Leden stellen zich voor - deel 4

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Leden stellen zich voor - deel 4

Bericht door S1991 »

AbbeyDawn schreef:(Het is niet mijn bedoeling een discussie te onderbreken, maar ik wil me toch even voorstellen :) )

Mijn naam is Kim, ik ben 17 jaar oud & woon in Noord Brabant. Ik doe dit jaar examen op het vwo en dan wil ik of naar Breda of naar Groningen verkassen om aan een hogeschool / universiteit te studeren. De interesse voor wo2 heeft er eigenlijk altijd ingezeten, maar waar die precies vandaan komt weet ik ook niet. Hij is er gewoon :wink:.
Gelukkig heb ik een vader die ook in wo2 geïnteresseerd is, en we zouden heel graag nog eens naar Normandië gaan. Verder ben ik ooit naar Yper geweest (de slag bij de Somme), vorig jaar naar Berlijn en ga dit jaar naar de Ardennen - vlakbij Bastogne. Ik zou graag meer historische plaatsen bezoeken, dus als iemand tips heeft.. :)
En ehm, mijn andere hobby's zijn onder andere theater, schrijven, muziek (luisteren & maken - ik speel wat gitaar en piano) en verder veel films kijken en lui zijn haha.
Welkom Kim op het forum. Om zo vrij te zijn, ben je een jongen of een meisje? Aangezien je naam Kim ook voorkomt bij sommige jongens als naam.
Ook aan jouw Danny welkom op het forum, hopelijk kunnen wij veel van jullie leren en jullie van ons.

Mvg,
Silvano
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Frontovik
Lid
Berichten: 274
Lid geworden op: 21 dec 2008, 12:31

Re: Leden stellen zich voor - deel 4

Bericht door Frontovik »

Welkom Kim! :)
Sovjet re-enactment groep
http://krasnyoktjabr.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

What ever happens, we have got
the Maxim guns, and they have not!
Gebruikersavatar
Sjoerd
Lid
Berichten: 3362
Lid geworden op: 28 nov 2002, 11:28
Locatie: Dronten (Flevoland)

Re: Leden stellen zich voor - deel 4

Bericht door Sjoerd »

Welkom en veel plezier!
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
coco
Lid
Berichten: 3516
Lid geworden op: 20 dec 2007, 21:10
Locatie: Land van Heusden en Altena

Re: Leden stellen zich voor - deel 4

Bericht door coco »

Welkom en kom maar naar Breda, er wonen daar leden van het forum, en er zitten leden op school daar (like me:P)
Al enig idee wat je wilt gaan doen?

mvg,
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
Gebruikersavatar
Achilles1945
Lid
Berichten: 8
Lid geworden op: 08 feb 2009, 18:46
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Re: Leden stellen zich voor - deel 4

Bericht door Achilles1945 »

Welkom Kim

Normandie wil ik nog naar toe en wat historische plaatsen daar zijn er maar zat van even google en je heb ze.......

Deze link http://www.warmuseums.nl/landindx.htm zijn museums

@ omgitsme thnx

Gr Danny
heck
Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 feb 2009, 14:08

Re: Leden stellen zich voor - deel 4

Bericht door heck »

hallo mijn naam is heck ben geintreseert in battle of the bulge en heb veel contact gehad met veteranen kom in de oostkantons van af 1983
Gebruikersavatar
Achilles1945
Lid
Berichten: 8
Lid geworden op: 08 feb 2009, 18:46
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Re: Leden stellen zich voor - deel 4

Bericht door Achilles1945 »

Hoi Heck

welkom de battle of the bulge is intresant daar is hevig gevochten die tijd.....
Maar uiteindelijk hebben de goeie het weer over genomen .....

Gr Danny
Gebruikersavatar
Sjoerd
Lid
Berichten: 3362
Lid geworden op: 28 nov 2002, 11:28
Locatie: Dronten (Flevoland)

Re: Leden stellen zich voor - deel 4

Bericht door Sjoerd »

heck schreef:hallo mijn naam is heck ben geintreseert in battle of the bulge en heb veel contact gehad met veteranen kom in de oostkantons van af 1983
Ook voor jou: welkom op het forum en let op het gebruik van leestekens. Het gebruik van leestekens is volgens de forumregels verplicht, aangezien we hier niet op MSN zitten. :)
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Gebruikersavatar
AbbeyDawn
Lid
Berichten: 8
Lid geworden op: 11 feb 2009, 13:36

Re: Leden stellen zich voor - deel 4

Bericht door AbbeyDawn »

Danke allemaal. ^^
omgitsme schreef: Welkom Kim op het forum. Om zo vrij te zijn, ben je een jongen of een meisje? Aangezien je naam Kim ook voorkomt bij sommige jongens als naam.
Dankje, en ik ben een meisje ;)
coco schreef:Welkom en kom maar naar Breda, er wonen daar leden van het forum, en er zitten leden op school daar (like me:P)
Al enig idee wat je wilt gaan doen?
Nou, nog even en je hebt me overtuigd ;) Ik zou in Breda op het NHTV de hbo-opleiding 'International Media & Entertainment Management' willen doen. Ik twijfel tussen die opleiding en American Studies aan de uni in Groningen (het is zo ver weg!)
Maar is Breda beetje een leuke studeerstad?
Achilles1945 schreef: Normandie wil ik nog naar toe en wat historische plaatsen daar zijn er maar zat van even google en je heb ze.......
Deze link http://www.warmuseums.nl/landindx.htm zijn museums
Dankje, Danny!
"War does not determine who is right - only who is left."
~Bertrand Russell
Gebruikersavatar
nivek
Lid
Berichten: 42
Lid geworden op: 05 mei 2008, 15:24
Locatie: Werkendam

Re: Leden stellen zich voor - deel 4

Bericht door nivek »

Ik heb al een aantal topics geopend en gereageert, maar ik stel me even voor. :)

Ik ben nivek, in het echt heet ik kevin .
Mij interesse ligt bij Duits militaria.
Ik ben nu ongeveer een half tot 1 jaar aan het verzamelen.
coco
Lid
Berichten: 3516
Lid geworden op: 20 dec 2007, 21:10
Locatie: Land van Heusden en Altena

Re: Leden stellen zich voor - deel 4

Bericht door coco »

nivek schreef:Ik heb al een aantal topics geopend en gereageert, maar ik stel me even voor. :)

Ik ben nivek, in het echt heet ik kevin .
Mij interesse ligt bij Duits militaria.
Ik ben nu ongeveer een half tot 1 jaar aan het verzamelen.
Welkom man, ken ik jouw niet ergens van? :lol:

mvg,
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
Gebruikersavatar
nivek
Lid
Berichten: 42
Lid geworden op: 05 mei 2008, 15:24
Locatie: Werkendam

Re: Leden stellen zich voor - deel 4

Bericht door nivek »

ja :)
richard757
Lid
Berichten: 160
Lid geworden op: 01 mar 2009, 22:19
Contacteer:

Re: Leden stellen zich voor - deel 4

Bericht door richard757 »

hallo allemaal ik ben hier ook nieuw op het forum mijn naam is Richard ik verzamel nu ongeveer 5 jaar met name Canadees
Engels Duits en Nederlands pre 40
Gebruikersavatar
Sjoerd
Lid
Berichten: 3362
Lid geworden op: 28 nov 2002, 11:28
Locatie: Dronten (Flevoland)

Re: Leden stellen zich voor - deel 4

Bericht door Sjoerd »

Ook voor jou: welkom op het forum en let op het gebruik van leestekens. Het gebruik van leestekens is volgens de forumregels verplicht, aangezien we hier niet op MSN zitten. :)
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Gebruikersavatar
Mobiusdick
Lid
Berichten: 14
Lid geworden op: 10 mar 2009, 22:08
Locatie: Noordhoek

Re: Leden stellen zich voor - deel 4

Bericht door Mobiusdick »

Ik zal me eens voorstellen,

Ik ben Wout Antens bijna 17 jaar (30 maart) ik ben woonachtig te noordhoek een klein dorpje nabij +- 15 km van Roosendaal.
Interessant ik heb bij mijn oma een boek gevonden over de bevrijding van "mijn" dorp hetzij ooggetuigen verslagen.
De interesse voor de oorlog zit er al sinds kinds af aan in,
Mijn Opa(niet meer onder ons) heeft in het verzet gezeten en in het oranje hotel vast gezeten en is daar wat wat tanden verloren.

Elk jaar in de zomer maken mijn oom en stiefvader een toch met betrekking tot een veldslag hebben nu normandie gehad, yper & verdun (wo1) en aankomende zomer Bergen-Belsen.

als er intresse is heb ik nog foto's

ik hoor het wel
Plaats reactie