Filmfouten

Films, series en documentaires over WOII
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Petrikov
Lid
Berichten: 135
Lid geworden op: 25 aug 2008, 18:12

Re: Filmfouten

Bericht door Petrikov »

Ruimteaapje schreef:
MARKET GARDEN schreef:Dat klopt, toch besteed bijvoorbeeld Steven Spielberg WEL aandacht aan deze details.
Zodra de naam Steven Spielberg aan een filmproject verbonden is wordt het budget flink groter. Hij krijgt ruimte die andere makers gewoon niet krijgen.
tsja grote namen trekken wel meer bezoekers dan '' geregiseerd door Klaas Boer ''
its better to die on your feet, then live on your knees
Bachrah
Lid
Berichten: 17
Lid geworden op: 29 sep 2008, 22:00

Re: Filmfouten

Bericht door Bachrah »

Ik heb afgelopen weekend naar "In de schaduw van de overwinning gekeken". Daar hangen super moderne lampen in de woonkamer bij Peter(jeroen Krabbë). Volgens mij hadden ze in die tijd nog niet zulke moderne verlichting.

groetejes Jan
Frontovik
Lid
Berichten: 274
Lid geworden op: 21 dec 2008, 12:31

Re: Filmfouten

Bericht door Frontovik »

In "Force 10 from Navarone" hebben de Duitsers wel erg leuke voertuigen, Amerikaanse halftracks en Russische T-34's.
Sovjet re-enactment groep
http://krasnyoktjabr.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

What ever happens, we have got
the Maxim guns, and they have not!
Gebruikersavatar
Jim
Lid
Berichten: 2057
Lid geworden op: 09 aug 2004, 03:56
Locatie: Budel
Ontvangen: 25 keer

Re: Filmfouten

Bericht door Jim »

Bachrah schreef:Ik heb afgelopen weekend naar "In de schaduw van de overwinning gekeken". Daar hangen super moderne lampen in de woonkamer bij Peter(jeroen Krabbë). Volgens mij hadden ze in die tijd nog niet zulke moderne verlichting.
Jan
In die tijd had men wat men nu ziet als super modern. Dus hoeft helemaal geen fout te zijn.
Frontovik schreef:In "Force 10 from Navarone" hebben de Duitsers wel erg leuke voertuigen, Amerikaanse halftracks en Russische T-34's.
De Duitsers hebben zowel T-34 als Amerikaanse halftracks gebruikt. De halftracks zijn qua locatie (Balkan) echter onwaarschijnlijk.
And not all the monkeys are in the zoo.
Every day you meet quite a few. (Swinging on a Star) Anne Shelton 1944
Plaats reactie