Mijn SS Tunic

Algemeen over het verzamelen van asmogendheden militaria: waar moet je op letten, tips, naslagwerk
Gesloten
Gebruikersavatar
Schwerpunkt
Lid
Berichten: 527
Lid geworden op: 07 feb 2009, 21:48
Gegeven: 2 keer
Ontvangen: 10 keer

Re: Mijn SS Tunic

Bericht door Schwerpunkt »

mgschutze schreef: Jij post 9 berichten in dit topic (87), even uit mijn hoofd is dat ongeveer 10,5 % van het totaal.
Conclusie= je bent zelf één van de grootste deelnemers aan hetgeen je tegen bent :?
Dat is het hem juist , aangezien er geen moderator controle is posten we allemaal maar al te graag onze mening. Maar als je nu eerlijk bent waarvoor is deze topic goed ? Heeft alleen maar de gemoederen verhit (nergens geen moderator te bekennen).

Voor mij is het duidelijk , dit forum loopt naast de rails. Mensen beginnen een topic over een helm en ineens gaat het over een jasje en dan weer over iets anders. Het is 1 grote chaos hier.

Mensen willen maar al te graag moderator zijn voor de status , maar een moderator die zijn werk doet moet dagelijk alle topics in zijn sectie doorploegen. Dat vraagt een serieuze inspanning die maar weinig mensen willen leveren. Op de duur blijven de moderators zelf weg en de forumleiding verzuimt ze te vervangen door betere mensen.

Hoe je het ook bekijkt er moeten mensen zijn op een forum die de leiding nemen en richtlijnen schrijven (die duidelijk maken waar de leden zich aan moeten houden).
Als er een duidelijke richtlijn had geweest voor deze sectie Verzamelwaar dan had zo een reprojasje hier niet gepost kunnen worden en had al deze zever waar we allemaal aan deelnemen niet nodig geweest .

Nu is er duidelijk een teken gegeven door de leden dat ze vinden dat repro spullen hier niet thuishoren maar er wordt gewoon niet op gereageerd.
German Helmet Vault : www.germanhelmetvault.com
Collecting German WW2 helmets in the 21st century.
German Helmet Walhalla : www.ghw2.com
Een internationaal forum voor militaria verzamelaars.
Gebruikersavatar
zjopske
Lid
Berichten: 1443
Lid geworden op: 19 apr 2009, 19:37
Contacteer:

Re: Mijn SS Tunic

Bericht door zjopske »

ammo schreef:Ik vind repro helemaal niks , enzeker niet in een verzameling of museum.
je mag het toch wel gewoon hebben om er naar te kijken of te showen aan je vrienden.
het is waar JIJ belangstelling voor hebt. respecteer dat.

btw, voer onnozele discussies uit op een ander topic, dat spaart me een hoop pagina`s met gezeur..
Altijd op zoek naar Nederlandse foto`s van voor 1940!
Bekijk mijn vernieuwde website op: http://www.nederland-paraat.nl
Gebruikersavatar
rutger
Lid
Berichten: 1081
Lid geworden op: 25 apr 2006, 18:43

Re: Mijn SS Tunic

Bericht door rutger »

zjopske schreef:
ammo schreef:Ik vind repro helemaal niks , enzeker niet in een verzameling of museum.
je mag het toch wel gewoon hebben om er naar te kijken of te showen aan je vrienden.
het is waar JIJ belangstelling voor hebt. respecteer dat.

btw, voer onnozele discussies uit op een ander topic, dat spaart me een hoop pagina`s met gezeur..
Moet je vooral dit soort topics weer omhoog gaan halen....
'' I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it. The brave man is not he who does not feel afraid, but he who conquers that fear. ''

Nelson Mandela
Gebruikersavatar
jeroen wo2
Beste Signature 2008
Beste Signature 2008
Berichten: 2210
Lid geworden op: 25 mar 2006, 12:12
Locatie: Zuid-Holland

Re: Mijn SS Tunic

Bericht door jeroen wo2 »

Moet je eens horen, ik vind jou onnozel!
Zoals hier boven vermeld is, wat heeft het in vredensnaam voor zin om dit topic omhoog te halen.
Zo krijg je alleen maar meer reactie's en gaan we weer lekker door met zeiken.
Wat maakt het uit dat hij repro niks vind? Ken je het begrip ''Vrijheid van meningsuiting'' ?
Dit is een Wo2 Forum, en geen repro forum, verwacht dan niet van serieuze verzamelaars dat zij deze repro waarderen.

zjopske schreef:
ammo schreef:Ik vind repro helemaal niks , enzeker niet in een verzameling of museum.
je mag het toch wel gewoon hebben om er naar te kijken of te showen aan je vrienden.
het is waar JIJ belangstelling voor hebt. respecteer dat.

btw, voer onnozele discussies uit op een ander topic, dat spaart me een hoop pagina`s met gezeur..
Never Back Down
ammo
Lid
Berichten: 3513
Lid geworden op: 07 aug 2007, 15:04
Gegeven: 3 keer
Ontvangen: 46 keer

Re: Mijn SS Tunic

Bericht door ammo »

zjopske schreef:
ammo schreef:Ik vind repro helemaal niks , enzeker niet in een verzameling of museum.
je mag het toch wel gewoon hebben om er naar te kijken of te showen aan je vrienden.
het is waar JIJ belangstelling voor hebt. respecteer dat.

btw, voer onnozele discussies uit op een ander topic, dat spaart me een hoop pagina`s met gezeur..
Er is er maar een die onnzozel is .En ik kan zeggen wat ik wil, heb ik jou niet voor nodig.
Nemo Me Impune Lacessit
Gebruikersavatar
Sjoerd
Lid
Berichten: 3362
Lid geworden op: 28 nov 2002, 11:28
Locatie: Dronten (Flevoland)

Re: Mijn SS Tunic

Bericht door Sjoerd »

Als we niet normaal kunnen doen, houden we er maar mee op.
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Gesloten