EK 2004

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten

Het EK in portugal ik...

EK? Portugal?...
4
10%
Ik volg alleen het Nederlands Elftal, de rest vind ik niet zo interessant
14
36%
De komende tijd ben ik niet voor de TV weg te slaan, ik volg alles!
13
33%
Ik zoek nog een onderduikadres, ik haat die voetbalgekte
8
21%
 
Totaal aantal stemmen: 39

Brodie
Lid
Berichten: 1597
Lid geworden op: 27 feb 2004, 09:14
Contacteer:

Bericht door Brodie »

IK WIL BLOOD ZIEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :x :x :x
Gebruikersavatar
Sjoerd
Lid
Berichten: 3362
Lid geworden op: 28 nov 2002, 11:28
Locatie: Dronten (Flevoland)

Bericht door Sjoerd »

In de eerste plaats: Anzac jij moet effe dimmen.

Ik denk niet dat Advocaat veel te verwijten valt, hij heeft logische keuzes gemaakt, en ze vielen wat verkeerd uit, maar voor de wissel van Robben liep het ook al slecht. Bovendien hebben mannetjes als Cruijf altijd het laatste woord en niet het lef om zelf te gaan coachen.
Wat een wedstrijd, zelden op dit niveau zo'n slechte scheidsrechter gezien.
En daarnaast hadden we gewoon pech: Twee schitterende vrije trappen van Seedorf, een prachtig afstandsschot van Davids één penalty niet gegeven: het zat gewoon niet mee, zoals gebruikelijk bij Oranje de afgelopen 10 jaar.

Hopen dat we Letland met 10-0 inmaken :wink:

Nog even voor de duidelijkheid: over-emotioneel geblaat en bedreigingen worden vanaf nu direct verwijderd. Ik snap dat je baalt, maar uit het alsjeblieft in gestaafde kritiek.
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Gebruikersavatar
Brianlinden
Lid
Lid
Berichten: 2504
Lid geworden op: 03 jan 2004, 22:13
Locatie: Leiden

Bericht door Brianlinden »

Goede schijds, terechte roode kaart

Kortom Prachtige wedstrijd
Brodie
Lid
Berichten: 1597
Lid geworden op: 27 feb 2004, 09:14
Contacteer:

Bericht door Brodie »

nou 10 - 0 .................................NOT
Gebruikersavatar
Sjoerd
Lid
Berichten: 3362
Lid geworden op: 28 nov 2002, 11:28
Locatie: Dronten (Flevoland)

Bericht door Sjoerd »

Ik denk het ook niet, maar het zou wel leuk zijn :wink:
Ik vind het een prestatie dat ze Duitsland op 0-0 hebben gehouden. Dat belooft wat voor...woensdag? woensdag was het toch??
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Brodie
Lid
Berichten: 1597
Lid geworden op: 27 feb 2004, 09:14
Contacteer:

Bericht door Brodie »

maar sjoerd
ik kan me haast niet voorstellen dat er in nerderland niemand is die advocaat zijn bloed wil zien
Gebruikersavatar
Tim
Lid
Berichten: 1966
Lid geworden op: 02 nov 2002, 13:47
Locatie: Gent
Contacteer:

Bericht door Tim »

Lolz ... bij ons werd er niets gezegd over een slechte scheidsrechter, Hoewel die rode kaart wel overdreven was heeft Holland het niet aan de scheidsrechter te danken dat ze verliezen maar aan zichzelf. Gelijkspel had misschien meer fair geweest, maar pech kan je het toch niet noemen ... denk bvb aan die bal op de lat van de tsjechen (barros of nedved?)
Gebruikersavatar
robin.h
Lid
Berichten: 1877
Lid geworden op: 11 nov 2002, 17:23
Locatie: Maastricht
Contacteer:

Bericht door robin.h »

Sjoerd schreef:
Ik denk niet dat Advocaat veel te verwijten valt, hij heeft logische keuzes gemaakt, en ze vielen wat verkeerd uit, maar voor de wissel van Robben liep het ook al slecht.
Komop nou,toen robben er nog in was verliep alles goed,toen hij robben eruithaalde en een verdedigende speler(bosvelt)er zette ging het ineens veel slechter,geen kansen meer,etc.Had er dan Overmars neergezet,dan was er niks aan de hand.Natuurlijk ligt het niet alleen aan de wissel,maar ook aan de scheidsrechter en hun 99% kansen.
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
Gebruikersavatar
Sjoerd
Lid
Berichten: 3362
Lid geworden op: 28 nov 2002, 11:28
Locatie: Dronten (Flevoland)

Bericht door Sjoerd »

Anzac16 schreef:maar sjoerd
ik kan me haast niet voorstellen dat er in nerderland niemand is die advocaat zijn bloed wil zien
Nou, van mij mag-ie aanblijven hoor.
Niemand anders wilde het doen, en dan staat hij er toch maar wel. Ik vind het heel moedig.

Die hele hetze tegen hem komt me zolangzamerhand 'm'n strot uit'.
Net ook weer bij het interview met Ruud van Nistelrooij na afloop van de wedstrijd: Dan probeert die interviewer echt dat hele gesprek zo'n speler te laten zeggen dat het aan Advocaat ligt. Ze zijn er gewoon op uit om zo'n speler woorden in zijn mond te leggen. Dat is toch geen objectieve verslaggeving meer?

Vind je het gek dat er bijna niemand meer bondscoach wilt zijn?
Iedereen die het wilt proberen wordt constant tot de voet toe afgebrand door type's als Johan Derksen en Johan Cruijf, die zelf nooit en te nimmer bondscoach willen worden. Als je het dan zo goed weet, doe het dan zelf, en als je dat niet durft hou dan liever je mond.
Voetbalanalist... zoek eens nuttig werk.

We hebben gewoon domweg pech gehad dat er voor ons niet meer in gingen, en geluk dat de Tsjechen niet meer scoorden. That is all.
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

robin.h schreef:Komop nou,toen robben er nog in was verliep alles goed,toen hij robben eruithaalde en een verdedigende speler(bosvelt)er zette ging het ineens veel slechter,geen kansen meer,etc.Had er dan Overmars neergezet,dan was er niks aan de hand.Natuurlijk ligt het niet alleen aan de wissel,maar ook aan de scheidsrechter en hun 99% kansen.
We stonden toen al op 2-1 toen Robben eruit ging en de druk op Nederlandse zijde was al toegenomen. Ik vond het ook jammer dat Robben eruit ging, maar ik denk niet dat je daar de hele wedstrijd aan op kunt hangen. Het is inderdaad - zoals een aantal anderen al zeggen - het totale plaatje, en als ik het totale plaatje bekijk vond ik dat Nederland 1 punt had verdient, maar niet gekregen...
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
barry
Lid
Berichten: 244
Lid geworden op: 04 apr 2004, 19:45
Contacteer:

Bericht door barry »

Ja hallo,

als je een aanvallende speler (Robben) wisselt voor een verdedigende speler (Bosvelt), dan weet je dat de druk van Tsjechie toeneemt en dat ze gaan scoren.

Tactische blunder van Advocaat, de spelers valt niets te verwijten, de bondscoach (Harberts :wink: ) des te meer.............
-F.U.B.A.R-
Brodie
Lid
Berichten: 1597
Lid geworden op: 27 feb 2004, 09:14
Contacteer:

Bericht door Brodie »

Sjoerd schreef:
Anzac16 schreef:maar sjoerd
ik kan me haast niet voorstellen dat er in nerderland niemand is die advocaat zijn bloed wil zien

Die hele hetze tegen hem komt me zolangzamerhand 'm'n strot uit'.
ben ik mee eens
ik geef altijd iemand de voordeel van de twijfel
maar na deze blunder (lees Bosveld voor Robben) moet je erg nadenken wat er fout zit bij je zelf

en als je sugereerd dat ik me met vandalisme in laat heb je het even helemaal mis
Gebruikersavatar
Timo
Lid
Berichten: 1836
Lid geworden op: 13 okt 2003, 20:55

Bericht door Timo »

Schele ********* scheids spaanse poep in zn ogen????

man echt zielig gespeeld
2-0 voor en dan met 3-2 verliezen overbetaalde amaterus
behalve robben dan en die haalt dikke advocaat eruit :mad:
Starting up again
Gebruikersavatar
Sjoerd
Lid
Berichten: 3362
Lid geworden op: 28 nov 2002, 11:28
Locatie: Dronten (Flevoland)

Bericht door Sjoerd »

Anzac16 schreef:
en als je sugereerd dat ik me met vandalisme in laat heb je het even helemaal mis
Zeg ik dat dan?? Ik kan nergens iets ontdekken waar ik iets dergelijks suggereer.
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Gebruikersavatar
Roel R.
Lid
Berichten: 5675
Lid geworden op: 21 sep 2003, 01:50
Contacteer:

Bericht door Roel R. »

Afbeelding

:P
Gesloten