Lachen / huilen met eBay en Marktplaats...

Algemeen over het verzamelen van militaria: o.a. beurzen, nieuws, wapenwet, dealer feedback
Plaats reactie
pionier
Lid
Berichten: 2104
Lid geworden op: 22 jun 2005, 20:49

Re: Lachen / huilen met eBay en Marktplaats...

Bericht door pionier »

Nick U schreef:
nog nooit van mn leven waar dan ook gezien.... :lol:
Lui, begin dan de boeken in te duiken. Dergelijke sloten hebben zeker bestaan (NSDAP jugend). Misschien eerst onderzoek te doen alvorens mogelijk iemand zijn materiaal omlaag te halen?!
Gebruikersavatar
Westwall
Lid
Berichten: 954
Lid geworden op: 20 okt 2008, 15:23

Re: Lachen / huilen met eBay en Marktplaats...

Bericht door Westwall »

pionier schreef:
Nick U schreef:
nog nooit van mn leven waar dan ook gezien.... :lol:
Lui, begin dan de boeken in te duiken. Dergelijke sloten hebben zeker bestaan (NSDAP jugend). Misschien eerst onderzoek te doen alvorens mogelijk iemand zijn materiaal omlaag te halen?!
Ik wist het niet zeker, daarom plaatste ik hem hier aangezien ik het een vrij vreemd slot vond. Maar bedankt voor de info :)
Gebruikersavatar
Nick U
Lid
Berichten: 727
Lid geworden op: 24 mar 2009, 15:32

Re: Lachen / huilen met eBay en Marktplaats...

Bericht door Nick U »

pionier schreef:
Nick U schreef:
nog nooit van mn leven waar dan ook gezien.... :lol:
Lui, begin dan de boeken in te duiken. Dergelijke sloten hebben zeker bestaan (NSDAP jugend). Misschien eerst onderzoek te doen alvorens mogelijk iemand zijn materiaal omlaag te halen?!

daar gaan we weer :roll: . ik zeg slechts dat ik het nog nooit gezien heb... is dat verkeerd??
Altijd op zoek naar zaken die met de meidagen 1940 te maken hebben m.b.t. de omgeving Dordrecht en Moerdijk.

Gezocht: EK2 certifcitaat Tweede Tol FJR.1
pionier
Lid
Berichten: 2104
Lid geworden op: 22 jun 2005, 20:49

Re: Lachen / huilen met eBay en Marktplaats...

Bericht door pionier »

Moet ik daar op in gaan? Als jij je aangevallen voelt, meld je dat maar aan een mod. Echter die smiley :lol: zegt voor mij genoeg in deze zinsverhouding.
Daarbij komend, ik zeg alleen dat het wel degelijk bestaan heeft, en dat je daarvoor de boeken maar moet in duiken. Is dat verkeerd?


--- Westwall,

Zo zijn er nog veel meer verschillende types, allen origineel.

Deze sloten zitten in de collectie van KOCH42107, gebruiker op het Wehrmacht-Awards forum.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Westwall
Lid
Berichten: 954
Lid geworden op: 20 okt 2008, 15:23

Re: Lachen / huilen met eBay en Marktplaats...

Bericht door Westwall »

pionier schreef:Moet ik daar op in gaan? Als jij je aangevallen voelt, meld je dat maar aan een mod. Echter die smiley :lol: zegt voor mij genoeg in deze zinsverhouding.
Daarbij komend, ik zeg alleen dat het wel degelijk bestaan heeft, en dat je daarvoor de boeken maar moet in duiken. Is dat verkeerd?


--- Westwall,

Zo zijn er nog veel meer verschillende types, allen origineel.

Deze sloten zitten in de collectie van KOCH42107, gebruiker op het Wehrmacht-Awards forum.

Afbeelding
Bedankt! :) Ik kende tot nu toe alleen nog maar de 2 modellen; met die één SS rune erop en de gewone "Blut und Ehre" HJ koppel.
Gebruikersavatar
Auke
Beste Avatar 2007/2008
Beste Avatar 2007/2008
Berichten: 1531
Lid geworden op: 17 mar 2005, 21:11

Re: Lachen / huilen met eBay en Marktplaats...

Bericht door Auke »

Vergeet niet dat dit topic is bedoeld voor trieste en lachwekkende eBay- / Marktplaatsadvertenties. Als je een (jou) onbekend item hier plaatst plak je er impliciet al een label van scepsis op en dat is zoals pionier al zegt gewoon ongepast. Als je er gewoon meer info over wilt moet je dat ergens anders doen.
Давайте жить дружно (laten we in vriendschap samenleven)!
Gebruikersavatar
Westwall
Lid
Berichten: 954
Lid geworden op: 20 okt 2008, 15:23

Re: Lachen / huilen met eBay en Marktplaats...

Bericht door Westwall »

Oké, ik zal er rekening mee houden Auke.
Gebruikersavatar
Nick U
Lid
Berichten: 727
Lid geworden op: 24 mar 2009, 15:32

Re: Lachen / huilen met eBay en Marktplaats...

Bericht door Nick U »

Altijd op zoek naar zaken die met de meidagen 1940 te maken hebben m.b.t. de omgeving Dordrecht en Moerdijk.

Gezocht: EK2 certifcitaat Tweede Tol FJR.1
Gebruikersavatar
zjopske
Lid
Berichten: 1443
Lid geworden op: 19 apr 2009, 19:37
Contacteer:

Re: Lachen / huilen met eBay en Marktplaats...

Bericht door zjopske »

Nick U schreef:http://link.marktplaats.nl/249717685 model 43 helm??? :?
lol, had ik ook net zien staan.

(tip) zoek een helm, schilder hem foei lelijk.
en zet hem op MP als echte ss helm :bonk:

troep toch? kan zo de prullenbak in :yes:

hoe durven ze
Altijd op zoek naar Nederlandse foto`s van voor 1940!
Bekijk mijn vernieuwde website op: http://www.nederland-paraat.nl
Gebruikersavatar
Nick U
Lid
Berichten: 727
Lid geworden op: 24 mar 2009, 15:32

Re: Lachen / huilen met eBay en Marktplaats...

Bericht door Nick U »

haha maar die decals zijn ook al zo raar, ik heb ze nog nooit eerder gezien dus volgens mij zijn ze nog niet eens repro... volgens mij heeft hij ze er zelf opgeklad...
Altijd op zoek naar zaken die met de meidagen 1940 te maken hebben m.b.t. de omgeving Dordrecht en Moerdijk.

Gezocht: EK2 certifcitaat Tweede Tol FJR.1
Gebruikersavatar
zjopske
Lid
Berichten: 1443
Lid geworden op: 19 apr 2009, 19:37
Contacteer:

Re: Lachen / huilen met eBay en Marktplaats...

Bericht door zjopske »

Nick U schreef:haha maar die decals zijn ook al zo raar, ik heb ze nog nooit eerder gezien dus volgens mij zijn ze nog niet eens repro... volgens mij heeft hij ze er zelf opgeklad...
de s staat er ook verschillend op. home made :bonk:
het is volgens mij plastic speelgoed (of iets wat er op lijkt).
Altijd op zoek naar Nederlandse foto`s van voor 1940!
Bekijk mijn vernieuwde website op: http://www.nederland-paraat.nl
Gebruikersavatar
JimK
Lid
Berichten: 2214
Lid geworden op: 25 okt 2005, 16:34
Locatie: ergens in nederland
Contacteer:

Re: Lachen / huilen met eBay en Marktplaats...

Bericht door JimK »

pionier schreef:
Nick U schreef:
nog nooit van mn leven waar dan ook gezien.... :lol:
Lui, begin dan de boeken in te duiken. Dergelijke sloten hebben zeker bestaan (NSDAP jugend). Misschien eerst onderzoek te doen alvorens mogelijk iemand zijn materiaal omlaag te halen?!
Dat slotje is inderdaad origineel. Pas wat roepen als je het zelf wel weet.... "Lachen en huilen" is niet de plek als je er een vraag over hebt, de insteek van dit topic is niet geschikt daarvoor.

Dezelfde verkoper biedt overigens wel deze twee bekers aan, deze zijn veel in omloop gebracht zo'n twee jaar terug en zijn gewoon fake en onzin. Helaas zijn ze veel verkocht en verhandelt, jammer....
http://link.marktplaats.nl/247964401
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
fritz derochebrune
Lid
Berichten: 517
Lid geworden op: 06 okt 2007, 21:33
Locatie: Misj

Re: Lachen / huilen met eBay en Marktplaats...

Bericht door fritz derochebrune »

mgschutze schreef: Dezelfde verkoper biedt overigens wel deze twee bekers aan, deze zijn veel in omloop gebracht zo'n twee jaar terug en zijn gewoon fake en onzin. Helaas zijn ze veel verkocht en verhandelt, jammer....
Afbeelding
Ik heb ook nog nooit "Flieger Unterkunft Verwaltung"-objecten gezien waar niet de Luftwaffeadelaar opstaat, maar deze... :P

Deze KvK 1ste klasse is toch een koopje voor 16.50 excl?
Afbeelding
In persecutione extrema S.R.E. sedebit Petrus Romanus, qui pascet oves in multis tribulationibus: quibus transactis civitas septicollis diruetur, et Iudex tremendus iudicabit populum. Finis.
Gebruikersavatar
JimK
Lid
Berichten: 2214
Lid geworden op: 25 okt 2005, 16:34
Locatie: ergens in nederland
Contacteer:

Re: Lachen / huilen met eBay en Marktplaats...

Bericht door JimK »

fritz derochebrune schreef:]

Ik heb ook nog nooit "Flieger Unterkunft Verwaltung"-objecten gezien waar niet de Luftwaffeadelaar opstaat, maar deze... :P
Vandaar Onzin, maar je wilt niet weten hoeveel mensen dit gewoon kopen. Deze merken zitten er ook helemaal niet goed op, je kunt ze er met een beetje moeite zo af krabben, dit omdat ze later aan het porcelein zijn toegevoegd.
coco
Lid
Berichten: 3516
Lid geworden op: 20 dec 2007, 21:10
Locatie: Land van Heusden en Altena

Re: Lachen / huilen met eBay en Marktplaats...

Bericht door coco »

mgschutze schreef:
fritz derochebrune schreef:]

Ik heb ook nog nooit "Flieger Unterkunft Verwaltung"-objecten gezien waar niet de Luftwaffeadelaar opstaat, maar deze... :P
Vandaar Onzin, maar je wilt niet weten hoeveel mensen dit gewoon kopen. Deze merken zitten er ook helemaal niet goed op, je kunt ze er met een beetje moeite zo af krabben, dit omdat ze later aan het porcelein zijn toegevoegd.
Op Duiven verkocht ook iemand ze, en hij beweerde stellig dat het origineel was, links laten liggen die zooi zou ik zeggen.
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
Plaats reactie