Lord_Vetinari

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Gesloten
Gebruikersavatar
Martijn
Lid
Berichten: 2268
Lid geworden op: 28 jan 2002, 21:14
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Lord_Vetinari

Bericht door Martijn »

Beste allemaal,

Lange tijd is Lord_Vetinari actief geweest als Cöordinator Experts. Deze functie is door LV - mijns inziens - prima ingevuld. Zijn kennis van zaken heeft daarbij zeker een rol gespeeld.

Inmiddels is, met het opheffen van de functie "experts", deze positie komen te vervallen. Onderliggend aan deze functie zat een moderator-functie die is blijven staan.

Toch hebben we gezamelijk geconstateerd dat Lord_Vetinari beperkt wordt door de moderatorfunctie. Als moderator kan niet alles altijd gezegd worden en dat is zeker voor LV wel eens jammer, aangezien hij het hart op de tong draagt.

Daarom is besloten om het account van LV om te zetten naar een normaal lidmaatschap.

Groeten,
Gijs en Martijn
Afbeelding
"Wie leest die onderschriften eigenlijk?"
Gebruikersavatar
Lord_Vetinari
Lid
Berichten: 561
Lid geworden op: 20 sep 2003, 22:18
Locatie: Oss

Bericht door Lord_Vetinari »

Helaas hebben de heren hier niet vooraf even een gesprek met mij over gevoerd, doch is dit vanochtend uit de lucht in een PB komen vallen. Ik heb dan ook besloten mij volledig terug te trekken van dit forum en geen medewerking meer te verlenen aan de site.

Het is jammer dat het zo moet, maar het is niet mijn keuze geweest. De oogkleppenvoorstelling dat je je als mod te allen tijde in alle subfora als een toonbeeld van voorbeeldschap moet gedragen is niet mijn opvatting van een dergelijke functie. Naar mijn mening moet een mod binnen zijn eigen subforum zijn werk doen en kan hij in de andere fora als user functioneren. Hij kan op dat gedrag eventueel aangesproken worden, waarna er overleg kan zijn over het functioneren in het algemeen. Dit overleg heeft nimmer plaatsgehad en dat is jammer. En oneerlijk. Ik lurk wellicht wat door, doch daartoe zal mijn aanwezigheid beperkt blijven. Ik zal geen actieve bijdrage meer leveren aan discussies.
Hij, die niet leert van de geschiedenis, is gedoemd deze te herhalen... / Si non confectus non reficiat / Fighting for peace is like making love for virginity
Gebruikersavatar
Brianlinden
Lid
Lid
Berichten: 2504
Lid geworden op: 03 jan 2004, 22:13
Locatie: Leiden

Bericht door Brianlinden »

Ik vind het jammer om te zien dat het zo is gelopen, succes in de toekomst LV.
Gebruikersavatar
Roel R.
Lid
Berichten: 5675
Lid geworden op: 21 sep 2003, 01:50
Contacteer:

Bericht door Roel R. »

Ik waardeer je om je kennis over wo2 en in het bijzonder over Hitler maar ik heb persoonlijk het idee dat je vaak compleet aan de doelstellingen van dit forum voorbij streefde en nogal elitair reageerde.

Iets wat niet past bij een forum voor voornamelijk kinderen aangezien die bv spelfouten maken, domme vragen of vragen voor hun huiswerk stellen!

Misschien kun je nog iets met deze punten, maar misschien zie je het als mosterd na de maaltijd. In ieder geval hoop ik dat je nog af en toe meepost!
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Ik vind 't prima welke uitleg je er zelf aan geeft, maar ik wil even aangeven dat je er zelf een hand in gehad hebt. In ieder geval was de manier waarop jij op een doodnormaal pb bericht reageert heeft toch wel de doorslag gegeven.

Het is niet mijn bedoeling om modder te gooien, maar je kunt ook overdrijven LV, met je verhaaltje hier. Dat wilde ik even rechtzetten.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
Tim
Lid
Berichten: 1966
Lid geworden op: 02 nov 2002, 13:47
Locatie: Gent
Contacteer:

Bericht door Tim »

Jammer dat het op deze manier moet aflopen ;
Hoewel je soms erg goede bijdragen hebt geleverd aan het forum, heb je met je opvliegende karakter, althans van je berichten, enkele mensen voor het hoofd gestoten. Ik begrijp dan ook dat de admins ingrepen omdat dat nu niet echt bij de functie van moderator past.
Ook bij je reacties op sommige topicstarters had je moeten rekening houden met hun leeftijd, en ze vragen om hun vraag duidelijker te maken etc.
Je positieve reacties getuigden van je kennis van wo2 en daarom vind ik het jammer dat we jou hier zullen moeten missen. Maar als dit je het beste lijkt, het zij zo.
Glenn Janssens
Lid
Berichten: 2132
Lid geworden op: 29 sep 2003, 17:26

Bericht door Glenn Janssens »

Zoals Mark Vertongen regelmatig in F.C de kampioenen zegt:

Bedankt en tot ziens.
Gebruikersavatar
okke
Lid
Berichten: 3369
Lid geworden op: 25 feb 2003, 20:31
Locatie: Rosmalen
Gegeven: 3 keer

Bericht door okke »

Lord_Vetinari, ik wil je bedanken voor je bijdrage aan en aanwezigheid op dit forum en hoop dat je af en toe nog wel van je wil laten horen.
Met je kennis waar dat toegevoegde waarde heeft en met je felle reacties waar dat een goed gesprek op gang kan brengen of een fout gesprek kan doen stoppen.
Ik begrijp je reactie op de - voor mij eveneens begrijpelijke - actie van 'de heren'.

Gegroet!
Zelf Denken Samen Leven - Humanistisch Verbond
Gebruikersavatar
Miesjel
Lid
Berichten: 3050
Lid geworden op: 07 dec 2003, 20:02

Bericht door Miesjel »

Tja ik kan aan bovenstaande post niets revolutionairs toevoegen.. Ik hoop alleen dat als je een keer ziet dat hier een discussie verkeerd loopt je toch even de verlossende woorden kunt komen geven..
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
Gebruikersavatar
barry
Lid
Berichten: 244
Lid geworden op: 04 apr 2004, 19:45
Contacteer:

Bericht door barry »

Inderdaad,
Adrian schreef:Bedankt en tot ziens,
ik denk dat je in het verleden zeer goede reacties en nieuwe standpunten hebt aangevoerd, persoonlijk vind ik echter dat je de laatste tijd te impulsief en te voorbarig gereageerd hebt.
-F.U.B.A.R-
Gebruikersavatar
Timo
Lid
Berichten: 1836
Lid geworden op: 13 okt 2003, 20:55

Bericht door Timo »

Ach ik heb nooit echt veel last van gehad maar jammer voor je dat je je modrechten kwijt bent


Houdoe en bedankt ole oleeee
Starting up again
Gebruikersavatar
Arjen
Lid
Lid
Berichten: 2451
Lid geworden op: 25 okt 2002, 01:35
Contacteer:

Bericht door Arjen »

Lord_Vetinari schreef:Helaas hebben de heren hier niet vooraf even een gesprek met mij over gevoerd, doch is dit vanochtend uit de lucht in een PB komen vallen. Ik heb dan ook besloten mij volledig terug te trekken van dit forum en geen medewerking meer te verlenen aan de site.
Jammer dat je dit zo radicaal opvat; Vergeven is des Hemels...
;)
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
Gebruikersavatar
PPL
Lid
Berichten: 1889
Lid geworden op: 24 okt 2002, 17:21
Locatie: Amsterdam

Bericht door PPL »

Jammer dat je weggaat LV.
Bedankt voor je inbreng.

Cover up your face, you can't run the race.
The pace is too fast, you just won't last.
Bjorn
Lid
Berichten: 1577
Lid geworden op: 20 mei 2003, 09:36

Bericht door Bjorn »

Het kan mij eigenlijk weinig schelen dat LV weggaat...

Net zoals Roel al zei:

[quote=Roel]

Ik waardeer je om je kennis over wo2 en in het bijzonder over Hitler maar ik heb persoonlijk het idee dat je vaak compleet aan de doelstellingen van dit forum voorbij streefde en nogal elitair reageerde.

Iets wat niet past bij een forum voor voornamelijk kinderen aangezien die bv spelfouten maken, domme vragen of vragen voor hun huiswerk stellen! [/quote]

En een fatsoenlijk antwoord op de PB's die ik jou stuurde heb ik ook nog nooit gehad, dus ik zeg maar:



Adieu!

Gebruikersavatar
PPL
Lid
Berichten: 1889
Lid geworden op: 24 okt 2002, 17:21
Locatie: Amsterdam

Bericht door PPL »

Ik sluit dit topic nu.
De mededeling is gedaan.
LV heeft zijn reaktie kunnen geven.

Het is verder nergens voor nodig om dit topic open te houden.
Zeers zekers niet om met modder te gooien.
Indien een van de leden een persoonlijke opmerking heeft naar een ander lid toe zijn daar andere communicatiemiddelen voor (Mail, PB, Spam, MSN, ICQ).
Dat is niet de bedoeling van fora, dus ik zie niet in waarom die ongeschreven regel hier niet zou gelden.

Mocht LV verder nog iets kwijt willen aan administrators en of moderators, dan weet hij perfect hoe hij de staff kan contacteren.
Ieder staff-lid heeft een emailadres bestaande uit zijn gebruikersnaam gevolgd door "@wo2.nl".

Cover up your face, you can't run the race.
The pace is too fast, you just won't last.
Gesloten