Dealer/Verkoper Feedback

Algemeen over het verzamelen van militaria: o.a. beurzen, nieuws, wapenwet, dealer feedback
Gebruikersavatar
LDO
Lid
Berichten: 956
Lid geworden op: 08 dec 2005, 11:19
Locatie: Katwijk
Gegeven: 39 keer
Ontvangen: 72 keer
Contacteer:

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door LDO »

Zeer vlotte en plezierige transactie met Rutger!

Dank daar voor.

Groets,
Martin
Gebruikersavatar
LDO
Lid
Berichten: 956
Lid geworden op: 08 dec 2005, 11:19
Locatie: Katwijk
Gegeven: 39 keer
Ontvangen: 72 keer
Contacteer:

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door LDO »

En nog eens ongegeneerd van deze rubriek gebruik maken om een flinke emmer modder over iemand te keren:

Marktplaats alias Boer Koekoek, echte naam hoogstwaarschijnlijk Martin Hendriks uit Arnhem.

Verkoopt een gegarandeerd origineel item wat bij aankomst niet origineel blijkt te zijn en reageert gewoon totaal niet op vijf beleefde verzoeken tot terugdraaien van de aankoop.
Er is volop Marktplaats activiteit waar te nemen op dat account, maar zelfs een beleefdheidsmailtje waarin staat dat ik naar mijn geld kan fluiten kan er niet van af.
En daar wordt ik dus chagerijnig en vervelend van.
Ik begrijp werkelijk niet dat je voor € 25,- je naam en eventuele reputatie te grabbel gooit.

**Edit** Er is leven waargenomen van de andere kant! Als dit probleem volwassen opgelost kan worden ben ik tenzeerste bereid deze post te herroepen.

**Edit** Verkoper is bereid tot het terugstorten van het geld als ik deze post in zijn geheel leeg edit. Dat is in strijd met de forumregels, dus ik ben klaar met dit heerschap. Jullie zijn allen gewaarschuwd voor hem.
Laatst gewijzigd door LDO op 21 jan 2009, 11:34, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door S1991 »

Goede zaken gedaan met Dbloc, Jos Poulissen en Bauke Kalma (laatste 2 van marktplaats).
Bedankt jongens. Jullie zijn voor herhaling vatbaar wat betreft verkoop.

Grt
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Gebruikersavatar
michiel01
Lid
Berichten: 3189
Lid geworden op: 18 jun 2006, 18:26
Locatie: De parel van het zuiden

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door michiel01 »

negatieve feedback voor:
Panzer grenadier, aka Rick Admiraal, reageert niet op een pb dat hij terug krijgt en klaagt dat hij geen reactie krijgt (via een andere forumlid :frownno: ) terwijl hij z'n pb gewoon nogsteeds niet gelezen heeft. Uiteindelijk wel iets bestellen maar weken later dus afzeggen, beetje jammer.

Goede feedback voor: espenlaub militaria en voor stefan Petersen van WAF
Panzer Grenadier
Lid
Berichten: 14
Lid geworden op: 16 aug 2006, 16:30

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door Panzer Grenadier »

michiel01 schreef:negatieve feedback voor:
Panzer grenadier, aka Rick Admiraal, reageert niet op een pb dat hij terug krijgt en klaagt dat hij geen reactie krijgt (via een andere forumlid :frownno: ) terwijl hij z'n pb gewoon nogsteeds niet gelezen heeft. Uiteindelijk wel iets bestellen maar weken later dus afzeggen, beetje jammer.

Goede feedback voor: espenlaub militaria en voor stefan Petersen van WAF
Ik ben de betreffende "koper".
Ik heb inderdaad een PM gestuurd dat ik een cd-rom wilde kopen met feldpost nummers erop.
Ik kom nooit op dit forum, en ik verwachtte een mailtje (zoals op elk ander forum) wanneer ik een PM zou krijgen.
Blijkbaar is dat niet standaard aan op dit forum.

Silvano (hij is "dat andere forum lid") sprak ik inderdaad, ik vroeg hem of hij Michel01 kende, geklaagd heb ik ZEKER niet, ik zei alleen dat ik iets wou kopen maar geen PM van hem gehad had. Dus waar Michel01 dat vandaan haalt dat ik klaag weet ik niet, rijke fantasie dunkt me, om hier een leuk praatje neer te zetten. Ondertussen had ik al van iemand anders de feldpost nummers gehad, en had geen behoefte meer aan die van Michel01.

Maar het is en blijft natuurlijk wel mijn fout dat ik niet naar dit forum zelf gegaan ben om te checken. Niet slim van mij om op een mailtje van het forum te wachten. Ik vind het wel triest eigenlijk dat er dan meteen maar weer hier een negatief bericht geplaatst moet worden over mij (ik kreeg dit doorgespeeld van iemand).

Rick Admiraal.
Gebruikersavatar
michiel01
Lid
Berichten: 3189
Lid geworden op: 18 jun 2006, 18:26
Locatie: De parel van het zuiden

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door michiel01 »

Silvano (hij is "dat andere forum lid") sprak ik inderdaad, ik vroeg hem of hij Michel01 kende, geklaagd heb ik ZEKER niet, ik zei alleen dat ik iets wou kopen maar geen PM van hem gehad had. Dus waar Michel01 dat vandaan haalt dat ik klaag weet ik niet, rijke fantasie dunkt me, om hier een leuk praatje neer te zetten. Ondertussen had ik al van iemand anders de feldpost nummers gehad, en had geen behoefte meer aan die van Michel01.
Dan had je Silvano andere instructies moeten geven blijkbaar.... In theorie heb jij niet direct geklaag, goed, maar was hij het die het voor jou deed.

En een rijke fantasie heb ik zeker, genoeg mensen die dat met je eens zullen zijn, maar dat is toch echt op andere vlakken dan dit. Met handel ga ik erg serieus om, genoeg mensen die ook dat zullen beamen. Als je letterlijk zegt:
Ik wil graag zo'n cdtje met feldpost nummers van je kopen.
Kan je je bank gegevens sturen? dan maak ik het gelijk over.
dan zie ik dat als een bestelling en reken ik er ook op.
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door S1991 »

Slechte zaken gedaan met WWII_British, zou van hem een Brittish made First Aid Pouch kopen maar hij reageert niet meer om zijn gegevens te sturen.
Dus bij deze een negatieve feedback voor WWII_British
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
n2
Lid
Berichten: 883
Lid geworden op: 01 mar 2005, 12:57

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door n2 »

Negatieve feedback voor Danny van de P uit Soest, Noemt zichzelf Plaza op mp
Mailt mij dat hij akkoord gaat met het bod en dat ik moest bellen voor een afspraak. Toen ik belde gaf hij aan dat het een half uur terug al afgehaalt was, wie het eerst komt wie het eerst maalt was zijn beredenering...
Gebruikersavatar
JimK
Lid
Berichten: 2214
Lid geworden op: 25 okt 2005, 16:34
Locatie: ergens in nederland
Contacteer:

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door JimK »

n2 schreef: wie het eerst komt wie het eerst maalt was zijn beredenering...
Veel gebruikt op MP :wink:

Goede zaken met Lest we forget.
special air service
Lid
Berichten: 496
Lid geworden op: 07 feb 2007, 14:14

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door special air service »

Zoals gewoonlijk goede zaken met Mark (broadarrow) van marktplaats/TT.

Weer wat dingen kunnen toevoegen en veranderen.
Gebruikersavatar
Robin V
Lid
Berichten: 1620
Lid geworden op: 05 okt 2003, 13:55
Locatie: Brussel

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door Robin V »

--Case closed--
Laatst gewijzigd door Robin V op 03 feb 2009, 16:31, 1 keer totaal gewijzigd.
De volgende zin is fout. De vorige zin is juist.
Gebruikersavatar
LDO
Lid
Berichten: 956
Lid geworden op: 08 dec 2005, 11:19
Locatie: Katwijk
Gegeven: 39 keer
Ontvangen: 72 keer
Contacteer:

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door LDO »

EDIT: hier stond een zeer bruikbare tip om niet reagerende verkopers onder druk te zetten.
Silvano werd enigszins ongepast van mijn methode, aan zijn kotsende smiley te zien.

Daarom heb ik besloten de inhoud van deze post te verwijderen.

Niet uit piëteit met horken van verkopers die hun verplichtingen niet nakomen.
Maar er kunnen natuurlijk ook weer kwaadwillenden ideeën van krijgen.

Groets,
LDO
Laatst gewijzigd door LDO op 26 jan 2009, 14:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Robin V
Lid
Berichten: 1620
Lid geworden op: 05 okt 2003, 13:55
Locatie: Brussel

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door Robin V »

--Case closed--
Laatst gewijzigd door Robin V op 03 feb 2009, 16:31, 1 keer totaal gewijzigd.
De volgende zin is fout. De vorige zin is juist.
Gebruikersavatar
rutger
Lid
Berichten: 1081
Lid geworden op: 25 apr 2006, 18:43

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door rutger »

....
Laatst gewijzigd door rutger op 26 jan 2009, 13:59, 1 keer totaal gewijzigd.
'' I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it. The brave man is not he who does not feel afraid, but he who conquers that fear. ''

Nelson Mandela
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door S1991 »

Jammer dat jullie zo negatief doen over Sebastiaan.
Ik heb in het verleden al goede zaken gedaan met de beste man. Ik heb ook wel eens vaker gehad dat het geld vanuit België langer duurde dan normaal. Duurde 1 week voordat ik het op de rekening had staan. Robin ik wil je het beste aan te raden om even te wachten, aangezien ik de desbetreffende persoon op msn heb (heb ik je ook al eens op msn gezegt) wil ik hem best voor je vragen hoe het zit op het moment.

@Rutger: de beste man is geen oplichter, zo is hij niet lijkt mij. Want dat voor dat 10'tje zal hij lijkt mij niet echt gaan oplichten.

@LDO: Als ik zo je post zie, neem ik aan dat je dat zelf ook doet? Wat inprincipe en in mijn opzicht gewoon schandalig is.. :r Zo help je je eigen reputatie toch ook naar de klote lijkt mij.

Maar goed, de beste man is een fijne verzamelaar en handelaar, naar mijn mening. In het verleden heb ik al goede zaken met hem gedaan en ben zeker weer bereid om zaken met hem te doen :yes:
Hopelijk hebben jullie hier een klein beetje aan (zal wel niet maar goed).

Ik heb trouwens nog goede zaken gedaan met Marnix aka SL op marktplaats.

Grt,
Silvano
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Plaats reactie