Mijn nieuwste aanwinst.

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
Gebruikersavatar
nivek
Lid
Berichten: 42
Lid geworden op: 05 mei 2008, 15:24
Locatie: Werkendam

Re: Mijn nieuwste aanwinst.

Bericht door nivek »

Erg mooi en ook orgineel.
Je ziet het bijna nooit.
Heb hem in het echt mogen bezichtigen en je kan alles goed zien wat er in de vitrine staat.
Het is totaal geen hinder voor het zicht.

Mvg,
Kevin (nivek)
Gebruikersavatar
jeroen wo2
Beste Signature 2008
Beste Signature 2008
Berichten: 2210
Lid geworden op: 25 mar 2006, 12:12
Locatie: Zuid-Holland

Re: Mijn nieuwste aanwinst.

Bericht door jeroen wo2 »

Zo'n glasplaat is leuk voor in de glasbak, maar dat is mijn mening :wink:
Never Back Down
SS collector
Lid
Berichten: 403
Lid geworden op: 13 jan 2009, 21:45

Re: Mijn nieuwste aanwinst.

Bericht door SS collector »

ik ben het volledig met nivek eens mocht ik zoiets kunnen kopen ik zou het niet laten liggen, heeft een prachtig zicht en je komt het zeker niet vaak tegen is eig de eerste keer in mijn leven dat ik zoiets zie :)
A single spark of courage, can ignite the fires of hope
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Re: Mijn nieuwste aanwinst.

Bericht door Edgar »

SS collector schreef:ik ben het volledig met nivek eens mocht ik zoiets kunnen kopen ik zou het niet laten liggen, heeft een prachtig zicht en je komt het zeker niet vaak tegen is eig de eerste keer in mijn leven dat ik zoiets zie :)
Maar jij verzamelt ook repro he :)
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
ammo
Lid
Berichten: 3509
Lid geworden op: 07 aug 2007, 15:04
Gegeven: 3 keer
Ontvangen: 46 keer

Re: Mijn nieuwste aanwinst.

Bericht door ammo »

jeroen wo2 schreef:Zo'n glasplaat is leuk voor in de glasbak, maar dat is mijn mening :wink:
idd En dat is ook mijn mening :wink:
Nemo Me Impune Lacessit
coco
Lid
Berichten: 3516
Lid geworden op: 20 dec 2007, 21:10
Locatie: Land van Heusden en Altena

Re: Mijn nieuwste aanwinst.

Bericht door coco »

Edgar schreef:
SS collector schreef:ik ben het volledig met nivek eens mocht ik zoiets kunnen kopen ik zou het niet laten liggen, heeft een prachtig zicht en je komt het zeker niet vaak tegen is eig de eerste keer in mijn leven dat ik zoiets zie :)
Maar jij verzamelt ook repro he :)
Dat doet er hier verder toch niet toe..?
Maar ik voel het getouwtrek al aankomen, ik weet genoeg bedankt voor jullie meningen.
Hier mag een slotje op AUB alvast bedankt.

mvg,
coco
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
Skylighter
Lid
Berichten: 2088
Lid geworden op: 06 jun 2004, 17:54

Re: Mijn nieuwste aanwinst.

Bericht door Skylighter »

coco schreef: Hier mag een slotje op AUB alvast bedankt.

mvg,
coco
Open dit topic dan ook niet, want je had deze reacties makkelijk aan kunnen voelen komen.
coco
Lid
Berichten: 3516
Lid geworden op: 20 dec 2007, 21:10
Locatie: Land van Heusden en Altena

Re: Mijn nieuwste aanwinst.

Bericht door coco »

Skylighter schreef:
coco schreef: Hier mag een slotje op AUB alvast bedankt.

mvg,
coco
Open dit topic dan ook niet, want je had deze reacties makkelijk aan kunnen voelen komen.
Dit topic opende ik voor reacties, postief en negatief het getouwtrek ging me meer over dat er iemand is repro koopt, en het lijkt wel of je dan opeens geen mening mag hebben..? dat getouw trek bedoel ik, het boeid me verder ook niets ik dank jullie allen voor jullie mening inieders geval :)
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Re: Mijn nieuwste aanwinst.

Bericht door sobel »

Het idee is leuk en als decoratie of als sfeerimpressie werkt het, echter vind ik het iets te groot en overheersend.
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
Nick U
Lid
Berichten: 727
Lid geworden op: 24 mar 2009, 15:32

Re: Mijn nieuwste aanwinst.

Bericht door Nick U »

Ik moet sommige mensen gelijk geven, mensen zouden de verkeerde ideeën kunnen krijgen bij het zien van deze adelaar.
Het voegt verder geen waarde toe aan je verzameling ( vind ik dan). Maar daarbij vind ik ook dat als jij het mooi vind ,jij het vooral er op moet laten zitten ;) Het blijft tenslotte jouw verzameling.

Ik moet eerlijk gezegd wel gelijk denken aan een altaar bij het zien van die adelaar. en aangezien wat er in je kast ligt doet mij dat dan ook denken aan een altaar aan het nazisme ( nee ik beweer niet dat je neo bent ).

Zelf ben ik ook niet echt kapot van grote nazivlaggen of foto's van hitler of himmler of welke andere nazibeul dan ook.
Ik weet dat Jeroen een mooie vlag heeft, maar die heeft hij in de handen van z'n SSér gezet en dat ziet er mooi uit, maar als Jeroen 'm aan de muur zou gaan hangen zou ik ook m'n twijfels gaan hebben.

Mijn tip aan jou Coco, koop een mooie wehrmachthelm met decal, en dan zet je 'm schuin op je kast. Dan heb je in mijn ogen een mooiere aderlaar :)
Altijd op zoek naar zaken die met de meidagen 1940 te maken hebben m.b.t. de omgeving Dordrecht en Moerdijk.

Gezocht: EK2 certifcitaat Tweede Tol FJR.1
Scherpschutter
Lid
Berichten: 116
Lid geworden op: 23 jul 2008, 17:28

Re: Mijn nieuwste aanwinst.

Bericht door Scherpschutter »

Heeft wel wat ja, maar ik zou hem eerder aan de zijkant van je vitrine hebben gedaan :wink:

Scherpschutter
'Give us the tools and we'll finish the job'
david879
Lid
Berichten: 451
Lid geworden op: 31 mar 2009, 20:23

Re: Mijn nieuwste aanwinst.

Bericht door david879 »

Ik vind het wel wat hebben. Ik zelf zou een andere plek hebben gekozen (achterkant, zijkant)
Doornewaard
Lid
Berichten: 402
Lid geworden op: 08 mei 2007, 17:17
Locatie: Oosterwolde

Re: Mijn nieuwste aanwinst.

Bericht door Doornewaard »

Ik vraag me eigelijk af waarom een mod hier nog geen slotje op gezet heeft. De topicstarter vraagt 3 dagen geleden al om een slotje. Ik snap wel dat het niet altijd ala minuut kan, maar na 3 dagen nog niet?. Voor het zelfde geld was dit topic ook uit de hand gelopen.
jurgen
Lid
Berichten: 1787
Lid geworden op: 17 okt 2007, 22:52

Re: Mijn nieuwste aanwinst.

Bericht door jurgen »

Men moet hier zelf modereren om er een beetje structuur in te houden :roll:
Gebruikersavatar
Nick U
Lid
Berichten: 727
Lid geworden op: 24 mar 2009, 15:32

Re: Mijn nieuwste aanwinst.

Bericht door Nick U »

het zou misschien handig zijn als elke topicstarter zijn eigen topic zou kunnen sluiten... maar dan als het gesloten is het vervolgens weer niet kunnen openen anders heeft het geen zin .
Altijd op zoek naar zaken die met de meidagen 1940 te maken hebben m.b.t. de omgeving Dordrecht en Moerdijk.

Gezocht: EK2 certifcitaat Tweede Tol FJR.1
Gesloten