Het dragen van van met nazi geasocieerde kleding in NL.

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Gesloten
marloes
Lid
Berichten: 963
Lid geworden op: 02 mei 2004, 21:58

Bericht door marloes »

Martijn schreef:
marloes schreef:Ik geloof niet in god, hem, haar of het.
Vond het alleen apart dat men er gelijk maar vanuit ging dat het een hem was, vandaar.
De sexe van god was niet als belangrijk diep filosofisch deiscussiepunt bedoeld...
Ik had dit al verwacht en vond zo'n standpunt ook wel bij jou passen :)
Daarom ging ik er maar meteen op in om te kijken wat je zou antwoorden.
Wat zijn we lekker diep bezig vandaag 8)
Jullie moeten niet zoveel blowen :P
"Een volk dat voor tirannen zwicht zal meer dan lijf en goed verliezen... dan dooft het licht"
HM van Randwijk 1909-1966
jacob
Lid
Berichten: 865
Lid geworden op: 29 feb 2004, 16:34

Bericht door jacob »

marloes schreef:
jacob schreef:Ik denk dat Marloes met "haar" gewoon wou zeggen dat iedereen altijd God als man ziet en dat als hij bestond best een haar kon zijn..was een beetje rebellie tegen de gevestigde onorde :wink: ..denk ik

Ik ben trouwens gereformeerd opgevoed maar heb mezelf maar weer ontvoed want het deed me niks eigenlijk...verder moet iedereen zelf weten want ze geloven want ik geloof ut toch niet
Hehehe je ziet dwars door me heen!
dat krijg je als je paranormaal begaafd bent 8)
Gebruikersavatar
Lord_Vetinari
Lid
Berichten: 561
Lid geworden op: 20 sep 2003, 22:18
Locatie: Oss

Bericht door Lord_Vetinari »

Volgens mij gaat dit even niet meer over de topictitel. Zullen we dat weer eens proberen?
Hij, die niet leert van de geschiedenis, is gedoemd deze te herhalen... / Si non confectus non reficiat / Fighting for peace is like making love for virginity
Timo Worst
Lid
Berichten: 162
Lid geworden op: 30 mei 2004, 10:22

Bericht door Timo Worst »

...
Laatst gewijzigd door Timo Worst op 18 jun 2004, 22:21, 2 keer totaal gewijzigd.
marloes
Lid
Berichten: 963
Lid geworden op: 02 mei 2004, 21:58

Bericht door marloes »

Lord_Vetinari schreef:Volgens mij gaat dit even niet meer over de topictitel. Zullen we dat weer eens proberen?
Wauw!
Geniaal plan!
Helemaal mee eensch.
Halleluja!
En amen.
"Een volk dat voor tirannen zwicht zal meer dan lijf en goed verliezen... dan dooft het licht"
HM van Randwijk 1909-1966
Gebruikersavatar
Lord_Vetinari
Lid
Berichten: 561
Lid geworden op: 20 sep 2003, 22:18
Locatie: Oss

Bericht door Lord_Vetinari »

Heren (en dames) ik heb even bijgelezen en de toon van de discussie bevalt me he-le-maal niet (zo ongeveer vanaf pagina 4). Ik wil iedereen hierbij even oproepen, elkaar toch wel in de waarde te laten. Wees het oneens, maar wees het beleefd oneens. Elkaar vergelijken met 'mannetjes in bruine uniformen' en meer van dat geblaat gaat veel te ver.

Ik ga niet een paar bladzijden terug meer zitten wissen, maar wees ervan overtuigd dat dit topic vanaf nu mijn onverdeelde aandacht heeft en dat het slotje heel snel gezet is...
Hij, die niet leert van de geschiedenis, is gedoemd deze te herhalen... / Si non confectus non reficiat / Fighting for peace is like making love for virginity
Timo Worst
Lid
Berichten: 162
Lid geworden op: 30 mei 2004, 10:22

Bericht door Timo Worst »

...
Laatst gewijzigd door Timo Worst op 18 jun 2004, 22:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Lord_Vetinari
Lid
Berichten: 561
Lid geworden op: 20 sep 2003, 22:18
Locatie: Oss

Bericht door Lord_Vetinari »

Nee hoor. Gewoon een vriendelijke waarschuwing.
Hij, die niet leert van de geschiedenis, is gedoemd deze te herhalen... / Si non confectus non reficiat / Fighting for peace is like making love for virginity
marloes
Lid
Berichten: 963
Lid geworden op: 02 mei 2004, 21:58

Bericht door marloes »

ach zolang het maar geen surrogaat mosterd is... :lol:
"Een volk dat voor tirannen zwicht zal meer dan lijf en goed verliezen... dan dooft het licht"
HM van Randwijk 1909-1966
Gebruikersavatar
Lord_Vetinari
Lid
Berichten: 561
Lid geworden op: 20 sep 2003, 22:18
Locatie: Oss

Bericht door Lord_Vetinari »

marloes.... :x
Hij, die niet leert van de geschiedenis, is gedoemd deze te herhalen... / Si non confectus non reficiat / Fighting for peace is like making love for virginity
Timo Worst
Lid
Berichten: 162
Lid geworden op: 30 mei 2004, 10:22

Bericht door Timo Worst »

...
Laatst gewijzigd door Timo Worst op 18 jun 2004, 22:22, 1 keer totaal gewijzigd.
marloes
Lid
Berichten: 963
Lid geworden op: 02 mei 2004, 21:58

Bericht door marloes »

Lord_Vetinari schreef:marloes.... :x
sorry, kon het niet laten, ik ga nu snel pannekoeken eten en dan hebben jullie geen last meer van mijn bijdehande opmerkingen :P
"Een volk dat voor tirannen zwicht zal meer dan lijf en goed verliezen... dan dooft het licht"
HM van Randwijk 1909-1966
jacob
Lid
Berichten: 865
Lid geworden op: 29 feb 2004, 16:34

Bericht door jacob »

jacob schreef:Het moet niet gekker worden hier anders kom ik maar niet weer.

Als iemand in een uniform gaat lopen met nazitekens dan graag van de weg halen...gewoon te belachelijk voor woorden dat iemand dat wil.

Als iemand graag in duits kostuum loopt dan ga bij de film/toneel of ga reenacten maar val de gewone burgers daarmee niet lastig.
Ik gooi dit er nog maar 1 keer in want verder heb ik over dit onderwerp niks te zeggen..mits iemand weer wat constructiefs toevoegd.
(ik wil ook een pannekoek)
ironmarc
Lid
Berichten: 2000
Lid geworden op: 19 feb 2004, 21:22
Locatie: IJsselstein

Bericht door ironmarc »

precies jacob, als ze met die dingen willen lopen ga je maar lekker re-enacten maar niet zodat mensen er last van kunnen hebben.
jacob
Lid
Berichten: 865
Lid geworden op: 29 feb 2004, 16:34

Bericht door jacob »

Nou heb ik het idee dat er berichten zijn verdwenen?..vooral van meneer Timo Worst..of heb ik dat nou mis?
Gesloten