis. Het geluid valt na een tijdje uit met kort daarop het complete game. Idem voor de mappen in FHSW.
WAs jij vanmiddag ook niet online hij had ongeveer dezelfde naam.
Gebruikersavatar
sniper snoop
Beste Signature 2010
Beste Signature 2010
Berichten: 1704
Lid geworden op: 23 jul 2006, 03:09
Locatie: Ieper - Belgie
Contacteer:

Re: forgotten hope

Bericht door sniper snoop »

=DFL= Sniper Snoop (B)
"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008

Heb je Battlefield 1918 problemen? Klik hier en leg uit wat het probleem is!
merkloos
Lid
Berichten: 244
Lid geworden op: 14 sep 2008, 14:21

Re: forgotten hope

Bericht door merkloos »

Ik weet niet maar ik geloof niet dat jij dit dan was. De naam was een stuk moeilijker.

Natuurlijk ga ik jou naam nu ff opzoeken op rank sites kijken of je beter bent.
merkloos
Lid
Berichten: 244
Lid geworden op: 14 sep 2008, 14:21

Re: forgotten hope

Bericht door merkloos »

Kan niet vinden.
Gebruikersavatar
sniper snoop
Beste Signature 2010
Beste Signature 2010
Berichten: 1704
Lid geworden op: 23 jul 2006, 03:09
Locatie: Ieper - Belgie
Contacteer:

Re: forgotten hope

Bericht door sniper snoop »

merkloos schreef:Ik weet niet maar ik geloof niet dat jij dit dan was. De naam was een stuk moeilijker.

Natuurlijk ga ik jou naam nu ff opzoeken op rank sites kijken of je beter bent.
Ben ik nu beter of niet, ik geniet en dat is het bijzonderst. Ik ben wel eerlijk, ik ben slechter dan vroeger. Ik heb twee jaar geleden een kleine onegval gehad aan mijn linker oog, hierdoor zie ik minder en ik heb zelden tijd om te spelen. Maar een jager uit de lucht knallen met een Tiger, daarin ben ik goe! xD Luchtafweer en artillerie ook. :P
"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008

Heb je Battlefield 1918 problemen? Klik hier en leg uit wat het probleem is!
Gebruikersavatar
sniper snoop
Beste Signature 2010
Beste Signature 2010
Berichten: 1704
Lid geworden op: 23 jul 2006, 03:09
Locatie: Ieper - Belgie
Contacteer:

Re: forgotten hope

Bericht door sniper snoop »

merkloos schreef:Kan niet vinden.
Waarop kijk jij? :?
"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008

Heb je Battlefield 1918 problemen? Klik hier en leg uit wat het probleem is!
merkloos
Lid
Berichten: 244
Lid geworden op: 14 sep 2008, 14:21

Re: forgotten hope

Bericht door merkloos »

Gewoon op de battlefields ranks http://ubar.bf2s.com/. Hier kan je de punten vinden wat mensen hebben gehaald op de normale battlefield.
Maar dingen zoals met een 6 pounder kanon een stuka van kant maken. Wat mijn neef en ik altijd doen als we samen online spelen is 1 rijd in het jeepje en de ander gooi plakbommen voor tanks uit het jeepje naar tanks. DAt is lol gaan ze stressen.
Gebruikersavatar
sniper snoop
Beste Signature 2010
Beste Signature 2010
Berichten: 1704
Lid geworden op: 23 jul 2006, 03:09
Locatie: Ieper - Belgie
Contacteer:

Re: forgotten hope

Bericht door sniper snoop »

merkloos schreef:Gewoon op de battlefields ranks http://ubar.bf2s.com/. Hier kan je de punten vinden wat mensen hebben gehaald op de normale battlefield.
Maar dingen zoals met een pounder kanon een stuka van kant maken.
Daarop heb ik een andere naam. Ik speel met =DFL= Sniper Snoop (B) op Battlefield 1942.
http://www.gametracker.com/player/%3Ddf ... oop%20(b)/

Battlefield 2 speel ik als =DFL=Sniper-Snoop. Maar omdat ik Battlefield 2 haat, speel ik enkel de mods Forgotten Hope en Operation Peacekeeper. Daarom heb ik weinig punten.
http://www.bf2stats.nl/player/107060847/
"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008

Heb je Battlefield 1918 problemen? Klik hier en leg uit wat het probleem is!
merkloos
Lid
Berichten: 244
Lid geworden op: 14 sep 2008, 14:21

Re: forgotten hope

Bericht door merkloos »

zelfde rang. Ik speelde eerst veel battlefield 2 maar nu ik mods speel doe ik hem niet meer. Is operation peace keeper nog leuk?
Ik speel namelijk Nations @ war maar die vind ik persoonlijk niet leuk te nep naar mijn idee.
Plaats reactie