Leden stellen zich voor - deel 4

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Sjoerd
Lid
Berichten: 3362
Lid geworden op: 28 nov 2002, 11:28
Locatie: Dronten (Flevoland)

Re: Leden stellen zich voor - deel 4

Bericht door Sjoerd »

Kan je hier een apart topic voor openen? Dit topic is voor leden om zich voor te stellen.

Bij voorbaat dank.
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Gebruikersavatar
michael91
Lid
Berichten: 53
Lid geworden op: 24 feb 2007, 16:49
Locatie: Rotterdam

Re: Leden stellen zich voor - deel 4

Bericht door michael91 »

Een klein beetje laat, maar beter laat dan nooit lijkt mij.
Laat ik me dus ook maar even voorstellen, want heb me eigenlijk nooit voorgesteld.

Ik ben Michael, ik ben 17 en ik word op 1 juni 18 jaar dit jaar. Mijn hobby`s en interesses zijn: Vissen ( vooral op karper, af en toe op roofvis en heel soms op witvis), vliegen met flight simulator en de luchtvaart zelf, dit omdat ik later piloot wil worden in de burgerluchtvaart, Natuurlijk de tweede wereldoorlog en ik ben een groot fan van Ferrari en formule 1, ook heb in een interesse in alles wat met techniek te maken heeft en mooie auto`s . Ik studeer op dit moment werktuigbouwkunde niveau 4. Ik heb hier speciaal voor gekozen omdat ik ook via het mbo niveau 4 piloot kan worden. Dit omdat ik zo meer zekerheid hebt later voor een baan, omdat de keuring voor piloot best zwaar is, en omdat ik een lichte vorm van autisme en een chronische darmziekte genaamd colitus ulcerosa heb en dus niet zeker weet of ik aangenomen word. Dit is geen probleem neem ik aan, op dit forum? :P Als ik geen piloot kan worden wil ik grond/boordwerktuigkundige ( vliegtuigmonteur) worden. Ik dacht ik vertel het maar meteen erbij dit, omdat ik nog wel is vragen krijg waarom ik niet voor de havo heb gekozen als ik toch piloot wil worden.

Wat mijn interesses over Wo2 betreft: Ik heb niet een speciaal gedeelte van de wo2 waar ik speciaal op focus, nee ik ben eigenlijk in de gehele wo2 geinteresseerd en probeer ook van alles te leren erover.

Als jullie nog nieuwsgierig zijn, mag je natuurlijk vragen stellen.

Groetjes,
Michael
Before you lead your men in war to a victory, You have to lead them first through hell
Gebruikersavatar
Westwall
Lid
Berichten: 954
Lid geworden op: 20 okt 2008, 15:23

Re: Leden stellen zich voor - deel 4

Bericht door Westwall »

Welkom Michael!
Natuurlijk word je niet dankzij je "aandoening" geweigerd worden. Dat zou wat zijn :P
Verzamel je trouwens ook WO2?

mvg,

Westwall
Gebruikersavatar
Sjoerd
Lid
Berichten: 3362
Lid geworden op: 28 nov 2002, 11:28
Locatie: Dronten (Flevoland)

Re: Leden stellen zich voor - deel 4

Bericht door Sjoerd »

Een mede Flightsimmer! Hartelijk welkom op het forum!
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
cjbaars1
Lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 27 apr 2009, 19:28

Re: Leden stellen zich voor - deel 4

Bericht door cjbaars1 »

Hallo leden ,

Ik wil mij even voorstellen , ik heet kees en mijn correspondentienaam is cjbaars1 , ik reis veel in het Oostblok , Rusland / Oekraïne en Moldavië , omdat daar al mij familie woont .
Het verbaast mij altijd dat de WOII daar, hier relatief zo weinig aandacht krijgt , nu op dit moment zijn in Oekraïne op het
platte land nog alle sporen van deze oorlog te zien , er liggen nog duizenden blindgangers van geschut bij een rivier waar ik
enige maanden geleden was en de boeren gaven de kippen voer uit Duitse legehelmen , een raar gezicht voor mij , maar daar
heel gewoon .
En elke familie heeft nog verdriet over verloren familie en wrok tegen het Politbureau , waarvan de leden de soldaten met
en pistool in de rug , ongewapend de strijd in stuurden , het wapen moesten zij maar van een dode kameraad pakken .

Maar genoeg mineur , ik vertrek vandaag weer naar het Oostblok

Veel plezier op Koninginnedag , ik ga nu eerst naar Moldavië .

Tot ziens en ik wacht op jullie reacties of suggesties .
Frontovik
Lid
Berichten: 274
Lid geworden op: 21 dec 2008, 12:31

Re: Leden stellen zich voor - deel 4

Bericht door Frontovik »

Welkom! Weer een deskundige erbij :) .
Sovjet re-enactment groep
http://krasnyoktjabr.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

What ever happens, we have got
the Maxim guns, and they have not!
Gebruikersavatar
michael91
Lid
Berichten: 53
Lid geworden op: 24 feb 2007, 16:49
Locatie: Rotterdam

Re: Leden stellen zich voor - deel 4

Bericht door michael91 »

Bedankt voor het welkom heten op het forum :)
Jan, Ik verzamel niet echt spullen over wo2, ik zit er wel aan te denken om dat te doen, maar heb weinig ruimte in mijn kamer om het kwijt te kunnen, en kogels en (nep) wo2 wapens vind mijn ma een niet heel erg goed idee, mijn pa vind het niet erg. Misschien komt het ooit nog wel eens.
Dus jij vliegt ook met flight simulator Sjoerd? :P Op wat vlieg je voornamelijk? Millitair of burgerluchtvaart? ik voornamelijk burgerluchtvaart.
Hartelijk welkom Kees/cjbaars1.

Groetjes,
Michael
Before you lead your men in war to a victory, You have to lead them first through hell
Hollands 39-40
Lid
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 mei 2009, 12:52

Re: Leden stellen zich voor - deel 4

Bericht door Hollands 39-40 »

Hallo allemaal,

Heb me ook even aangemeldt, dus zal me even kort voorstellen, wel zo netjes!

Ik ben Dennis, ben 24 jaar en militair van beroep, woon in Den Helder en een groot fanaat wat betreft Nederlandse militaria periode 1895 - mei 1940

Vooral de mobilisatie van 1939 en de meidagen van 1940 ben ik erg in geinteresseerd

Mijn verzameling is dan ook breed van opzet, met tenue's, maar ook zilverwerk en bodemvondsten!

Want zoek ook nog eens met een metaaldetector!

Greetz Dennis
Gebruikersavatar
michiel01
Lid
Berichten: 3189
Lid geworden op: 18 jun 2006, 18:26
Locatie: De parel van het zuiden

Re: Leden stellen zich voor - deel 4

Bericht door michiel01 »

Hallo Dennis,

Welkom collega en show gerust eens wat van je collectie.

Gr,

Michiel
Gebruikersavatar
Westwall
Lid
Berichten: 954
Lid geworden op: 20 okt 2008, 15:23

Re: Leden stellen zich voor - deel 4

Bericht door Westwall »

Welkom! Ik ben benieuwd naar je collectie :)
Gebruikersavatar
Alex
Beste Signature 2007
Beste Signature 2007
Berichten: 2352
Lid geworden op: 04 jun 2005, 12:20
Locatie: hellevoetsluis

Re: Leden stellen zich voor - deel 4

Bericht door Alex »

Heeey Dennis,

Jij ook hier? :wink:

Groeten,

Alex
Retreat?!? We're just advancing in another direction..
Gebruikersavatar
Nick U
Lid
Berichten: 727
Lid geworden op: 24 mar 2009, 15:32

Re: Leden stellen zich voor - deel 4

Bericht door Nick U »

Welkom Dennis,

mag ik vragen wat je functie is? jij ben zeker marineman :lol: aan je stad te zien.
Altijd op zoek naar zaken die met de meidagen 1940 te maken hebben m.b.t. de omgeving Dordrecht en Moerdijk.

Gezocht: EK2 certifcitaat Tweede Tol FJR.1
Quindo
Lid
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 mei 2009, 18:10

Re: Leden stellen zich voor - deel 4

Bericht door Quindo »

Hallo,

Zojuist mezelf aangemeld hier op dit forum, Ik ben Quindo ben 30 jaar en kom uit Ede in het dagelijks leven werk ik voor een groot transport bedrijf en beoefen daar een kantoor functie.

Mijn hobby's zijn tweede wereld oorlog, Ik ben geen verzamelaar maar bouw wel militaire modellen. Ik beoefen deze hobby dan ook voornamelijk door het lezen van oorlog's literatuur en uiteraard het bezoeken van locatie's waar het in de oorlog om draaide.

Zo ben ik vorige week naar Dachau en Mauthausen geweest twee zeer indruk wekkende kanmpen om te zien en daar de geschiedenis van uit te zoeken, tevens ben ik in deze vakantie naar het Kehlstein huis geweest en heb rond gedwaald op de Obersalzberg.
Helaas was de tijd tekort om alles te zien wat ik wou zien en bijdeze is mijn volgende tripje dan ook alweer gepland dit zal gaan plaats vinden in Augustus.

Grt,
Quindo
david879
Lid
Berichten: 451
Lid geworden op: 31 mar 2009, 20:23

Re: Leden stellen zich voor - deel 4

Bericht door david879 »

Welkom Quindo! Ben laatst ook nog naar berchtesgaden geweest. Kwam ik daar waren ze het Kehlsteinhaus aan het restaureren kon er dus niet in!
Gebruikersavatar
ijstheepak
Lid
Berichten: 261
Lid geworden op: 12 mei 2009, 14:46
Locatie: hoogeveen

Re: Leden stellen zich voor - deel 4

Bericht door ijstheepak »

Hallo ik ben Jordi. (ijstheepak)
Ik ben 14 jaar en doe aan modelbouw vissen keybord en basketball.
Ik had aan het begin hier wat problemen met mijn spelling. (nu nog well :P )
Maar dat komt door mijn disletktie.
Ik moet nog wel veel leren over de wo2 maar dat komt wel. :P

Mgv Jordi.
manen blijven altijd kinderen alleen de speeltjes worden wat duurder!
Plaats reactie