Opzoeken van de nummers in een Duitse helm.

Algemeen over het verzamelen van asmogendheden militaria: waar moet je op letten, tips, naslagwerk
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Opzoeken van de nummers in een Duitse helm.

Bericht door S1991 »

Nick U schreef:Zijn er toevallig ook nog moderators of admins op dit forum??
Nee die zijn er bijna nooit. Kijk maar naar andere topics waar het al uit de hand gelopen is.
Maar magicdutchman en patrickh hebben gewoon gelijk. Robbie zegt dat hij een 'expert' op dit gebiedt is volgens zijn site, als hij dat was had hij dit ook kunnen weten.
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Gebruikersavatar
Nick U
Lid
Berichten: 727
Lid geworden op: 24 mar 2009, 15:32

Re: Opzoeken van de nummers in een Duitse helm.

Bericht door Nick U »

Dan nog beste omgitsme, hij zegt niet dat hij een expert is op gebied van duitse helmen ;) en het is zo onnodig, dit zou een top forum zijn als we elkaar gewoon de antwoorden gaven zonder gezeur... dat is toch ook veel makkelijker.

Als we nu allemaal ff in de spiegel kijken...( ja ik ben ook niet zonder zonden.)

Het is allemaal zo zonde van de moeite ;)
Altijd op zoek naar zaken die met de meidagen 1940 te maken hebben m.b.t. de omgeving Dordrecht en Moerdijk.

Gezocht: EK2 certifcitaat Tweede Tol FJR.1
Gebruikersavatar
patrickh
Lid
Berichten: 4834
Lid geworden op: 31 dec 2003, 20:21
Locatie: nederland
Gegeven: 92 keer
Ontvangen: 61 keer

Re: Opzoeken van de nummers in een Duitse helm.

Bericht door patrickh »

Ipv copyright van de website mijn bericht verwijderd,misschien verstandig dat Nick ze ook verwijderd,is dit probleem opgelost!Dit gaat anders uit de hand lopen,en dat is niet de bedoeling,was alleen een vraag,niet meer en niet minder!

gr.Patrick
Heavy Fuel

Re: Opzoeken van de nummers in een Duitse helm.

Bericht door Heavy Fuel »

Moeten er nu al berichten aangepast worden,ivb met de copyright? Dan valt er geen 1 artikel meer te bediscussieren op een forum.

Mvg
Willem
johan willaert
Lid
Berichten: 5568
Lid geworden op: 04 aug 2004, 12:37
Locatie: België
Gegeven: 4 keer
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Re: Opzoeken van de nummers in een Duitse helm.

Bericht door johan willaert »

29th Let's Go!!!!!
Telemark
Lid
Berichten: 628
Lid geworden op: 30 aug 2006, 22:18

Re: Opzoeken van de nummers in een Duitse helm.

Bericht door Telemark »

Nick U schreef:Dan nog beste omgitsme, hij zegt niet dat hij een expert is op gebied van duitse helmen ;) en het is zo onnodig, dit zou een top forum zijn als we elkaar gewoon de antwoorden gaven zonder gezeur... dat is toch ook veel makkelijker.

Als we nu allemaal ff in de spiegel kijken...( ja ik ben ook niet zonder zonden.)

Het is allemaal zo zonde van de moeite ;)
Dan hoef je niet dramatisch te gaan doen over zonden. Hij geeft gewoon goed onderbouwde kritiek klaar.
Als je antwoorden geeft aan een persoon die niet eens de moeite doet om boeken te kopen, word je 't op en duur wel zat lijkt me.
Gebruikersavatar
Nick U
Lid
Berichten: 727
Lid geworden op: 24 mar 2009, 15:32

Re: Opzoeken van de nummers in een Duitse helm.

Bericht door Nick U »

okey, vertel mij het nut van dit forum dan maar eens, je kan inmiddels ALLES in de boeken vinden?

En waarom reageren meerdere mensen hierop als de kwestie al afgedaan is? Ik geloof dat het punt wel duidelijk was...Patrickh snapt dit tenminste nog...

het lijkt haast wel of sommige mensen hier alleen zijn om negatief commentaar te leveren. ik zal even citeren:
Als je antwoorden geeft aan een persoon die niet eens de moeite doet om boeken te kopen, word je 't op en duur wel zat lijkt me.
Word jij commentaar van deze aard, leveren niet zat dan? als je het zo zat wordt reageer dan helemaal niet he... er zijn nog wat mensen op dit forum die maar al te graag antwoord geven op bepaalde vragen zonder commentaar.
Die het leuk vinden om hun kennis te delen... en als ik me niet vergis vraagt Robbie ook om boeken in zijn vraag..dus waar baseer jij de stelling"hij neemt geen moeite om boeken te kopen" op?


Mochten mensen nog commentaar willen leveren, dan zie ik graag een PB verschijnen.
Als we dit nu even ontopic houden...??
Altijd op zoek naar zaken die met de meidagen 1940 te maken hebben m.b.t. de omgeving Dordrecht en Moerdijk.

Gezocht: EK2 certifcitaat Tweede Tol FJR.1
Heavy Fuel

Re: Opzoeken van de nummers in een Duitse helm.

Bericht door Heavy Fuel »

Nick U schreef:okey, vertel mij het nut van dit forum dan maar eens, je kan inmiddels ALLES in de boeken vinden?

En waarom reageren meerdere mensen hierop als de kwestie al afgedaan is? Ik geloof dat het punt wel duidelijk was...Patrickh snapt dit tenminste nog...

het lijkt haast wel of sommige mensen hier alleen zijn om negatief commentaar te leveren. ik zal even citeren:
Als je antwoorden geeft aan een persoon die niet eens de moeite doet om boeken te kopen, word je 't op en duur wel zat lijkt me.
Word jij commentaar van deze aard, leveren niet zat dan? als je het zo zat wordt reageer dan helemaal niet he... er zijn nog wat mensen op dit forum die maar al te graag antwoord geven op bepaalde vragen zonder commentaar.
Die het leuk vinden om hun kennis te delen... en als ik me niet vergis vraagt Robbie ook om boeken in zijn vraag..dus waar baseer jij de stelling"hij neemt geen moeite om boeken te kopen" op?


Mochten mensen nog commentaar willen leveren, dan zie ik graag een PB verschijnen.
Als we dit nu even ontopic houden...??
Goed lezen wil wel eens helpen. De persoon in kwestie pretendeerd een expert te zijn (althans volgens zijn site) Dat blijkt niet in de praktijk. Iedereen die zich verdiept in de materie,en de moeite neemt om mooie referentie boeken aan te schaffen. Gaat al een stap verder,dan diegene die de ene na de andere vraag stelt(en dus lekker meelift) Niemand weet alles,maar je moet wel zelf de moeite nemen. Daar ben je tenslotte een verzamelaar voor.

Mvg
Willem
Telemark
Lid
Berichten: 628
Lid geworden op: 30 aug 2006, 22:18

Re: Opzoeken van de nummers in een Duitse helm.

Bericht door Telemark »

Nick U schreef:okey, vertel mij het nut van dit forum dan maar eens, je kan inmiddels ALLES in de boeken vinden?

En waarom reageren meerdere mensen hierop als de kwestie al afgedaan is? Ik geloof dat het punt wel duidelijk was...Patrickh snapt dit tenminste nog...

het lijkt haast wel of sommige mensen hier alleen zijn om negatief commentaar te leveren. ik zal even citeren:
Als je antwoorden geeft aan een persoon die niet eens de moeite doet om boeken te kopen, word je 't op en duur wel zat lijkt me.
Word jij commentaar van deze aard, leveren niet zat dan? als je het zo zat wordt reageer dan helemaal niet he... er zijn nog wat mensen op dit forum die maar al te graag antwoord geven op bepaalde vragen zonder commentaar.
Die het leuk vinden om hun kennis te delen... en als ik me niet vergis vraagt Robbie ook om boeken in zijn vraag..dus waar baseer jij de stelling"hij neemt geen moeite om boeken te kopen" op?


Mochten mensen nog commentaar willen leveren, dan zie ik graag een PB verschijnen.
Als we dit nu even ontopic houden...??
Als eerste Robbie noemt zich een expert daar is helemaal niks mis mee als je echt kennis hebt, maar dat heeft hij blijkbaar niet echt, dus daarom geeft Patrick er commentaar op.
Hoelang zit jij nou op 't forum 1,5 maand-2 maand? Er zijn zat mensen vertrokken of gebanned met echte kennis. Ik neem een voorbeeld aan Harro/Ruimteaapje. Een persoon die jij niet eens kent, dus doe maar eerst ervaring op voordat je dit allemaal zegd.
Ik heb het over een persoon ik bedoel robbie daar niet speciaal mee.
Gebruikersavatar
JimK
Lid
Berichten: 2214
Lid geworden op: 25 okt 2005, 16:34
Locatie: ergens in nederland
Contacteer:

Re: Opzoeken van de nummers in een Duitse helm.

Bericht door JimK »

Sachsische Emaillier und Stanzwerke heette daarvoor Gebrüder Gmüchtel A.G. en de firma was gevestigd in Lauter (Saksen) vlakbij Chemnitz en de Tsjechische grens.
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Opzoeken van de nummers in een Duitse helm.

Bericht door S1991 »

Jongens ik wil jullie even laten weten wat voor een persoon deze robbiexaan is. Dit stuurde hij mij per PB.
robbiexaan schreef:wat moet jij nou ,heb je soms problemen met mij?
ja mag wel even hier langs komen eens kijken of je dan ook nog van die grote praatjes hebt?

ik zou je berichten maar heel snel verwijderen ,anders sta ik binnenkort bij jou voor de deur te wachten tot je een keer naar buiten komt

en ik heb jou zo gevonden ,patrickh zijn adres heb ik ook in een uur gevonden.
vraag t hem maar eens

ik bezit een goedlopend computerbedrijf en heb geld zat ,dus ik heb jou zo gevonden al kost het me 1000 euro.

Grote bek achter je pc ,
nu ben je de verkeerde aan het zwart maken!

ik geef je 1 dag om je berichten over mij aan te passen ,anders kom ik je binnenkort opzoeken en sla ik heel je kankerkop verrot!
Zo zie je maar weer dat sommige mensen hier beetje pissig worden als je gewoon iets zegt wat waar is. :yes:
Als ik een van de moderators hier was of admins zou ik deze gebruiker bannen, want dit kan gewoon niet.
Ik wil wel eens jullie reacties horen, mag het hier niet dan zet ik het wel in de babbelbox.
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
rugby
Lid
Berichten: 111
Lid geworden op: 30 okt 2005, 19:55
Ontvangen: 1 keer

Re: Opzoeken van de nummers in een Duitse helm.

Bericht door rugby »

Beetje jammer die reactie, dat kan ook op een gewone beschaafde manier worden gezegd denk ik.
Wat ik hier lees heb je nou niet direct wat gezegd dat zo zeer beledigend is dat hij met zo'n reactie moet komen.
Ach ja op het anonieme internet is iedereen een held zullen we maar zeggen, dat is dan ook gelijk een nadeel van het internet vind ik.
Telemark
Lid
Berichten: 628
Lid geworden op: 30 aug 2006, 22:18

Re: Opzoeken van de nummers in een Duitse helm.

Bericht door Telemark »

robbiexaan schreef:
ik bezit een goedlopend computerbedrijf en heb geld zat ,dus ik heb jou zo gevonden al kost het me 1000 euro.
Gebruikersnaam: robbiexaan
Woonplaats: Ergens in nederland
Leeftijd: 27
Beroep: momenteel werk ik niet
Doornewaard
Lid
Berichten: 402
Lid geworden op: 08 mei 2007, 17:17
Locatie: Oosterwolde

Re: Opzoeken van de nummers in een Duitse helm.

Bericht door Doornewaard »

Bannen die gast!, dit is bedreiging. En volgens de wet niet toegestaan, praatjes vullen geen gaatjes.
Gebruikersavatar
robbiexaan
Lid
Lid
Berichten: 52
Lid geworden op: 29 okt 2008, 19:37

Re: Opzoeken van de nummers in een Duitse helm.

Bericht door robbiexaan »

hoe komen jullie er bij dat ik een expert ben?? omdat er op mijn site staat dat ik ervaring heb?

ik heb me eigen nooit een expert gemoemd ,maar goed dat maken jullie er van om hier de boel te gaan liggen verzieken

thuis achter jullie pc durven jullie wel he

ik ben het helemaal beu of afgezeikt te worden via internet !!


EN ALS HIER IEMAND PROBLEMEN MET MIJ HEEFT KOM DAN HIER HEEN (HEUSDEN) OF GEEF JE ADRES DAN KOM IK VANMIDDAG NOG BIJ JE LANGS! EN HOU ANDERS JE GROTE PRAATJES VOOR JE STELLETJE ZIELIGE KINDEREN
DEGENE MET EEN GROTE BEK ZIJN NOG NIET EENS 18 JAAR THUIS DURVEN JULLIE WEL ACHTER JE PC
ZIELEPOTEN
Gesloten