Een sectie voor fortificaties en bunkers

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jasper J
Lid
Berichten: 1774
Lid geworden op: 10 mei 2005, 13:01

Een sectie voor fortificaties en bunkers

Bericht door Jasper J »

Het lijkt me een verrijking voor het forum om een speciale sectie te openen voor fortificaties en bunkers.
Dit kan zowel gaan over locatie ,s als typen bunkers enz.
Ik denk dat dit ondeel van wo2 niet mag ontbreken op dit forum.
Bunkers komt men tenslotte over al tegen puur wo2.

mvg
Aude Audenda
jurgen
Lid
Berichten: 1787
Lid geworden op: 17 okt 2007, 22:52

Re: Een sectie voor fortificaties en bunkers

Bericht door jurgen »

euhm, puur WO2? Begrijp ik je zin verkeerd of wil je beweren dat er in WO1 geen bunkers gebouwd zijn?
Gebruikersavatar
Jasper J
Lid
Berichten: 1774
Lid geworden op: 10 mei 2005, 13:01

Re: Een sectie voor fortificaties en bunkers

Bericht door Jasper J »

Daar dit forum over wo2 gaat is het dus puur wo2.
Wat weer een vreemde reactie ,wat een agressie :shock: Of wilde je de fortificaties uit 1884 er ook maar bij zetten? :lol:
Aude Audenda
jurgen
Lid
Berichten: 1787
Lid geworden op: 17 okt 2007, 22:52

Re: Een sectie voor fortificaties en bunkers

Bericht door jurgen »

Helemaal niet agressief bedoeld, maar het kwam een beetje vreemd over, that's all :wink:

Verder heb ik niet echt een mening over een subforum over fortificaties, aangezien mijn kennis er over nihil is.
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Re: Een sectie voor fortificaties en bunkers

Bericht door sobel »

subfora lijkt me overbodig, tot op heden kan het prima terecht in de overige subfora en is de vraag naar een aparte sectie nog niet hoog.
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
Jurrie
Moderator
Moderator
Berichten: 1947
Lid geworden op: 05 jan 2004, 23:09

Re: Een sectie voor fortificaties en bunkers

Bericht door Jurrie »

Ik ben zelf ook geinteresseerd en bunkers en dergelijke. Maar ik weet niet of er genoeg animo is om hiervoor een apart subforum te openen, zie de woorden van Sobel.

Wie weet kan je een mooi verzameltopic openen over bunkers in Nederland? Kan er een klein databaseje aangelegd worden met pics etc :D. Daar kan/zou ik dan ook mijn bijdrage aan leveren.

Greetz,

Jurrie
Gebruikersavatar
Alex
Beste Signature 2007
Beste Signature 2007
Berichten: 2352
Lid geworden op: 04 jun 2005, 12:20
Locatie: hellevoetsluis

Re: Een sectie voor fortificaties en bunkers

Bericht door Alex »

Van mij mag er een aparte sectie komen hierover! Alleen maar informatief en staat alles duidelijk bij elkaar.

Alex
Retreat?!? We're just advancing in another direction..
Gebruikersavatar
Jurrie
Moderator
Moderator
Berichten: 1947
Lid geworden op: 05 jan 2004, 23:09

Re: Een sectie voor fortificaties en bunkers

Bericht door Jurrie »

alex schreef:Van mij mag er een aparte sectie komen hierover! Alleen maar informatief en staat alles duidelijk bij elkaar.

Alex
Ja maar dan wil de volgende een apart forum over tanks en dan de volgende weer over Duitse onderscheidingen en diegene daarna over infanterie wapens etc...Het is ofwel de opzet zoals die nu is, ofwel je gaat richting een soort Axishistory forum indeling (niet dat dat slecht is, maar het is een ander soort forum)

Greetz,


Jurrie
Charly75
Lid
Berichten: 12
Lid geworden op: 25 apr 2009, 17:43

Re: Een sectie voor fortificaties en bunkers

Bericht door Charly75 »

Voor het overzicht is het natuurlijk wel handig. Maar zoals er ook terecht wordt aangegeven dan wil iemand anders weer een subforum voor bijvoorbeeld tanks of vliegtuigen ( :yes: :wink: )

Een topic over de bunkers kan toch bij Bezienswaardigheden & Musea ?
Account wordt opgeheven door Admins. Ben weer terug op m'n oude nick: Charly1975 met dank aan Proos.
Gebruikersavatar
Jurrie
Moderator
Moderator
Berichten: 1947
Lid geworden op: 05 jan 2004, 23:09

Re: Een sectie voor fortificaties en bunkers

Bericht door Jurrie »

Charly75 schreef:Vo

Een topic over de bunkers kan toch bij Bezienswaardigheden & Musea ?
Ik zou zeggen (tegen Jasper evt): open inderdaad een soort [Overzicht] topic waar bijv foto's van bunkers geshowt worden, gepraat kan worden over bunkers etc. Ik heb zelf ook nog wel wat plaatjes bijvoorbeeld. Ik zou er graag aan meewerken :).

Greetz,

Jurrie
Plaats reactie