sounds

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Gesloten
BamBam
Lid
Berichten: 28
Lid geworden op: 22 apr 2003, 11:46
Locatie: Maastricht

sounds

Bericht door BamBam »

hey iedereen,

ik ben dus bezig met een werkstuk over WO II, maar ik heb dus geluiden nodig van WO II, of een andere oorlog. Ik heb al veel site´s bezocht en gezocht met vel zoekmachines maar ik heb steeds niks gevonden. Zou iemand kunnen helpen??

alvast bedankt!! greetz BamBam
Alleen de sterkste overleven in een oorlog. De zwakke gaan dood. Wordt het niet eens tijd om daar iets aan te doen?
Gebruikersavatar
YPPY
Lid
Berichten: 2031
Lid geworden op: 24 okt 2002, 19:56
Contacteer:

Bericht door YPPY »

Misschien wat geluiden van oorlogsfilms gebruiken? Opnamens van Hitler moeten wel te vinden zijn. En die toespraak van Wilhelmina is ook erg bekend.
BamBam
Lid
Berichten: 28
Lid geworden op: 22 apr 2003, 11:46
Locatie: Maastricht

ja

Bericht door BamBam »

ja, maar ik heb eerder een site nodig om het vanaf te downlaoden ofzo
Alleen de sterkste overleven in een oorlog. De zwakke gaan dood. Wordt het niet eens tijd om daar iets aan te doen?
monmax
Lid
Berichten: 453
Lid geworden op: 26 nov 2002, 22:10

Bericht door monmax »

Wellicht via Kazaa of I-mesh!?. Ik doe maar een gok, zoeken op 'sounds of war'.
Gebruikersavatar
LKP
Lid
Berichten: 341
Lid geworden op: 20 apr 2003, 20:34
Contacteer:

Bericht door LKP »

Zoek op Kazaa of Winmx en dan op : German Military Marches, OTR, Old Time Radio of CBS. Ook WW2 wil weleens wat opleveren. Ook kan je zoeken op geluidsfragmenten (kan ff niet op het Engelse woord komen) zo ben ik bijvoorbeeld aan het luchtalarm gekomen op Kazaa.

Dan zou je genoeg moeten vinden.
BamBam
Lid
Berichten: 28
Lid geworden op: 22 apr 2003, 11:46
Locatie: Maastricht

uhm...

Bericht door BamBam »

ja, maar k heb geen kazaa meer, dus zoek liever via internet zelf. maar k heb al een site dus sluit dit bericht maar ff.
Alleen de sterkste overleven in een oorlog. De zwakke gaan dood. Wordt het niet eens tijd om daar iets aan te doen?
Gesloten