WWII Mauser Ammo Pouches?

Algemeen over het verzamelen van asmogendheden militaria: waar moet je op letten, tips, naslagwerk
Gesloten
Gebruikersavatar
jeroen wo2
Beste Signature 2008
Beste Signature 2008
Berichten: 2210
Lid geworden op: 25 mar 2006, 12:12
Locatie: Zuid-Holland

Re: WWII Mauser Ammo Pouches?

Bericht door jeroen wo2 »

Telemark schreef:Precies, en die status die je nu krijgt met deze jas in de verzamelwereld is echt ongelooflijk.
Inderdaad ik zeg dat grote verzamelaars zoals Edgar, Jim en andere je gaan respecteren, respect moet je verdienen zeggen ze wel vaker en ik denk ook dat je meer serieus genomen word! :wink:
Never Back Down
Telemark
Lid
Berichten: 628
Lid geworden op: 30 aug 2006, 22:18

Re: WWII Mauser Ammo Pouches?

Bericht door Telemark »

jeroen wo2 schreef:
Telemark schreef:Precies, en die status die je nu krijgt met deze jas in de verzamelwereld is echt ongelooflijk.
Inderdaad ik zeg dat grote verzamelaars zoals Edgar, Jim en andere je gaan respecteren, respect moet je verdienen zeggen ze wel vaker en ik denk ook dat je meer serieus genomen word! :wink:
Precies, ik denk dat ze zelfs tegen je op gaan kijken.
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: WWII Mauser Ammo Pouches?

Bericht door S1991 »

jeroen wo2 schreef:
Telemark schreef:Precies, en die status die je nu krijgt met deze jas in de verzamelwereld is echt ongelooflijk.
Inderdaad ik zeg dat grote verzamelaars zoals Edgar, Jim en andere je gaan respecteren, respect moet je verdienen zeggen ze wel vaker en ik denk ook dat je meer serieus genomen word! :wink:
Ja dat klopt. Dat heb je vaker met objecten die redelijk zeldzaam zijn. Dan heb je respect van hun. Terwijl als je hun zowieso al respecteerd je bijna nooit respect terug krijgt. Wat toch wel jammer is.

@ Telemark: Inderdaad, en dan krijg je bijna altijd de vraag als je het weg doet verkoop je het dan aan mij? En als hun iets hebben wat je graag wilt doen ze dat niet als je niet zo'n jasje bijvoorbeeld hebt.

Nogmaals bedankt allen, ben nu zeker van plan om het te kopen. Alleen nog wachten op bericht van die persoon.

Grt
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
S243 AR
Lid
Berichten: 122
Lid geworden op: 25 sep 2005, 11:10
Locatie: nederland
Contacteer:

Re: WWII Mauser Ammo Pouches?

Bericht door S243 AR »

omgitsme schreef:Bedankt Fred. Dan zal het mij niet waard zijn om ze te kopen.
Aangezien verkoper zelf al denkt aan Joegoslavisch of Tsjechisch. Heb wel verkoper nog gevraagd voor foto's van de achterkant en van die jas.
Misschien dat die foto's andere uitkomsten geven.

Grt
hallo
of ze het wel of niet waard zijn licht er net aan wat iemand er voor wil betalen.
wat ik wel vind is dat je van deze foto er haast niks van kan zegen je ziet bij de
patroontassen nog net de ring waar je de Yrien in vast zet en van het jasje zou ik
zo niks durven zegen.
ik zou zeker met dat jasje eens op een ander forum vragen wat men er van denkt
maar dan zul je wel wat betere foto,s moet hebben.
hier is nog een link waar deze tasjes te koop staan.
http://www.buymilsurp.com/frog-bayonet- ... -4242.html
mvg,
fred
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: WWII Mauser Ammo Pouches?

Bericht door S1991 »

Hallo Fred,

Bedankt voor de reactie. Ik gok het er gewoon op.
Deze mogelijkheid krijg je niet elke dag.

Grt
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Re: WWII Mauser Ammo Pouches?

Bericht door Edgar »

Ik zeg het niet snel, maar als je deze aanwinst aan je collectie toevoegt, mijn respect heb je. :shock:
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Gebruikersavatar
Von Brand
Lid
Berichten: 284
Lid geworden op: 04 mar 2007, 18:35
Locatie: Rhenen

Re: WWII Mauser Ammo Pouches?

Bericht door Von Brand »

Eerst maar eens betere foto's?
Ein Wiedersehen war seine und unsere Hoffnung........
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: WWII Mauser Ammo Pouches?

Bericht door S1991 »

Edgar schreef:Ik zeg het niet snel, maar als je deze aanwinst aan je collectie toevoegt, mijn respect heb je. :shock:
Hehe, nou laat ik je dit zeggen. Als ik vandaag of morgen nog bericht van hem krijg zal ik hem zeker vertellen dat ik ook die jas ook wel erbij wil kopen.
En dan natuurlijk zijn vraagprijs ervoor vragen samen met paar andere items.
Als die jas dan in mijn collectie zit zal het waarschijnlijk wel tijdje duren voordat hij verkocht gaat worden, of iemand moet met een hele mooie YD grouping van dezelfde GI komen. :yes: Of ik moet zelf geen interesse meer hebben. :bonk:
Von Brand schreef:Eerst maar eens betere foto's?
Dat vind ik ook. Maar goed, verkoper is beetje te lui en druk bezig om de foto's te maken. Dus moet ik het maar met goed geluk doen.
En als ik het dan binnen krijg en het is dan inderdaad na-oorlogs of heel iets anders, kan ik mij zeker genaaid voelen.
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Gebruikersavatar
Von Brand
Lid
Berichten: 284
Lid geworden op: 04 mar 2007, 18:35
Locatie: Rhenen

Re: WWII Mauser Ammo Pouches?

Bericht door Von Brand »

Nou ja maakt niet uit, ik denk dat je een hele mooie set met deze tasjes te pakken hebt :yes:
Ein Wiedersehen war seine und unsere Hoffnung........
johan willaert
Lid
Berichten: 5568
Lid geworden op: 04 aug 2004, 12:37
Locatie: België
Gegeven: 4 keer
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Re: WWII Mauser Ammo Pouches?

Bericht door johan willaert »

Heeft er zich al iemand afgevraagd waarom de verkoper te lui is om betere foto's te sturen?
29th Let's Go!!!!!
Gebruikersavatar
jeroen wo2
Beste Signature 2008
Beste Signature 2008
Berichten: 2210
Lid geworden op: 25 mar 2006, 12:12
Locatie: Zuid-Holland

Re: WWII Mauser Ammo Pouches?

Bericht door jeroen wo2 »

Ah ik zie dat er op WAF positief gereageerd word, kopen die hap! :o
Never Back Down
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: WWII Mauser Ammo Pouches?

Bericht door S1991 »

johan willaert schreef:Heeft er zich al iemand afgevraagd waarom de verkoper te lui is om betere foto's te sturen?
Nee, kan natuurlijk van allerlei redenen hebben. Werk, school, familie omstandigheden enz..
Tegen mij zegt hij dat hij druk bezig is. Nouja zelf heb ik het ook druk maar probeer toch de foto's te krijgen als iemand me dat vraagt.

@ Jeroen, inderdaad er wordt gereageerd maar zijn dezelfde personen wat ook hier op het forum zitten. :lol: Hoopte eigenlijk meer op reacties van verzamelaars uit Amerika of iets dergelijks.

Grt
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
jurgen
Lid
Berichten: 1787
Lid geworden op: 17 okt 2007, 22:52

Re: WWII Mauser Ammo Pouches?

Bericht door jurgen »

Is het al zeker dat deze origineel zijn? zoja, hou deze mooie dingen in je collectie en verkoop je amerikaans, dit is zovele malen mooier :P
Gebruikersavatar
Steiner44
Lid
Berichten: 174
Lid geworden op: 07 jul 2006, 23:18
Locatie: breda

Re: WWII Mauser Ammo Pouches?

Bericht door Steiner44 »

Zeer nette pouches, alleen zou ik nog even goed research doen..
Laatst gewijzigd door Steiner44 op 25 mar 2009, 21:38, 2 keer totaal gewijzigd.
SALUS PATRIEA SUPREMA LEX..
Gebruikersavatar
viny
Lid
Berichten: 1730
Lid geworden op: 05 sep 2006, 16:55

Re: WWII Mauser Ammo Pouches?

Bericht door viny »

omgitsme schreef:
Edgar schreef:Ik zeg het niet snel, maar als je deze aanwinst aan je collectie toevoegt, mijn respect heb je. :shock:
Hehe, nou laat ik je dit zeggen. Als ik vandaag of morgen nog bericht van hem krijg zal ik hem zeker vertellen dat ik ook die jas ook wel erbij wil kopen.
En dan natuurlijk zijn vraagprijs ervoor vragen samen met paar andere items.
Als die jas dan in mijn collectie zit zal het waarschijnlijk wel tijdje duren voordat hij verkocht gaat worden, of iemand moet met een hele mooie YD grouping van dezelfde GI komen. :yes: Of ik moet zelf geen interesse meer hebben. :bonk:
Von Brand schreef:Eerst maar eens betere foto's?
Dat vind ik ook. Maar goed, verkoper is beetje te lui en druk bezig om de foto's te maken. Dus moet ik het maar met goed geluk doen.
En als ik het dan binnen krijg en het is dan inderdaad na-oorlogs of heel iets anders, kan ik mij zeker genaaid voelen.

Laten we niet vergeten dat IK je er op ge-atendeerd heb, dat het DIE! jas was, ik neem aan dat IK naast jou de eerste koop heb? Ik zoek al enkele jaren naar een DKF jas, vooral in zo'n staat! Ik ben bereid je er grof voor te betalen, en weet zeker dat je er meerdere groupings voor kan kopen! En zoals eerder gezegt is, maak je de klapper van het jaar! Mijn respect heb je ook kerel! _/-\o_
'War is delightful for those who have not experienced it'
Gesloten