17 Mei Militariamarkt Overloon

Over het hier en nu (nieuwsberichten, actualiteiten en dergelijke, in relatie met WOII)
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Rowen
Lid
Berichten: 148
Lid geworden op: 04 aug 2007, 16:49

17 Mei Militariamarkt Overloon

Bericht door Rowen »

Op zondag 17 mei wordt evenals in 2008 in het museumpark weer een militariamarkt georaganiseerd. Tegelijk zal die dag ook de jaarlijkse meeting van Twenot, de vereniging van tank-geïnteresseerden, in het museum plaatsvinden.

Naar verwachting zullen op de militariamarkt ongeveer vijftig handelaren en particulieren militaria aanbieden. Geïnteresseerde handelaren en particulieren kunnen zich per email aanmelden. De afmetingen van de (overdekte) kraam zijn 4.00 m breed bij 1.20 m diep. Per kraam bedraagt de prijs 19 euro inclusief btw. Meerdere kramen zijn mogelijk. Aanmelden kan per email naar info@libertypark.nl of per fax naar (0478) 642405 met daarin uw naam- en adresgegevens en het gewenste aantal kramen. U ontvangt aansluitend een factuur van ons. Na ontvangst van uw betaling daarvan wordt voor u het gewenste aantal kramen gereserveerd. Met uitzondering van de bij wet verboden goederen geldt dat handelswaar kan bestaan uit militaire en/of historische materialen, documentatie enz.
Op 17 mei kan worden opgebouwd vanaf 07.00 uur. U kunt daarvoor met de auto bij de kraam komen. Deze auto dient echter vóór aanvang van de markt op de parkeerplaats gestald te worden en kan niet bij de kraam geparkeerd worden. In het park kunnen helaas geen trailers/opleggers worden toegelaten.
Het spreekt voor zich dat e.e.a. wordt georganiseerd conform de Nederlandse wetgeving. Het voor handen én te koop aanbieden van zaken waarvoor geen vergunning is verleend is derhalve verboden.

Gebeurtenis is op 17 mei 2009

Bron: http://www.oorlogsmuseum.nl
Gebruikersavatar
Westwall
Lid
Berichten: 954
Lid geworden op: 20 okt 2008, 15:23

Re: 17 Mei Militariamarkt Overloon

Bericht door Westwall »

Ik ben in ieder geval present :)
Gebruikersavatar
Nick U
Lid
Berichten: 727
Lid geworden op: 24 mar 2009, 15:32

Re: 17 Mei Militariamarkt Overloon

Bericht door Nick U »

Hmm klinkt wel leuk opzich, jammer dat ik nu net aan het sparen ben voor mn garreth ... Tsjaa het leven is keuzes he.

is iemand al eens eerder geweest? ik zou wel eens foto's willen zien van zo'n beurs, ik ben helaas tot mijn grote spijt nog nooit naar een militariabeurs geweest.
Altijd op zoek naar zaken die met de meidagen 1940 te maken hebben m.b.t. de omgeving Dordrecht en Moerdijk.

Gezocht: EK2 certifcitaat Tweede Tol FJR.1
Gebruikersavatar
Rowen
Lid
Berichten: 148
Lid geworden op: 04 aug 2007, 16:49

Re: 17 Mei Militariamarkt Overloon

Bericht door Rowen »

Ik ben der afgelopen keer geweest ik heb geen foto,s maar je moet het vergelijken met een gewone rommel markt.
En het beste is om meteen bij openingstijd te komen omdat je dan meer keus hebt al je iets wilt gaan kopen, de vorige keer wilde ik net iets kopen maar iemand anders was me al voor geweest :cry:

PS: ik ben ook al een tijd aan het sparen voor een garrett 250 maar het geld raakt steeds aan anderen dingen op :)
Gebruikersavatar
Nick U
Lid
Berichten: 727
Lid geworden op: 24 mar 2009, 15:32

Re: 17 Mei Militariamarkt Overloon

Bericht door Nick U »

Rowen schreef:Ik ben der afgelopen keer geweest ik heb geen foto,s maar je moet het vergelijken met een gewone rommel markt.
En het beste is om meteen bij openingstijd te komen omdat je dan meer keus hebt al je iets wilt gaan kopen, de vorige keer wilde ik net iets kopen maar iemand anders was me al voor geweest :cry:

PS: ik ben ook al een tijd aan het sparen voor een garrett 250 maar het geld raakt steeds aan anderen dingen op :)
ja dat heb ik nou ook, maar nu ga ik de goede kant op! met de zomer kan ik ervan genieten :D
Altijd op zoek naar zaken die met de meidagen 1940 te maken hebben m.b.t. de omgeving Dordrecht en Moerdijk.

Gezocht: EK2 certifcitaat Tweede Tol FJR.1
Gebruikersavatar
JimK
Lid
Berichten: 2214
Lid geworden op: 25 okt 2005, 16:34
Locatie: ergens in nederland
Contacteer:

Re: 17 Mei Militariamarkt Overloon

Bericht door JimK »

Ik ben er ook. Leuke beurs.
Mooie locatie daar in het park voor de ingang.

Gr. Jim
Plaats reactie