Spam e-mails...

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gebruikersavatar
iknowdintoo
Lid
Berichten: 1753
Lid geworden op: 10 okt 2007, 17:33
Locatie: Terherne, Friesland
Ontvangen: 1 keer

Re: Spam e-mails...

Bericht door iknowdintoo »

Hier een site van iemand die de idiootste gesprekken voert met de Nigeriaanse oplichters, totdat hij ze zover krijgt om een foto van zichzelf te sturen met een bord voor zich waarop dingen staan als 'Mr. Bukkake'.. Soms wel amusant om te lezen. http://www.ebolamonkeyman.com/index.html
Laatst gewijzigd door iknowdintoo op 24 jan 2009, 18:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Airborne101
Lid
Berichten: 275
Lid geworden op: 14 dec 2008, 22:21

Re: Spam e-mails...

Bericht door Airborne101 »

wat ook zóóóóóóóóóóóóóóó irritand is dat je van die Hyves berichten krijgt, en marktplaats berichten, en windows live berichten, enz.....

gr dion
in peace sons bury their fathers,, in war fathers bury their sons,
Frontovik
Lid
Berichten: 274
Lid geworden op: 21 dec 2008, 12:31

Re: Spam e-mails...

Bericht door Frontovik »

Die iritante hyves berichten kan je uitzetten ;).
Sovjet re-enactment groep
http://krasnyoktjabr.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

What ever happens, we have got
the Maxim guns, and they have not!
Airborne101
Lid
Berichten: 275
Lid geworden op: 14 dec 2008, 22:21

Re: Spam e-mails...

Bericht door Airborne101 »

ja maar dat is zóóóóó irritand om uit te zetten :P
in peace sons bury their fathers,, in war fathers bury their sons,
special air service
Lid
Berichten: 496
Lid geworden op: 07 feb 2007, 14:14

Re: Spam e-mails...

Bericht door special air service »

Marktplaats dan? Bel uw advertentie nu omhoog enz.

Dat is irritant. Nog niks op kunnen vinden. Het enige zinnige is het verlengen dat je dan een mail krijgt maargoed.
Airborne101
Lid
Berichten: 275
Lid geworden op: 14 dec 2008, 22:21

Re: Spam e-mails...

Bericht door Airborne101 »

ja echt he!!

elke dag! bel uw advertentie omhoog, of bekijk hier je stats van de advertentie, of zoiets...
in peace sons bury their fathers,, in war fathers bury their sons,
Gebruikersavatar
Auke
Beste Avatar 2007/2008
Beste Avatar 2007/2008
Berichten: 1531
Lid geworden op: 17 mar 2005, 21:11

Re: Spam e-mails...

Bericht door Auke »

Ja, schijtziek word je ervan. Hetzelfde geldt voor eBay. Om de haverklap krijg ik mailtjes als "Mis je gevolgde objecten niet" of "Gevolgde objecten die bijna aflopen". Maar als je dat uitzet mis je natuurlijk ook de belangrijkere berichten, zoals wanneer je bent overboden.
Давайте жить дружно (laten we in vriendschap samenleven)!
special air service
Lid
Berichten: 496
Lid geworden op: 07 feb 2007, 14:14

Re: Spam e-mails...

Bericht door special air service »

Heb het nog eens nagezocht.

Je kunt alleen de berichten uitzetten die aangeven dat je een bod geplaatst/verwijderd/gewijzigd enz.

Je kunt ze niet apart aan of uit zetten en dan noemen ze mij soms ouderwets in omgang met pc's of lui... :frownno:
Gebruikersavatar
fritz derochebrune
Lid
Berichten: 517
Lid geworden op: 06 okt 2007, 21:33
Locatie: Misj

Re: Spam e-mails...

Bericht door fritz derochebrune »

iknowdintoo schreef:Hallo,
Ik ben Miranda...
Ik ben 7 en een half jaar..
Ik ben Vermoord op de Dag voor mijn Verjaardag...Mijn
Gezicht is verminkt.. Ik heb maar 1 oog.. De andere is slechts een Zwart gat..Mijn handen zijn Rood van het bloed...En in mijn rug zit een mes... Ik ben half kaal, En ik heb maar 3 Tanden..!! Als je niet wilt dat ik dit jaar Nog naar je toe kom Stuur dit Bericht dan naar 18 mensen door. Als je dit NIET binnen 24 uur doet Sta ik om half 11 op een donderdag voor je raam, Met een mes. VERBREEK DEZE MAIL NIET! degene die hem hebben verbrokken zullen lijden!
Deze mensen verbroken de mail of deden het niet goed:


Christiaan: Hij stuurde deze mail naar 7 mensen.. Hij werd ontslagen en zijn vrouw ging bij hem weg, Hij is doodsbang en heeft MIJ al 7 keer in de spiegel gezien om half 11...

Simone: Ze verwijderde de mail, ik stond voor haar raam en heb haar gestoken...

Degene die hem wel doorstuurde:


Lieke: ze werd op school populair, En won de Jackpot.

Jeroen: Hij vond de liefde van zijn leven.. En hij Kocht een Auto wat zijn wens was


STUUR DEZE MAIL DOOR! ANDERS STA IK DEZE DONDERDAG NOG VOOR JE RAAM!

Oh nee nu word ik bang. Een slecht spellend 7½-jaar oud meisje met 1 oog..
Ik zou zeggen, 'Lieke', veel plezier met je jackpot en je populariteit.. Misschien zouden goede cijfers wat meer helpen?
Deze heb ik ook gehad. Hoe kan iemand zeven en een half zijn, de dag voor haar verjaardag? Waarom komt ze bij Christiaan bij de spiegel staan i.p.v. het raam? En Jeroen, hij kocht een auto? Wat heeft dat met de mail te maken? Won een auto, ok, maar kocht er een? Ik hoef deze mail niet door te sturen om een auto te kopen, zover ik weet... :lol:
In persecutione extrema S.R.E. sedebit Petrus Romanus, qui pascet oves in multis tribulationibus: quibus transactis civitas septicollis diruetur, et Iudex tremendus iudicabit populum. Finis.
jurgen
Lid
Berichten: 1787
Lid geworden op: 17 okt 2007, 22:52

Re: Spam e-mails...

Bericht door jurgen »

whahaha, zalig, ik heb net letterlijk twee minuten plat gelegen.
Wat voor een mongool stelt zulke spammail op? :mrgreen: _/-\o-

zeven en een half jaar de dag voor haar verjaardag, niet moeilijk dat je dood gaat dan _/-\o-
Frontovik
Lid
Berichten: 274
Lid geworden op: 21 dec 2008, 12:31

Re: Spam e-mails...

Bericht door Frontovik »

UK NATIONAL DRAW28 Nash House,Lupus Street,South West London.Ref: EAASL/941OpI/02 Today, we announce the winners of the UNITED KINGDOM LOTTO WINNINGS PROGRAMSheld, Your company or your personal e-mail address, attached to winning number63-96-03-67-56-430, with serial number 674432, consequently won in the Fifthlottery category.Do contact the email address below for further Clarificationsand to Claim the Award Sum of Two Million Great British Pounds which was awardedto you. VERIFICATION FORM 1.FULL NAMES:__________________________________2.ADDRESS:_____________________________________3.SEX:__________4.AGE:__________5.MARITAL STATUS:___________________6.OCCUPATION:_______________________7.E-MAIL ADDRESS:_____________________________8.TELEPHONE NUMBER:__________________________9.LOTTO NUMBER:____________________ B. DRAWNUMBER:______________10.SERIAL NUMBER:__________________11.AMOUNT WON:______________________12.BRIEF DESCRIPTION OF COMPANY/INDIVIDUAL____________13. COUNTRY________________________________ CONTACT THE CLAIMS AGENT BELOW WITH THE REQUESTED INFORMATION ABOVE FOR YOUR CLAIMS Mr.Stephen McCann,TEL: +44-704-571-5559TEL: +44-701-113-2811TEL: +44-701-113-2798FAX: +44-700-604-4177FAX: +44-870-130-8885 Accept my hearty congratulations once again! Yours Sincerely, CULLOM, DAVID R.:ForRichard K. LloydsONLINE DIRECTOR.
Ah-a.
Sovjet re-enactment groep
http://krasnyoktjabr.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

What ever happens, we have got
the Maxim guns, and they have not!
dennisb
Lid
Berichten: 593
Lid geworden op: 30 jul 2006, 14:21

Re: Spam e-mails...

Bericht door dennisb »

Wil toch even op dit topic reageren, want schrok zo net best wel.

Ik kreeg een stuk of 18 e-mails van Postmail failure dat er post niet aan was gekomen, wat blijkt nu, er zijn van mij E-mail uit naar misschien wel 100 E-mail adressen van die Spam E-mails verstuurd. Een stuk of 15 kwamen er blijkbaar niet aan.
Hoe kan dat nou dan, dat dat vanuit mijn E-mail wordt verstuurd, zit er een virus in hotmail ofzo? Geen prettig gevoel dat iemand blijkbaar in mijn hotmail kan komen.
bob6960
Lid
Berichten: 20
Lid geworden op: 29 apr 2009, 20:59
Locatie: Grandmenil / België

Re: Spam e-mails...

Bericht door bob6960 »

Allemaal heel herkenbaar. Spam, scam en andere rotzooi. Ik veranderde twee maanden geleden van webhost: nu krijg ik geen spam bericht meer binnen. Okee, zo af en toe ontvang ik berichten van "microsoft" dat ik een miljoen heb gewonnen. Ik heb 1 keer terug gemaild dat ze de koffers vol geld voor de deur mogen zetten. Kreeg ik uiteraard geen antwoord op...... :lol:
Gebruikersavatar
Robin V
Lid
Berichten: 1620
Lid geworden op: 05 okt 2003, 13:55
Locatie: Brussel

Re: Spam e-mails...

Bericht door Robin V »

dennisb schreef:Wil toch even op dit topic reageren, want schrok zo net best wel.

Ik kreeg een stuk of 18 e-mails van Postmail failure dat er post niet aan was gekomen, wat blijkt nu, er zijn van mij E-mail uit naar misschien wel 100 E-mail adressen van die Spam E-mails verstuurd. Een stuk of 15 kwamen er blijkbaar niet aan.
Hoe kan dat nou dan, dat dat vanuit mijn E-mail wordt verstuurd, zit er een virus in hotmail ofzo? Geen prettig gevoel dat iemand blijkbaar in mijn hotmail kan komen.
Ik vrees dat je inderdaad een virus hebt opgelopen. Deze stuurt zonder dat je het beseft het virus door via msn en hotmail.
De volgende zin is fout. De vorige zin is juist.
dennisb
Lid
Berichten: 593
Lid geworden op: 30 jul 2006, 14:21

Re: Spam e-mails...

Bericht door dennisb »

Robin V schreef:
dennisb schreef:Wil toch even op dit topic reageren, want schrok zo net best wel.

Ik kreeg een stuk of 18 e-mails van Postmail failure dat er post niet aan was gekomen, wat blijkt nu, er zijn van mij E-mail uit naar misschien wel 100 E-mail adressen van die Spam E-mails verstuurd. Een stuk of 15 kwamen er blijkbaar niet aan.
Hoe kan dat nou dan, dat dat vanuit mijn E-mail wordt verstuurd, zit er een virus in hotmail ofzo? Geen prettig gevoel dat iemand blijkbaar in mijn hotmail kan komen.
Ik vrees dat je inderdaad een virus hebt opgelopen. Deze stuurt zonder dat je het beseft het virus door via msn en hotmail.
Ik heb de nodige scans laten lopen, zonder enig resultaat.
Heb nu ook zo'n E-mail scanner van Hitman.
Plaats reactie