Uitzondering?

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Plaats reactie
Blitzkrieg
Lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 20 aug 2007, 17:52
Locatie: Flevoland

Uitzondering?

Bericht door Blitzkrieg »

Hoi allemaal,

Ik ben wederom een tijdje hier niet geweest, niet omdat ik was gestopt met mn hobby hoor...
Wat het is weet ik niet, maar niemand in mijn directe omgeving vind ook maar iets van de 2e wereldoorlog interessant.
Ik krijg een beetje het idee dat ik een beetje een uitzondering ben, ze kijken je aan alsof je zegt dat je een alien bent.
Het frustreert me enorm, ik heb zelfs andere hobby's geprobeerd, maar video's/films kijken en naar plaatsen gaan met betrekking tot wo2 blijft me trekken.

Hoe ervaren jullie dit, ik voel me wat dat betreft echt een loner qua deze hobby en zou graag eens met wat gelijkgestemden in contact komen.

Zijn er trouwens wel eens meetings en/of trips?

Groeten!
coco
Lid
Berichten: 3516
Lid geworden op: 20 dec 2007, 21:10
Locatie: Land van Heusden en Altena

Re: Uitzondering?

Bericht door coco »

Welkom terug,
Toen ik begon waren er in mijn omgeving ook geen andere mensen die verzamelde of de oorlog intereseerde, maar langzaam kreeg ik meer en meer contact (via forum,msn,beurzen).
Je moet dus gewoon proberen contact te zoeken met mensen via dit forum/msn en dan zou je kunnen meeten op beurzen, een groot aantal leden hier gaan ook naar veel verschillende beurzen door het land heen, dus waarschijnlijk zit er ook wel eentje bij jouw in de buurt.

veel succes ermee!

mvg,
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
Robbert A
Lid
Berichten: 226
Lid geworden op: 13 mar 2008, 21:00

Re: Uitzondering?

Bericht door Robbert A »

hey,

dat is zo, als bijna niemand van je vrienden kring iets met je hobby's interesseert is dit flink frustrerend...
zelf heb ik hier ook wel eens last van, zoals modelbouw of ja wo2 of iets heel simpels zoals een pc spel...
dan kan je je verhalen niet kwijt en heb je gewoon geen uitlaadklep... alleen op het internet of beurzen (ik noem maar wat)
ach, op een bepaald moment weet je wel hoe je er mee moet omgaan :wink: teminste daar ben ik wel achter gekomen, iederen moet daar op zijn eigen manier achter komen :wink:

groeten
''het spijt me dat ik het uniform heb aangetrokken, niet dat ik deelgenomen heb aan de gevechten, maar dat ik het uniform heb aangetrokken. Er zit een onuitwisbare vlek op'' --- Nederlandse oud-SSer

The Pacific, Hell was just an ocean away
Gebruikersavatar
Haplo
Lid
Berichten: 3616
Lid geworden op: 03 okt 2005, 17:39
Ontvangen: 1 keer

Re: Uitzondering?

Bericht door Haplo »

Ik heb zelf ook genoeg personen in mijn kennissen kring die het niet interessant vinden en zich afvragen wat ik met dat spul moet.
Om het maar eens heel simpel te zeggen.... het zal mij een rotzorg zijn hoe ze over mij denken.
Ik doe het voor mij zelf omdat ik het leuk vind om er mee bezig te zijn.
Elk persoon die met een hobby bezig is heeft er wel eens last van.
Gewoon mooi je eigen gang gaan.
Als je het leuk vind om te doen heb ik ook absoluut geen idee waarom je een andere hobby zou zoeken omdat de omgeving er geen interesse in toont.
Je doet het toch voor je zelf?

Ga gewoon naar beurzen indien het mogelijk is en er zijn toch regelmatig wel eens forum meetings waarvan de bijeenkomst vaak ergens is wat betrekking heeft tot wo1 of wo2.
Mvg/Best regards, Sipke
Gebruikersavatar
Nick U
Lid
Berichten: 727
Lid geworden op: 24 mar 2009, 15:32

Re: Uitzondering?

Bericht door Nick U »

Haplo schreef:Ik heb zelf ook genoeg personen in mijn kennissen kring die het niet interessant vinden en zich afvragen wat ik met dat spul moet.
Om het maar eens heel simpel te zeggen.... het zal mij een rotzorg zijn hoe ze over mij denken.
Ik doe het voor mij zelf omdat ik het leuk vind om er mee bezig te zijn.
Elk persoon die met een hobby bezig is heeft er wel eens last van.
Gewoon mooi je eigen gang gaan.
Als je het leuk vind om te doen heb ik ook absoluut geen idee waarom je een andere hobby zou zoeken omdat de omgeving er geen interesse in toont.
Je doet het toch voor je zelf?

Ga gewoon naar beurzen indien het mogelijk is en er zijn toch regelmatig wel eens forum meetings waarvan de bijeenkomst vaak ergens is wat betrekking heeft tot wo1 of wo2.

:bonk: je slaat de spijker op zn kop! je hebt helemaal gelijk, je doet het omdat je het zelf leuk vindt, je komt vanzelf iemand tegen die er hetzelfde over denkt.
Altijd op zoek naar zaken die met de meidagen 1940 te maken hebben m.b.t. de omgeving Dordrecht en Moerdijk.

Gezocht: EK2 certifcitaat Tweede Tol FJR.1
Plaats reactie