Het dragen van van met nazi geasocieerde kleding in NL.

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Gesloten
Gebruikersavatar
Lord_Vetinari
Lid
Berichten: 561
Lid geworden op: 20 sep 2003, 22:18
Locatie: Oss

Bericht door Lord_Vetinari »

Ik heb in ieder geval niks verwijderd. Ik weet dat martijn 1 bericht verwijderd heeft, maar verder is me niets bekend.
Hij, die niet leert van de geschiedenis, is gedoemd deze te herhalen... / Si non confectus non reficiat / Fighting for peace is like making love for virginity
ironmarc
Lid
Berichten: 2000
Lid geworden op: 19 feb 2004, 21:22
Locatie: IJsselstein

Bericht door ironmarc »

ja bij timo worst staat toch alleen maar ...
Gebruikersavatar
Martijn
Lid
Berichten: 2268
Lid geworden op: 28 jan 2002, 21:14
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Martijn »

jacob schreef:Nou heb ik het idee dat er berichten zijn verdwenen?..vooral van meneer Timo Worst..of heb ik dat nou mis?
Inderdaad alleen van Timo Worst zijn er berichten verdwenen. Dat heeft hij zelf gedaan en kunnen wij helaas niets aan doen. Timo Worst heeft dat uitgelegd aan de staff en daar moeten wij het maar mee doen. Ik hoop dat hij er nog een keer op terug komt.

Eén bericht heb ik inderdaad zelf verwijderd, voor de rest is er niets veranderd in deze thread.
Afbeelding
"Wie leest die onderschriften eigenlijk?"
jacob
Lid
Berichten: 865
Lid geworden op: 29 feb 2004, 16:34

Bericht door jacob »

Ohw, ja kijk ik weet niet in hoeverre wij (de leden) daarvan wat kunnen zeggen maar voor een nieuwkomer wordt het wel lastig om zo deze of welke discussie dan ook te volgen..lijkt mij

En zo wordt het natuurlijk onmogelijk om te reageren op berichten van Timo Worst of elke ander die zijn berichten steeds verwijdert.
Ik zeg dit niet om iemand aan te vallen maar wat is dan het nut van een discussie?
Gebruikersavatar
Willem ter Haar
Lid
Berichten: 1270
Lid geworden op: 27 jul 2003, 15:18
Locatie: Barneveld (Gelderland)
Contacteer:

Bericht door Willem ter Haar »

Die nut is er dan niet.

Als iemand verder wil discussieren over het dragen van militaire kledij, vraag ik die gene om een nieuw draadje te openen, zodat er met een schone lei begonnen kan worden.
Als iedereen hetzelfde denkt, dan denkt er iemand niet na. (generaal George S. Patton)
Gesloten