WWII Mauser Ammo Pouches?

Algemeen over het verzamelen van asmogendheden militaria: waar moet je op letten, tips, naslagwerk
Gesloten
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Re: WWII Mauser Ammo Pouches?

Bericht door Edgar »

Ben het met het bovenstaande wederom geheel eens.. Kijk omgitsme, ik kraak uit mezelf helemaal geen mensen af (zoals je tegen andere hebt gezegd) en heb diep respect voor mensen die serieus met de hobby bezig zijn, ook al zou de collectie niet eens veel voorstellen (want dat is het punt niet). Punt is dat men er serieus en gedreven in positief opzicht mee bezig is, het is een serieus onderwerp. Ik ben zelf ook niet meteen goed begonnen, maar nam raad van andere aan en vroeg mensen om hulp. Maar voor gastjes die denken alles te weten, bijdehand doen, elke week wat anders verzamelen, nee, sorry, daar heb ik geen respect voor. Naar mijn bescheiden mening horen types zoals jou niet in deze verzamelwereld.. misschien is flippo's sparen een leuke optie voor je?
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Gebruikersavatar
viny
Lid
Berichten: 1730
Lid geworden op: 05 sep 2006, 16:55

Re: WWII Mauser Ammo Pouches?

Bericht door viny »

Edgar schreef: maar nam raad van andere aan en vroeg mensen om hulp.

Nou,, ik zou toch voor pokemon kaarten gaan hoor Silvano!
'War is delightful for those who have not experienced it'
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Re: WWII Mauser Ammo Pouches?

Bericht door Edgar »

viny schreef:
Edgar schreef: maar nam raad van andere aan en vroeg mensen om hulp.

Nou,, ik zou toch voor pokemon kaarten gaan hoor Silvano!
Sorry, die quote was een beetje ongelukkig gekozen van me, dit heeft ie in dit topic wel gedaan natuurlijk :mrgreen:
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Gebruikersavatar
Bart M.
Lid
Berichten: 423
Lid geworden op: 05 apr 2005, 16:18
Locatie: Sittard

Re: WWII Mauser Ammo Pouches?

Bericht door Bart M. »

Ik moet zeggen dat de creativiteit van sommige mensen echt meesterlijk is :lol: . Maar inderdaad genoeg gelachen. Ik hoop dat je wakker bent geschud Silvano en dat je van je fouten leert. Ik ben ook vies op mijn bek gegaan vroeger en schaam me er diep voor maar ik heb mezelf wel proberen te verbeteren en uiteindelijk krijg je dan dat respect, wat niet alleen om verzamelingen gaat maar ook om de kennis en de socialiteit die je uitstraald. Toch nu toe heb je dat nog niet getoond, ik zou zeggen: doe er iets aan!
Dictators die, like all men.
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: WWII Mauser Ammo Pouches?

Bericht door S1991 »

Nou ik zoals al eerder gezegd er is mij verteld geworden om boeken te kopen. Dus ik heb al boeken gekocht EN OOK GELEZEN alleen meeste weten het niet en zeggen dan dat ik geen boeken koop of wil kopen wat onzin is.
Zeker ik leer ervan maar sommige denken van niet. Ja inderdaad ik ben paar keer van verzamelrichtig veranderd. US Airborne naar US Infantry en vandaar uit naar US 26th infantry division maar het blijft infantry dus niet echt veel veranderd.
Zeker iedereen heeft fouten gemaakt toen die begonnen is met verzamelen, dat geef ik zelf ook toe door niet de referentie boeken te kopen. Dat is de reden dat ik tegen nieuwe verzamelaars zeg dat boeken essentieel zijn.
Tja, met deze grap vind ik het zelf heel erg laag maar goed. Ieder zo zijn 'fun'.
Hopelijk legt dit iets uit en gaan jullie er niet op door.
Laatst gewijzigd door S1991 op 27 mar 2009, 16:41, 1 keer totaal gewijzigd.
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
coco
Lid
Berichten: 3516
Lid geworden op: 20 dec 2007, 21:10
Locatie: Land van Heusden en Altena

Re: WWII Mauser Ammo Pouches?

Bericht door coco »

Wel grappig dat je alleen het woord kopen voor referentie boeken zet en niet lezen overigens! ;)
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
Gebruikersavatar
viny
Lid
Berichten: 1730
Lid geworden op: 05 sep 2006, 16:55

Re: WWII Mauser Ammo Pouches?

Bericht door viny »

coco schreef:Wel grappig dat je alleen het woord kopen voor referentie boeken zet en niet lezen overigens! ;)
Ok :s ?
'War is delightful for those who have not experienced it'
coco
Lid
Berichten: 3516
Lid geworden op: 20 dec 2007, 21:10
Locatie: Land van Heusden en Altena

Re: WWII Mauser Ammo Pouches?

Bericht door coco »

Hij heeft nu zijn post aangepast, maar eerst stond er dat jij alleen boeken kocht, maarja je kan nog 100 boeken kopen, zolang je ze niet leest/uit leert heb je er nog geen drol aan.
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: WWII Mauser Ammo Pouches?

Bericht door S1991 »

coco schreef:Hij heeft nu zijn post aangepast, maar eerst stond er dat jij alleen boeken kocht, maarja je kan nog 100 boeken kopen, zolang je ze niet leest/uit leert heb je er nog geen drol aan.
Lijkt het je niet logisch dat wanneer je boeken koopt je ze ook leest?
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
zero
Lid
Berichten: 143
Lid geworden op: 06 jul 2005, 13:15
Locatie: noordbergum

Re: WWII Mauser Ammo Pouches?

Bericht door zero »

Snap niet dat de mods hier niet hebben ingegrepen.
Want dit is gewoon een persoon oplichten .
Wat als hij het nu gekocht had door jullie advies .
Kan hier maar 1 ding op zeggen het is een zeer lage streek
En eigelijk moeten iedereen die hier aan mee heeft gedaan een waarschuwing krijgen of een BAN
want zoals ik al eerder melde het is oplichting waar jullie aan mee werken
Lieve mensen ga ook eens naar de site van onze engeltje
http://www.bieuwkjemaaike.vlindersite.nl
coco
Lid
Berichten: 3516
Lid geworden op: 20 dec 2007, 21:10
Locatie: Land van Heusden en Altena

Re: WWII Mauser Ammo Pouches?

Bericht door coco »

zero schreef:Snap niet dat de mods hier niet hebben ingegrepen.
Want dit is gewoon een persoon oplichten .
Wat als hij het nu gekocht had door jullie advies .
Kan hier maar 1 ding op zeggen het is een zeer lage streek
En eigelijk moeten iedereen die hier aan mee heeft gedaan een waarschuwing krijgen of een BAN
want zoals ik al eerder melde het is oplichting waar jullie aan mee werken
Hoezo oplichten?
Het slaat toch nergens op je moet toch gewoon zoals al zovaak gezegd is,boeken kopen en je verstand gebruiken en niet zomaar af gaan op wat 'de kenners' zeggen!!
De streek is misschien wel laag, maar hij is nu hopelijk wel hard genoeg op zijn bek gegaan om volgende keer niet weer zulke domme fouten te maken...
Elk nadeel heeft zijn voordeel.
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
zero
Lid
Berichten: 143
Lid geworden op: 06 jul 2005, 13:15
Locatie: noordbergum

Re: WWII Mauser Ammo Pouches?

Bericht door zero »

volgens mij weet jij niet wat allemaal onder opliching valt
er aan mee werken is ook oplichting
als hij het had gekocht door jullie advies
en het had aangegeven met jullie berichten er bij die jullie hier geplaatst hadden
waren jullie strafbaar voor oplichting
ook kan ik jullie begrijpen waarom jullie dit gedaan hebben maar er waren andere manieren om hem er op te wijzen
Lieve mensen ga ook eens naar de site van onze engeltje
http://www.bieuwkjemaaike.vlindersite.nl
coco
Lid
Berichten: 3516
Lid geworden op: 20 dec 2007, 21:10
Locatie: Land van Heusden en Altena

Re: WWII Mauser Ammo Pouches?

Bericht door coco »

zero schreef:volgens mij weet jij niet wat allemaal onder opliching valt
er aan mee werken is ook oplichting
als hij het had gekocht door jullie advies
en het had aangegeven met jullie berichten er bij die jullie hier geplaatst hadden
waren jullie strafbaar voor oplichting
ook kan ik jullie begrijpen waarom jullie dit gedaan hebben maar er waren andere manieren om hem er op te wijzen
Hoezo oplichting, slaat echt helemaal nergens op, hij had toch gewoon zijn gezonde verstand moeten gebruiken.........
En we hebben al 100 keer gezegd dat hij boeken moet kopen, dus erop gewezen hebben we hem zat, als hij dan vervolgens niet luisterd is dit gewoon een manier geweest hem eens te laten zien waarmee hij eingelijk bezig is.
Je kan doorblijven gaan over hoe wij oplichten of wat dan ook, hij begint toch zelf met zo'n domme vraag en daar moet hij dan ook de Consequenties maar van voelen.
Als het goed schiks niet werkt dan maar kwaad schiks is toch het spreekwoord?
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: WWII Mauser Ammo Pouches?

Bericht door S1991 »

Voor de één een domme vraag, voor de ander niet. Ik heb allang boeken gekocht maar niet over Duitse militaria. Dus wat zeur je?
Sluit dit topic maar mods, want dit is ook een van de vele topics wat totaal nerges meer over gaat. Alleen maar gescheld hier en daar.
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
coco
Lid
Berichten: 3516
Lid geworden op: 20 dec 2007, 21:10
Locatie: Land van Heusden en Altena

Re: WWII Mauser Ammo Pouches?

Bericht door coco »

omgitsme schreef:Voor de één een domme vraag, voor de ander niet. Ik heb allang boeken gekocht maar niet over Duitse militaria. Dus wat zeur je?
Sluit dit topic maar mods, want dit is ook een van de vele topics wat totaal nerges meer over gaat. Alleen maar gescheld hier en daar.
Ik zeur niet ik en vele met mij zeggen alleen, als je geen Duits verzamelt doe dan eerst toch nog een beetje research voordat je zoiets vraagt, als je er dan toch niet uitkomt kan je het nog altijd vragen. ;)
Ik hoop gewoon dat je weet waar je mee bezig bent!
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
Gesloten